.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lip.2025 21:51:15

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 20:07:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 08:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
na mierniku mam na pokrętle opis pierwszy razy 10, drugi razy 100. trzeci razy 1K, pokrętło miałem ustawione na razy 10 a wskazówka wychyliła się na jedynkę, skala jest od zera do 1K .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 20:56:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pawelec napisał(a):
hubos, ja mam taki problem:
czasem zapala ladnie 2-3 obroty i cyka na podwyzszonych obrotach chwile i spada do normy, plynna praca itd. A czasem musze krecic kilka razy i ladie bardzo topornie, tak jakby lapal po kolei cylindry, pozniej juz ok, ale palenie ma wtedy ciezkie. I najgorsze ze nie ma na to reguly. Te 2 opisane sytaucje powtarzaja sie nieprzewidywalnie, niezaleznie od pogody. Bo myalelm ze moze od tego ze pogoda wilgotna, ze zimno, albo ze cieplo, a tu nie!

No i czy jest zwiazek z tym ze z reguly nie dziala u mnie wskaznik temperatury. Procentowo wyglada to tak ze 80% czasu nie dziala, 20% nie dziala. Wlacza sie i wylacza tez niezaleznie od sytuacji, pogody, czy mam zimny czy cieply silnik.

Ten 2 pinowy jest od wskaznika, tak? Umnie chyba dziala, bo gdy zapale go i wyjme wtyczke od 2 pinowego to wyraznie spadaja obroty. Jak teraz sprawdzis ten 4 pinowy? odpinalem i nie slychac roznicy w obrotach, byc moze trzeba sprawdzic miernikiem opor. Tylko teraz ta cena. Ten na dole to ok 300zł..... troche bedzie bolalo, albo poszukam gdzies na szrocie.

wentylator wlacza sie.

Co radzisz? :)

dwupiony daje sygnał do ECU jak go sprawdzić pisałem wyżej a skoro masz problemy z wskaźnieki na desce to problem leży w tym czteropinowym ale jak go sprawdzić to nie wiem bo nigdy tego ustrojstwa nie tykałem, do załączania wentylatora mam w 16V czujnik w chłodnicy nie pamiętam jak tam w 2.3 jest, miałem do czynienia tylko z AARem ale za dużo to przy nim nie robiłem wtedy, na zapalanie wpływ ma większość osprzętu nie tylko ten czunik, cały układ WN sprawny to podstawa i działanie wtryskiwacza rozruchowego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 07:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 19:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam kolegów pod tym linkiem znajdziecie opis czujników.Do zegarów wiem że miałem czunik 1 pinowy wkrecony w glowice. Sorki tak się spieszyłem że o naj zapomniałem : http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... oling.html
Pozdrawiam mam nadzieję że ułatwi to Tobie szukanie usterki :)

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Ostatnio edytowano 07.lis.2010 22:16:26 przez R@bert, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 10:53:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 18:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
R@bert napisał(a):
Witam kolegów pod tym linkiem znajdziecie opis czujników.Do zegarów wiem że miałem czunik 1 pinowy wkrecony w glowice. Pozdrawiam

Nie widać linku kolego

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 15:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 08:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
sprawdziłem dzisiaj rano i było 200 Ohm , tzn że jest walnięty , szukałem go na allegro ale nie znalazłem interesuje mnie głównie cena. dzisiejszy dzien przejezdziłem prawie cały na benzynie i o dziwo nie było problemów z odpalaniem ale na koniec przełączyłem na gaz i już póżniej nie mogłem go znowu normalnie odpalić musiałem go dłuższy czas trzymać na rozruszniku, wina gdzieś tkwi w instalacji gazowej, ale od czego zacząć szukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: