Witaj Przyjacielu Meszrumie
Właśnie dziś jestem po wymianie rozrządu. Zatem nowe spostrzeżenia i uwagi nasunęły mi się
Otóż okazało się, że mam do wymiany 059 145 284 B [tłumik zwany napinaczem paska wielorowkowego] - niestety przy porzedniej wymianie rozrządu tj przy 120000km nie został wymieniony i niestety "w....ł się". I to własnie nie koniec kosztów.
mam prośbę o uzupełnienie listy cześci do obowiazkowej wymiany razem ze wspomnianym 059 145 284 B:
059 145 284 B [tłumik zwany napinaczem paska wielorowkowego]
059 145 124 [ trzpień]
059 145 288 [pierscien uszczelniający] 2szt
059 145 350 [tuleja] 2 szt
059 145 283A [uchwyt]
059 145 239 [podkładka]
N 010 239 11 [śruba M8x13] 1szt
N 907 663 02 [śruba M8x25] 1szt
046 145 239 [podkładki] 4szt
046 145 265 [spinka] 1szt
N 010 332 7 [sruba M8x32] 2szt
Dodatkowo można się pokusić o:
059 105 229 [śruba centralna wału]
N 014 73 92 [sruby koła pasowego wału] 8szt
KORES 25sec - korektor w płynie z pędzelkiem do ustawienia rozrządu
Za części obowiazkowe + w/w (bez korektora

) zapłaciłem 2700PLN z 15% rabatem w ASO + 500zł robocizna.
Zastanawiam się jeszcze nad wiskozą

Niby się trzyma dobrze ale od 190000km nie była wymieniana i jest ryzyko że zrobi dodatkowy wlot powietrze w masce odlatując w powietrze.