a pytales sie pana z aso dlaczego wiec poraz 3ci zmieniali te czesci jezeli te sa niezawodne? moze aby byly jeszcze niezawodniejsze?
Silniki 2,0TDI CR sa na rynku od 2008r i 99% z nich ma przebiegi ponizej 200tys km - czy pytales sie Pana z Aso czy moze ma namiary na jakas wrozke, ktore przepowiada co sie dzieje przy przebiegach 250tys+ ?
Na koniec... wczuj sie w role "pana z aso" - przychodzi klient z autem co nowe kosztuje ze 130tys i pyta sie czy mu sie zaraz nie rozleci ... co bys mu powiedzial?
Sam oddawalem do ASO kiedys passata 2.0tdi PD i pytalem sie czy moze nie roba jakiejs akcji serwisowej na to to uslyszalem, ze od kiedy zmienili naped na zabetkowy problem zostal rozwiazany (a jak zostal rozwiazany to wiadomo...)
jezeli nie masz duzego przebiegu (chyba nie wiecej niz 150tys i max auto 7letnie - dotyczy kazdego pociotka vw wiec i Twojego auta ) to mozesz udac sie do seata i popytac o program gwarancyjny excellence (czy jakos tak) - krotko: sprawdzaja auto za jakas kase typu 150zyla, placisz za dodatkowa gwarancje, wiazesz sie z ichnim ASO ale w razie zgonu tego nie ladujesz z reka w nocniku
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
na pocieszenie powiem, ze polowa silnikow V6/V8 silnikow od VW (zarowno benzyna jak i diesle) maja naped pompy poprzez zabierak (tam z jakiegos powodu problem nie wystepuje...)
na dodanie troche strachu i emocji dodaje ogloszenie z ebaya na silnik CAGA z uwalonym napedem oleju
http://www.ebay.de/itm/Motor-Audi-2-0-T ... 0613025397
(przebiegiem z ogloszenia sie nie sugeruj.. sprzedawca dobrze wie ze to niesprawdzalne....)
_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku
hej przemek nie ma co się denerwować może i to jakiś skrót myslowy , ale tak napisales ze silniki v6 i v8 problem nie wystepuje i to dla mnie pocieszenie bylo i jest , a Twoje wypowiedzi są ważne dla mnie i dla forumowiczow bo jesteś juz specjalista w tej kwestii i jak byś tak mi jeszcze napisał jak to jest z BMM to byloby dobrze. Pozdrawiam