hubos, ja mam taki problem:
czasem zapala ladnie 2-3 obroty i cyka na podwyzszonych obrotach chwile i spada do normy, plynna praca itd. A czasem musze krecic kilka razy i ladie bardzo topornie, tak jakby lapal po kolei cylindry, pozniej juz ok, ale palenie ma wtedy ciezkie. I najgorsze ze nie ma na to reguly. Te 2 opisane sytaucje powtarzaja sie nieprzewidywalnie, niezaleznie od pogody. Bo myalelm ze moze od tego ze pogoda wilgotna, ze zimno, albo ze cieplo, a tu nie!
No i czy jest zwiazek z tym ze z reguly nie dziala u mnie wskaznik temperatury. Procentowo wyglada to tak ze 80% czasu nie dziala, 20% nie dziala. Wlacza sie i wylacza tez niezaleznie od sytuacji, pogody, czy mam zimny czy cieply silnik.
Ten 2 pinowy jest od wskaznika, tak? Umnie chyba dziala, bo gdy zapale go i wyjme wtyczke od 2 pinowego to wyraznie spadaja obroty. Jak teraz sprawdzis ten 4 pinowy? odpinalem i nie slychac roznicy w obrotach, byc moze trzeba sprawdzic miernikiem opor. Tylko teraz ta cena. Ten na dole to ok 300zł..... troche bedzie bolalo, albo poszukam gdzies na szrocie.
wentylator wlacza sie.
Co radzisz?

dwupiony daje sygnał do ECU jak go sprawdzić pisałem wyżej a skoro masz problemy z wskaźnieki na desce to problem leży w tym czteropinowym ale jak go sprawdzić to nie wiem bo nigdy tego ustrojstwa nie tykałem, do załączania wentylatora mam w 16V czujnik w chłodnicy nie pamiętam jak tam w 2.3 jest, miałem do czynienia tylko z AARem ale za dużo to przy nim nie robiłem wtedy, na zapalanie wpływ ma większość osprzętu nie tylko ten czunik, cały układ WN sprawny to podstawa i działanie wtryskiwacza rozruchowego