.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.cze.2024 06:09:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2010 08:11:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
To_JA_! napisał(a):
Prawdopodobnie elementy współpracujące z feralnym wałeczkiem też trzeba by wymienić bo inaczej wybija się szybciej skoro już raz się "obrócił".


Elementy zostaly wymienione poprzednim razem na pochodzace z silnika o przebiegu 20 tys km. ceny nowej pompy nie znam ale modol walkow kosztowal wtedy w ASO 4,5 tys wiec nie mozna sobie tego ot tak wymieniac co 80 tys.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2010 21:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2004 00:13:31
Posty: 141
Lokalizacja: Płock
Podobno w Sochaczewie koło Warszawy jest jakiś gość od regeneracji tego. Oryginalnie ten wałek jest jak imbus 6 . On to robi że cześć która wchodzi w pompę oleju jest 6 a w wałek wyrównoważający jest 7 (wałek też przerabia) i luz jest miedzy wałkiem a tym sworzniem jest mniejszy niż oryginalny nowy wałek w nowy sworzeń wiec myśle że to dłużej polata. Ale jak masz ten wałek napędzany łańcuchem to lepiej od razu założyć komplet na koła zębate i będzie spokój.

_________________
Jest:Audi A8 D3 4.2 BFM, Audi 80 Competition 1160/2500, Audi 80 2,0 ABT
Było A80B3 1.6PP, A80B3 1.8JN, A90B3 2.3 NG Quattro A80B4 2.0 ABT quattro, A6C5 2.5AFB A4B51.9 AJM A4B5 AFN A43.0 ASN quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 20:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Chyba masz mega pecha, kurde mi się nic, kompletnie nic z tym silnikiem nie działo w pasku zrobiłem 130k od nowości i przy ostatnim moim serwisie kazałem wymieniać wałeczek i był w stanie idealnym. W a4 miałem sławne blb i przy zakupie mając na blacie 160k wymieniałam "imbusik" i też był w nienagannym stanie a z tego co wiem nigdy nie był ruszany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 14:00:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2008 19:50:29
Posty: 6
Lokalizacja: Wawa/ZDR
Widzę, że motacie się trochę w temacie ;) Gotowe, sprawdzone rozwiązanie jak ukleczyć tego syfa podaję tutaj:

Szanowne Koleżanki i Koledzy jako, że silniki 2.0 TDI 8 i 16V w naszych furakach mają genialny pomysł grupy VAG czyli "poprawiające pracę" wałki wyrównoważające wraz z równie genialnym pomysłem zabieraka pompy oleju postanowiłem "poprawić" inżynierów VAG.
Przepis jest prosty - skoro napęd wałków i zabierak jest tak awaryjny wróćmy do korzeni i zastosujmy zwykłą popmpę oleju taką, jaka była np w AWX, ARL, ...
Więc bierzemy pacjenta na stół, wykręcamy miskę, zespół wałków z pompą oleju, wał korbowy. W to miejsce wkładamy:
Wał, łańcuszek, pompa oleju + napinacz, ogranicznik fali olejowej - szukaj z jakiegoś świeżego BKD, BMN, BMM, AZV, BSY - wszystko musi pochodzić z jednego motoru.
- wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ...
- w wał wkładamy z tyłu łożysko igiełkowe nr 056 105 313C,
- wał osadzamy na panewkach Glyco albo Kolbenschmidt Pierburg dedykowanych do mocnych 1,9 TDI (130-163 KM) lub dedykowanych pod BLB, BKD, ... - są to te same panewki,
- tak samo postępujemy z panewkami korbowodowymi,
- skręcamy te elementy śrubami do korbowodów 045 105 425, do podpór wału N 90889701,
- montujemy pompę oleju 03G115105 lub 038115105B/D, kółko napędowe na 23 zęby 038115121A, łańcuszek, napinacz łańcuszka - dawcy jak powyżej wymienieni,
- przykręcamy uspokajacz oleju 038103623 - pasuje P&P do bloków BLB i podobnych,
- smok oleju z silnika 06B115251 AJM, AWX, AVF, .... obcinamy z wysokości tak jak pokazał Piero, przykręcamy go do pompy oleju,
- podszlifowujemy z misce olejowej od silnika BLB, BRE, ... przednią przegrodę tak by weszła pompa oleju i montujemy ją do samochodu,
- uszczelnieniamy motor oringami Oerling, Goetze lub Victor Reinz lub ASO - co tańsze, bo wszystkie dobre, tył nr 038103171S, przód 038103085E - tu jest pewien problem - niezbędne jest specjalistyczne urządzenie do montażu tylnego uszczelnienia wraz z pierścieniem nadanika położenia wału korbowego oraz przednia blokada wału T10050 lub T10100 w zależności od zastosowanego kółka rozrządu,
- koło rozrządu przykręcamy śrubą 045 105 299,
- zakładamy rozrząd i resztę osprzętu,
- zlewamy olej i w drogę.

Przy silnikach BPW postępujemy identycznie z tym, że dawcą wału, pompy oleju może być np. AWX, AVF, ARL, ASZ, BLT, BUK, ...
Inne jest tylne uszczelnienie wału - takie samo jak w starszych 1,9 TDI i muszę sprawdzić jakie są śruby do korbowodów. Poza tym identyczna metodyka. Można też zapodać miskę olejową od wzdłużnych 1,9 PD z B6/B7 i nie obcinać smoka. Tylko przełożyć też wówczas trzeba (prawdopodobnie) rurkę bagnetu oleju i sam bagnet, by poprawnie wskazywało poziom oleju. Rzecz z bagnetem i rurką do sprawdzenia na żywo.

Istnieje możliwość pozostawienia dotychczas posiadanego wału, zdjęcia przedniej zębatki balansującej (lub koła zębatego w nowszych silnikach) i założenie na ich miejsce na gorąco zębatki sztywnej napędzającej pompę olejową (pasuje z każdego motoru 1,9 TDI PD i VP typów AGR, ALH, AHF i ASV).
Minimalizuje to ilość wymienianych elementów do:
- zębatki,
- łańcuszka,
- napinacza,
- pompy oleju z kołem napędowym,
- smoka,
- uspokajacza oleju.
Podczas tego zabiegu istnieje duże ryzyko porysowania czopu wału tam gdzie współpracuje z simeringiem przednim. Dlatego można podjąć takie próby mając wał na samochodzie, ale bez gwarancji powodzenia operacji.

Wszystko to co opisane jest powyżej dotyczy analogicznie wszystkich VAG-ów ze wzdłużnym motorem z wałkami (A6, Superb I 2.0 TDI, ...) a najprawdopodobniej również 2,0 TDI CR :evil:

W poprzecznych 2.0 TDI (Passat B6, Tiguan, Sharan, ...) jest jeszcze łatwiej bo nie ma zabawy ze smokiem :decayed:

Teraz coś o czym gentelmeni podobno nie rozmawiają - czyli koszta.
Wał korbowy, panewki używane, łańcuszek, pompa oleju, uspokajacz oleju, smok (było to wszystko kompletem z bardzo świeżego motoru dlatego dość drogo) - 800 zł,

Materiały:
Uszczelniacze przód i tył z ASO, śruby do podpór wału i stóp korbowodów (ASO), łożysko igiełkowe wałka sprzgłowego, kompletny rozrząd z pompą wody (wirnik metalowy) SKF, pasek rozrządu Gates, pasek multiklinowy, dwie rolki paska multi V - do napinacza i odwracająca, sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora, zaślepka EGR, potrzebne uszczelki, filt powietrza i oleju, filt pyłkowy, olej 505.01, olej i gaz do klimy, płyn chłodzący G12+
Robocizna:
Wymiana wału + reszty gratów w misce olejowej, wymiana rozrządu, zaślepienie EGR, wybicie kata, serwis klimy z nabiciem nowym gazem, wymiana płynu chłodzącego.
Wszytko to łącznie 2500 zł.

Więc tak dla ciekawości i ostrzeżenia:
Przyczyna problemów, czyli pęknięta łyżwa napinacza:

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/279/6b96e74289daccdem.jpg[/img]

Oryginalny napęd wałków łańcuchem:

[img width=150 height=113]http://images49.fotosik.pl/283/768c2e23c90bdd43m.jpg[/img]

Porównanie wału BLB i BKD:

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/279/10dd12f1a4ed8505m.jpg[/img]


Uszczelniacz tylny i przyrząd do jego montażu:

[img width=150 height=113]http://images47.fotosik.pl/283/065d00858cfc83d1m.jpg[/img]

Nowa pompa i jej napęd (sprężyna napinacza ostatecznie oparta była o krawędź bloku):

[img width=150 height=113]http://images43.fotosik.pl/283/523bbdb30694068cm.jpg[/img]

Zamontowany uspokajacz oleju:

[img width=150 height=113]http://images37.fotosik.pl/278/30f938e6d009dc51m.jpg[/img]

Montaż tylnego uszczelnienia:

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/279/c0444c44b413564am.jpg[/img]

[img width=150 height=113]http://images41.fotosik.pl/279/6dabee5b1e9cb0fem.jpg[/img]

Zamontowany nowy rozrząd:

[img width=150 height=113]http://images48.fotosik.pl/283/31b0b59267b2d2cem.jpg[/img]


Na koniec chciałbym podziękować chłopakom z MR Motors - Witkowi i Pawłowi. Służyli mi oni jak zawsze supportem technicznym.


Chcąc dopracować metodę usuwania wałków i dalej zminimalizować koszta, mogę powiedzieć, że mam dalszy ciekawy pomysł. Zrodził się on z porównania wałów korbowych róznych silników 2.0 TDI.

Dla porównania.

Wał BKD (starszy typ 8 przeciwciężarów):

[img width=150 height=113]http://images47.fotosik.pl/246/b6fd3e1c057b21bam.jpg[/img]

Wał BPW:

[img width=150 height=113]http://images38.fotosik.pl/243/a1ed5f27b39bf1fdm.jpg[/img]


Wał BRE:

[img width=150 height=113]http://images40.fotosik.pl/242/539b37d230fb6ec3m.jpg[/img]

Wał BMM/BMN/BKD/AZV (nowy typ 4 przeciwciężary):

[img width=150 height=113]http://images45.fotosik.pl/285/18ab9fcd11358026m.jpg[/img]

Moje przemyślenia wzięły się stąd, że początkowo BKD miał wał z 8 przeciwciężarami, a później nowszy wał z 4 przeciwciężarami (038105021AB) zunifikowany z AZV, BMN i BMM. Jest on identyczny jak wał BLB, tylko z przodu zamiast koła balansującego, ma wciśnięta kółko zębate nr 06A105209B.

Zbieramy poniższe graty:
Koszta (wg. slepu internetowego Gajos, części nowe z ASO):
- kółko 06A105209B - 61 zł,
- łańcuszek 038115230A - 110 zł,
- napinacz 038115130 - 22 zł,
- pompa 03G115105 - 715 zł (nowy oryginł można kupić z Allegro za 250-300 zł),
- uspokajacz oleju 038103623 - 86 zł,
- uszczelniacz przedni wału 038103085E - 74 zł (z zamiennika ok. 40-45 zł),
- smoki, śruby, uszczelka smoka, ... - niech będzie 100 zł.

Po pewnych analizach bardzo ważna informacja:

Oto wygląd loża walków w przekroju:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6f87f71b9c

Jak widać smarowanie walków realizowane jest magistralą olejową. Dlatego po usunięciu walków nagwintować trzeba i zaślepić śrubą M10 z lbem na imbus ten otwór:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b83bd551c7

W innym przypadku mogą być klopoty z ciśnieniem oleju (szczególnie przy lekko zużytej pompie oleju).

_________________
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...


Ostatnio edytowano 14.maja.2010 19:18:11 przez jaro4444, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 19:47:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Gratuluje pomyslu i wykonania opis rowniez konkretny. Powoli juz jednak zapominam o przygodzie z BPW

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 09:30:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Pięknie Jaro :peace:
to można panowie jeszcze jak Abramo podać roczniki aut kody motorów, bo przebiegi sa naprawde jeszcze malutkie, a rocznik dla nas to X.

Z tego co narazie wiadomo to nie ma tych przypadlosci w silnikach w A3, Golf mają inne doły "olejowe". Co nie wyklucza padów PD bo juz minęło troche czasu i slysze o tych waleczkach i pompo wtryskach na okrągło.

Powyżej 2009 2,0 TDi CR są po poprawkach. Lecz odpornosc ukladu wtryskowego to jeszcze znak zapytania.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 23:25:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2008 19:50:29
Posty: 6
Lokalizacja: Wawa/ZDR
grejf napisał(a):
Pięknie Jaro :peace:
Powyżej 2009 2,0 TDi CR są po poprawkach.



Taaaa i mają te same numery katalogowe zabieraka i reszty szmelcu w postaci wałków wyrównoważających .... :diabel:

_________________
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2010 10:43:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
jaro4444 napisał(a):
grejf napisał(a):
Pięknie Jaro :peace:
Powyżej 2009 2,0 TDi CR są po poprawkach.



Taaaa i mają te same numery katalogowe zabieraka i reszty szmelcu w postaci wałków wyrównoważających .... :diabel:


Ciekawe czy te nr sa po prostu takie same, lecz juz nie z tego samego tłoczenia... ale znajac zycie i rozmach fabryki te same tylko dolozyli RC... ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2010 14:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja nie miałem żadnych problemów z tymi silnikami w audi miałem słynne BLB sprzedałem z 192tys a passat miałem z BMP zrobiłem 130tys od nowości i poszedł do żyda. Teraz męczę się z BGB i ciepło wspominam klekoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 21:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pomalu zbieram sie do kupna jakiegos drugiego diesla i pytanie moje nastepujace (etap rozpoznania):
- w ktorych oznaczeniach 2.0tdi producent poprawil ten nieszczesny naped pompy oleju? a ktore silniki 2.0TDI nalezy traktowac jako bombe na kolkach?
Czy poza tym slynnym imbusikiem czai sie tam jeszcze jakas powazniejsza niedorobka? Jechalem passatem 2,0 TDI 170konnym i generalnie to juz osiagi v6tki a cichutki jak R4.. ale bomby nie chce (to ma byc trasowoz, ktory zawsze wraca o wlasnych silach :))
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 12:27:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
A3, Golf, Ibiza... (brak problemu imbulsa). W pasku jest... bez wzgledu na rok. Do tego b.delikatne PD http://www.autocentrum.pl/autorentgen/v ... nowy-wpis/

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 17:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
Czy w BPW z grudnia 2008 również istnieje ryzyko takiej awarii?

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 21:11:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Ogólnie to wszystkie 2.0TDI są do dupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 19:03:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
Co szanowni forumowicze powiedzą na temat silnika TDI CAGA? Po zgłębieniu tematu i porównaniu dat produkcji śmiem twierdzić, że nie BPW, ale jednak CAGA siedzi w moim Audi.

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 20:01:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
CAGA to motor na CR [Common Rail] 143 PS

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 21:51:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
To by się zgadzało, w modelach Audi A4 wprowadzono, go dopiero w B8/8K?

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 10:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
spanky napisał(a):
CAGA to motor na CR [Common Rail] 143 PS


143ps mają na papiren w DE, widzialem tiguana na rolkach serie 156 ps :) ,A4 tez ponad 150... A co mozna o nich powiedzieć no mają fajną elasykę od A do Z, lecz moc jest mniej wyczówalna, jak np w moim golfie na PD. Ciszej pracuje i wbrew opiniom, ze PD jest czułe na paliwo to RC mozna powiedziec, ze ma uczulenie na slabe paliwo. (koszty napraw ukladu b.wysokie)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 19:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
Tankuje ON Vervę, kupuję partie po 1000 litrów i wlewam do jednego zbiornika. Zbiornik pochylony do tyłu, wylew o 15 wyżej niż przeciwna krawędź zbiornika. Paliwo zawsze odstałe i lane przez lejek z sitkiem. Mam już maszynę na CR ale innego pokroju 200KM z 6,7 litra. :D

Bardziej chodziło mi o wady tegoż silnika? Jakieś bolączki fabryczne. ;)

Nie wiem ile ma mocy, ale mi spala średnio 6.7 litra wg. kompa. Syn potrafi zejść niżej. Człowiek się przyzwyczaił do Passata 1.6 105KM w benzynie i czasem się zapomni. Jedynka krótka, sześć biegów, człowiek pod 50' podbija, to się już leniwy robi.

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 20:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Tedeik napisał(a):
Czy w BPW z grudnia 2008 również istnieje ryzyko takiej awarii?


tak, istnieje w takim samym stopniu jak w starszych jednostkach 2.0TDI PD, gdyż w silnikach CR również użyto zabierak o symbolu 03G 115 281 D.
ETKA_CAGA

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 23:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
CR vs PD
CRy pewnie mniej klekocza - cos poza klekotek roznic w prakryce te silniki? Te 2,0 170tki to PDki czy CRy?

passat vs a4
w B5 passat to taki troche wiekszy A4 ale w B7 (a moze juz w B6) byl rozwod (silnik w passacie poprzecznie a nie wzdluznie itp) - tam sa pewnie silniki jak w golfiznie czy to ma takie oznaczenia jak w A4?

nieszczesny imbusik
vwik wykombinowal sobie ze tym co sie nadziali na imbusik wciska jakies zestawy naprawcze/przebudowywujace ten naped (tak wynika z tego watku przeczytanego po lebkach) - jezeli tak to pewnie od jakis modeli/rocznikow naped byl poprawiony fabrycznie?

Nikt nie jest w stanie wymienic "tych dobrych" 2.0TDI (inpteresuje mnie a4, passat, ewentualnie golf w takich 2-5 latkach)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: