.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.sie.2025 20:03:54

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 08:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 22:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
tomeks32 napisał(a):
meszrum jak tam? naprawiłeś jakieś narywające 2,5TDI :D (z tego co wiem,paru twoich kolegów ma taki problem i nie mogą sobie z tym poradzić),jak wyglądają owoce twojej pracy,skoro tak zażarcie krytykujesz Piotra?


Cholera, mesz, nie chwaliles sie, ze jestes mechanikiem... :/ :):

Tomek, zapomniales dodac, ze ten BKN to TIP. Juz mielismy u nas przypadek, ze 180-konnego TIPa objezdzal 125-konny Saab w dizlu, wiec ja bym sie nie podniecal :)

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 08:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Napisze szanownemu Panstwu wprost: zachowujecie sie jak dzieci.
Czy mozecie nawracac sie nie skaczac sobie do gardel ?
Piotrus, Meszrum - apeluje abyscie
a) dogadali sie poza forum
b) szykowali sie na ostrzezenia a w konsekwencji opuszczenie forum, jesli nie zaprzestaniecie klotni.

Innych prowokatorow rowniez ostrzegam.
Od tej pory beda ciete wszelkie pozatechniczne posty a autorzy otrzymaja kartki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 09:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 22:38:18
Posty: 156
Boner napisał(a):
lukaszr możesz powiedzieć która to siateczka kosztowała Cię 25zł?


Tak jak to wcześniej wyjaśniłem, pomyliły mi się silniki.
W Twoim będzie co innego i rzeczywiście kosztuje w ASO około 80 zł.

Nie ma tego na rysunku w ETCE, ale jest w spisie części:

Obrazek

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 14:43:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 22:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
tomeks32 napisał(a):
Michale,to nie był BKN,to był ASB 232PS,tak,z TIPem,ale co z tego?startowaliśmy z rolki,a nie z kreski :),a dokładnie,ja jechałem za 3,0 i to on pierwszy musiał nacisnąć na gaz,także argument o przydługiej redukcji biegu przez TIP niema tu zastosowania.


W takim razie albo to 3.0 nie domaga, albo masz program.
Wybacz, dla mnie to nierealne. :)
Nie wierze, ze auto slabsze o 70PS i 100nm bedzie sie trzymac rowno.

tomeks32 napisał(a):
te 180PS co przegrało z Saabem to było w 2,5TDI,może powinno również trafić do porządnego mechanika.


Te 180PS przegrywalo na starcie, powyzej 100 dochodzilo Saaba.
Swiezo wymieniona hydraulika, walki ok, w dodatku auto jezdzace normalnie, bo widzialem i jezdzilem.

Po programie Saab nie mial juz oczywiscie szans.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 15:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
OT: Ogólnie moim zdaniem 2.5TDI 180ps + Tip, to wolne auto - takie są moje odczucia, kiedy kupowałem swojego, jeździłem jazdą próbną taką Audiczką. Wiadomo jak to jazda testowa auto z przebiegiem 1-5tkm. Byłem troche zdziwiony słabymi osiągami auta :/ (biorać pod uwage to co jest na papierku).

Pozdrawiam i sory za OT

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 15:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2008 23:44:18
Posty: 30
Flyer napisał(a):

W takim razie albo to 3.0 nie domaga, albo masz program.
Wybacz, dla mnie to nierealne. :)
Nie wierze, ze auto slabsze o 70PS i 100nm bedzie sie trzymac rowno.



żadnegom programu niemam :)

siedziałem temu 3,0 cały czas na dvpie,miejscami odległość powiększała się o kilka matrów (dosłownie o kilka),jechaliśmy ok 15km na obwodnicy 3miasta,wiadomo,było kilka chamowań,potem znowu but,właściciel 3,0 potwierdził to na naszym forum,też był zdziwiony,ja oczywiście też :diabel: .

PS.a moze jest tak,że opinia o "nie trzymaniu serii przez 2,5TDI" jest spowodowana częstymi usterkami,może "zdrowe" (naprawdę zdrowe) V6TDI ma także bonusy (tak jak jest to w przypadku 1,9TDI) i 163PS + bonus 10-15% daje ponad 180PS + ośka + manual robią swoje :?:

_________________
A4 B7 2,5 TDI BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 15:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 22:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Tomek, jedz na hamownie, wszystko stanie sie jasne :) /mowie serio/

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 16:44:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 19:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja wycinam wszystkie Off topy. Proszę również o merytoryczną dyskusję. Prywaty. tak jak napisał Basket na PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 23:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Auto u Piotra na przeglądzie i okazało się że EGR powiedział papa :/

Tomeks , szykujesz się na pojedynek ? :peace:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 00:08:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 22:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Nie wątpię że się wyleczy :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 00:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Stamlej napisał(a):
Nie wątpię że się wyleczy :peace:


wyleczyć wyleczy ale przydałoby się za niedługojeszcze turbinę zregenerować , 220kkm zrobiło swoje ;)

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 01:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 22:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Moja też chyba za niedługo poleci na leczenie.
Nie pytaj gdzie - bo zapewne Twoja trafi w to samo miejsce jak znam Piotrka :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 01:10:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Stamlej napisał(a):
Moja też chyba za niedługo poleci na leczenie.
Nie pytaj gdzie - bo zapewne Twoja trafi w to samo miejsce jak znam Piotrka :peace:


Sławek a jaki masz przebieg? :D

Szkoda że nowe Turbo to taki duży wydatek , pozostaje regeneracja :/

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 08:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 11:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Trzeniu napisał(a):
Auto u Piotra na przeglądzie i okazało się że EGR powiedział papa :/


Sam EGR czy elektrozawór nim sterujący?

Podmień swój elektrozawór na jakiś inny z v6 (macie chyba na spocie jeszcze jakieś v6 w tym Krakówku?) i VAGiem sprawdź w logach czy EGR zaczął działać.

Miałem u siebie taką sytuację. Wymiana N18 (ten elektrozawór) to 2-3 minuty roboty bez konieczności użycia żadnych kluczy (by ściągnąć wężyki pomogłem sobie kluczami od mieszkania). W ASO (kwiecień 2008) N18 - 350 zł, wymiana - 150 zł :):

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 11:58:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 22:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Trzeniu zaraz mi stuknie 200kkm.
Nie jest to sprawa niecierpiąca zwłoki, ale powoli się zaczynam zbierać mentalnie.

Ostatnio w tamto miejce wysłałęm turbo z ASV (1,9tdi 110ps) - kompletnie rozwalone, nic się nie udało odzyskać niestety.
Za 1970zł brutto dostałem (chyba fabrycznie regenerowane przez garreta - orginalny karton, zafoliowane) turbo. Cena tam się waha od 930zł netto do 1550zł netto. W zależności od uszkodzeń.

Trochę sieknie po kieszeni ale jeżeli rzeczywiście już wymaga naprawy to nie czekaj - dajesz swoje stare i na pniu oddają Ci nowe. W jeden dzień będziesz miał cudeńko pod maską.

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 12:44:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
200 tysiecy i T do regeneracji ?
To jakas masakra jest. Coraz lepsze te auta.
Przewaga dzieki technice :peace:
EOT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 14:19:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Stamlej Garret T obudowa jest najdrozsza w tej calej suszarce, ja do swojej MTM od nardodzin kupilem po 230tkm za 2 kola/pln nowa fabrycznie Garret wraz z nr nie co innymi iz do 180ps, starą zdałem i oddał jeszcze 700pln :) więc straszne koszty ;) oj staszne... no i oczywiście masakra. :/

W Skodach i fordach leca przy 40 :), a nawet w toyotach corollach (legendzie niezatapialności) nowych (tureckich) dieslach... nie wspomne o walących glowicach we wszelkiego masci silnikach 2.2, na gwarancji chyba poza hondą.

Tu jest technika...

Ciekawy jestem dieselka nowego mazdy 6 2.2 420Nm przy ok 2RPM (masa 1370kg) jak to mazda ona chyba jedyna umie robic "z igly widły" i jeździ, ciekawostką jest podwujne dno w glowicy i powrót Salonu w PL + serwisy jednak podjęli się dać gwarancję na nową mazdę przy naszym paliwie, wcześniej wycofali się po zbadaniu naszego żuru. Miałem 2x 626 gf po lifcie 1.8 Pb i 2.0D to są muły robocze, 1zeta zachetają jaK chca. :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 15:04:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Grejf , można wiedzieć gdzie kupiłeś tą turbinę?
Przemik , twierdzisz że 200kkm to mały przebieg jak na turbo?
AndyN - nie będę się bawił w przekładki.. oddałem do osoby do której mam 101% zaufania więc jestem przekonany iż zrobi wszystko co w jego mocy aby np. ożywić EGRa :peace:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 16:10:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Trzeniu oczywiście, tylko radze Ci jechać z autem, po wymianie robią pełną kontrolę czy wszystko ok, zalezy im takze ze wzgledu na gwarancję. No i ty masz pewność, że wszystkie sekcje sa ok, jak i braku przeladowywania ustawienia jak trzeba.

Pisalem tu, o Reg. T http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... &start=240

Tak radzę, zminić T na ich stole. :) Wyjmują garreta z pudelka i zmieniają ...
A jesli kupisz i zmieni Ci Piotruś lub ktos kogo poleci to ok. Jeslibedzie cos nie tak roznie bywa nawet z nowymi T to Ci wymienia. A zwrócona pakuja i wysylaja do garreta na gwarancji. Znam taki przypadek. I nie mieli nic przeciwko bo oni takze maja na gwarancji z garreta.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 28.sty.2009 16:17:59 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 16:17:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za info Kolego ;)

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: