.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lip.2025 23:00:09

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 16:48:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 00:50:21
Posty: 14
Jeszcze taka ciekawostka. Klepie sobie, gdy jest chłodny, jednak po rozgrzaniu lub rozjeżdżeniu pracuje miękko i gładko. Mam do porównania ALH i ten pracuje o niebo kulturalniej bez względu na temperaturę. Czyżby wtryski? Korekcję mają moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie. Zaleję STP do wtrysków, zobaczę czy faktycznie winę ponoszą psikacze. :) W okolicach 1800-2000 obr słyszalne dudnienie, po rozgrzaniu również występuje, ale jest niezauważalne. Jakieś sugestie?

_________________
Pozdrawiam,
Andy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 21:18:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Specjalnie bym sie tym nie przejmował.
Jaki sos masz w silniku ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 21:31:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 00:50:21
Posty: 14
Valvoline 5W40, ten ALH śmiga na tym samym.

_________________
Pozdrawiam,
Andy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2010 23:43:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sipowitz napisał(a):
I zapewne jakiś solidny jednomas by się przydał... ;)

Same kłopoty ...
Stać Cie na mega koks stac Cię na 2masa ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2010 14:32:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 00:50:21
Posty: 14
Temat buczenia też znacząco zniwelowany. Problem był w mocowaniu intercoolera. Był po prostu zbyt luźny na gumowych wieszakach i obijał się o wspornik i to przenosiło się w określonym zakresie obrotów na nadwozie. Teraz jeździ się o wiele przyjemniej.

_________________
Pozdrawiam,
Andy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2010 14:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
sipowitz napisał(a):
Temat buczenia też znacząco zniwelowany. Problem był w mocowaniu intercoolera. Był po prostu zbyt luźny na gumowych wieszakach i obijał się o wspornik i to przenosiło się w określonym zakresie obrotów na nadwozie. Teraz jeździ się o wiele przyjemniej.


o prosze , kto by pomyslal ze to luzny IC ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2010 15:28:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
sipowitz napisał(a):
Temat buczenia też znacząco zniwelowany. Problem był w mocowaniu intercoolera. Był po prostu zbyt luźny na gumowych wieszakach i obijał się o wspornik i to przenosiło się w określonym zakresie obrotów na nadwozie. Teraz jeździ się o wiele przyjemniej.


o prosze , kto by pomyslal ze to luzny IC ...


Nowe podkladki rodem z ASO zalatwiają sprawe. ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2010 19:29:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 00:50:21
Posty: 14
Właśnie nie, bo otwory we wsporniku są "wychechłane" a na nowych dalej brzęczał. Tak więc tylko podłożenie odpowiedniej gumki między IC a wspornik rozwiązuje problem. Wymiana wspornika przewidziana w przyszłości.

_________________
Pozdrawiam,
Andy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Prośba o analizę logów
PostNapisane: 04.lis.2010 19:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2010 19:42:46
Posty: 4
Lokalizacja: Skórzewo
Witam!
Jak w temacie proszę o analizę logów
To linki:

Statyczne
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25323.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25324.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25325.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25326.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25327.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25328.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25329.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25330.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25331.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25332.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_25333.html

Dynamiczne

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26528.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26529.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26533.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26534.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26532.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26477.html
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzesiek100nx_26537.html

grupy 000 i 000BS nie zapisuje mi logów ale odczytałem i to są wartości:

Odczytałem dzisiaj statyczną grupę 000BS:
1. 043
2. 022
3. 000
4. 015
5. 099
6. 201
7. 183
8. 181
9. 104
10. 077

Sprawdzałem również w grupie 000 na statycznym i tam mam wyniki kąta wtrysku całkiem inne to parametry:
1. 043
2. 040 - 048 waha się w tych wartościach
3. 000
4. 013
5. 099
6. 201
7. 070
8. 152
9. 118
10. 007

Z góry dziękuję za odpowiedź!!! Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o analizę logów
PostNapisane: 05.lis.2010 11:58:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
czenczek84 napisał(a):
Jak w temacie proszę o analizę logów


Zamiesc logi we wlasnym wątku... szkoda zasmiecac wątek kolegi...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: