.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:16:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 02.mar.2012 21:20:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Regeneracja wchodzi w gre jak jest co regenerowac. Statystyczna blondynka zaciera silnik i niejednemu chlopu to sie tez trafia. Nagly brak cisnienia oleju jest tak odosobnonym zjawiskiem w 5-7 letnich autach, ze wystepuje praktycznie tylko w 2.0 TDI. Dziełem tego cudu jest koncern VAG. W innych markach zatarcie silnika zaprogramowane przez producenta ktory sie do tego nie przyznaje nie wystepuje :) .

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 03.mar.2012 19:59:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
Regeneracja wchodzi w gre jak jest co regenerowac

Witam,
nie ma potrzeby zalewac (w sensie regenerowac) gniazda zabieraka wiec sie zawsze da! - mozna poglebic je i dotoczyc zabierak grubszy z jednej strony i po krzyku (pepikowy patent)/nie wiem czy nie trzeba utwardzac tego w jakis sposob jak np walki rozrzadu/
Obrazek

Jest n patentow na to lacznie z kastracja
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 15.mar.2012 01:32:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 01:24:09
Posty: 2
Witam. Przewertowałem cały wątek i może nie umiem czytać ze zrozumieniem( wybaczcie), ale proszę o radę mam do kupienia Audi A4 z 2007 roku. Podane jest ze ma 143KM więc silnik najprawdopodobniej silnik CAGA 2.0 TDI. Czy one one tez mają problemy z wym wałeczkiem czy już zostało to w nich poprawione. Dodam ze przebiegu ma 132 tys. dzięki za rade i odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 15.mar.2012 08:52:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
silnik CAGA 143PS montowany wzdluznie w audi+seat exeo do okolo (data produkcji a nie 1rej) 10-11.2009 mialy jak bylo napisane dokldanie taka sama pompe oleju, zabierak napedowy jak i walki wyrown. co silniki 2,0TDI PD montowane w A4B7, passatach i skodach superb (silniki z golfow np nie mialy walkow wyr wiec to nie jest problem wszystkich 2.0TDI)
Po tej dacie zmieniono wszystkie czesci ktore wymienilem (nie tylko zabierak). Oznaczenie silnika CAGA sie nie zmienilo wiec kluczem jest dokladna data produkcji (mozna sciagnac /jest na wcisk/pokrywe plastikowa silnika i szukac naklejek czy innych oznaczen z data produkcji na plastikach okolosilnikowych)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 15.mar.2012 10:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 01:24:09
Posty: 2
Oki dzięki wielki za info , jeszcze raz się zastanowię nad tym Audi albo po zakupie od razu do serwisu żeby mi to wymienili na nowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 16.mar.2012 13:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
sawrel napisał(a):
Oki dzięki wielki za info , jeszcze raz się zastanowię nad tym Audi albo po zakupie od razu do serwisu żeby mi to wymienili na nowy

w aso z robota, rozrzadem, olejami/filtrami nie zdziwilbym sie jakby to okolo 8kola bylo .... regeneracje gniazda czy kasteacje kompletna z walkow "w nieautoryzowanych serwisach" nie robia ludzie z glupoty ale z oszczednosci
Rozrzad z CAGA robi sie co chyba 120tys lub 5 lat
Przy mlodym aucie co ma 100cos tys przebiegu myslenie o tym to jak zamartwianie sie 40latka o bole plecow, ktore dostanie (moze) jak bedzie mial 70tke

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.mar.2012 10:08:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2012 09:29:23
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi a4b9 2,0 TDI 2017 r
witam pytanko do Was koledzy bo im więcej czytam na forach tym chyba jestem bardziej zakręcony, chciałem się dowiedzieć jak to jest z 2,0TDI BMM ze stycznia 2008 czy to silnik mniej awaryjny, wiem że to wątek głownie o pompie olejowej i zbieraku i glownie to jest problem w tych silnikach, ale kolega przemekk 74 pisał że w V 8 jest to sporadyczny problem ,a ja podejrzewam ,że mam taki silnik, nie jestem specjalista w tej dziedzinie bo marynarz, także mam pytanie do Was koledzy co sądzicie o BMM bo tylko jeden wątek jest w tym forum o BMM, że jeden z kolegów kupił auto z tym silnikiem, mam najechane prawie 160tkm przebieg udokumentowny, samochód z leasingu i serwisowany, ale wiecie koledzy mam strach bo wiekszość żona nim jezdzi i jak mnie nie ma ,a zapali jej się kontrolka oleju to nie wiem czy nie bedzie jechac dalej, ale mocno uczulam ją w tym temacie, zanim kupiłem to auto czytałem kilka mies i myśłałem ,że po polowie 2007 probl te nie występują dopoki nie trafiłem na to forum, wcześniej maialem peugota 206 1,4HDI przjechane 180tkm i O problemów z silnikiem , głownie przełącznik zespolony i trochę układ jezdny i tak sobie myślałem zmienie auto na niemieckie będzie mniej problemów,a tu teraz człowiek prawie spać nie może przez taki ZBIERAK proszę o pomoc koledzy zwłaszcza przemkka74 jak to jest w BMM. Pozdrawiam

_________________
był citroen AX 1,4D oszczędny mało awaryjny najechane 200tkm
Peugot 206 1,4 HDI b. oszczędny troszkę więcej awaryjny najechane 190tkm
jest audi a3 2,0TDI BMM 2008. 01 kupione 2011.08 150tkm zobaczymy jak będzie mam nadzieję ,że nie gorzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.mar.2012 18:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
przemekk 74 pisał że w V 8 jest to sporadyczny problem

zaprzeczam, ze to powiedzialem lub jest to jakis skrot myslowy i nie rozpoznaje swojej wypowiedzi

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.mar.2012 20:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2012 09:29:23
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi a4b9 2,0 TDI 2017 r
a pytales sie pana z aso dlaczego wiec poraz 3ci zmieniali te czesci jezeli te sa niezawodne? moze aby byly jeszcze niezawodniejsze?
Silniki 2,0TDI CR sa na rynku od 2008r i 99% z nich ma przebiegi ponizej 200tys km - czy pytales sie Pana z Aso czy moze ma namiary na jakas wrozke, ktore przepowiada co sie dzieje przy przebiegach 250tys+ ?
Na koniec... wczuj sie w role "pana z aso" - przychodzi klient z autem co nowe kosztuje ze 130tys i pyta sie czy mu sie zaraz nie rozleci ... co bys mu powiedzial?
Sam oddawalem do ASO kiedys passata 2.0tdi PD i pytalem sie czy moze nie roba jakiejs akcji serwisowej na to to uslyszalem, ze od kiedy zmienili naped na zabetkowy problem zostal rozwiazany (a jak zostal rozwiazany to wiadomo...)


jezeli nie masz duzego przebiegu (chyba nie wiecej niz 150tys i max auto 7letnie - dotyczy kazdego pociotka vw wiec i Twojego auta ) to mozesz udac sie do seata i popytac o program gwarancyjny excellence (czy jakos tak) - krotko: sprawdzaja auto za jakas kase typu 150zyla, placisz za dodatkowa gwarancje, wiazesz sie z ichnim ASO ale w razie zgonu tego nie ladujesz z reka w nocniku


Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
na pocieszenie powiem, ze polowa silnikow V6/V8 silnikow od VW (zarowno benzyna jak i diesle) maja naped pompy poprzez zabierak (tam z jakiegos powodu problem nie wystepuje...)
na dodanie troche strachu i emocji dodaje ogloszenie z ebaya na silnik CAGA z uwalonym napedem oleju
http://www.ebay.de/itm/Motor-Audi-2-0-T ... 0613025397
(przebiegiem z ogloszenia sie nie sugeruj.. sprzedawca dobrze wie ze to niesprawdzalne....)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku

hej przemek nie ma co się denerwować może i to jakiś skrót myslowy , ale tak napisales ze silniki v6 i v8 problem nie wystepuje i to dla mnie pocieszenie bylo i jest , a Twoje wypowiedzi są ważne dla mnie i dla forumowiczow bo jesteś juz specjalista w tej kwestii i jak byś tak mi jeszcze napisał jak to jest z BMM to byloby dobrze. Pozdrawiam

_________________
był citroen AX 1,4D oszczędny mało awaryjny najechane 200tkm
Peugot 206 1,4 HDI b. oszczędny troszkę więcej awaryjny najechane 190tkm
jest audi a3 2,0TDI BMM 2008. 01 kupione 2011.08 150tkm zobaczymy jak będzie mam nadzieję ,że nie gorzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.mar.2012 22:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie znam przypadku zeby to zawiodlo z jakims innym silniku niz 2,0TDI ale nie powiedzialem/napisalem ze to sporadyczny problem
nie jestem zadnym specjalista ale zwyczajnie nie daje sie sciemniac (ktos moze miec interes to nasciemnia ze naped przez zabierak jest badziewiem i trzeba go wykastrowac bo sie zaraz rozleci.. a ktos inny moze miec interes w przekonaniu, ze poglebiajac otworek w starym walku bedzie "jak nowe rozwiazanie")
To co napisalem nie jest zadna madroscia a zwyczajnie "jak byk stoi" w ETCE - wystarczy otworzyc, porownac numery kataloge czesci i juz
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 22.mar.2012 10:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2012 09:29:23
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi a4b9 2,0 TDI 2017 r
no i własnie o to mi chodzi przema ,żebys mi pomógł bo ja nie jestem specjelista w tej dziedzinie dokladnie nawet do wczoraj nie wiedzialem co to jest ETKA wczoraj w nocy probowalem dowiedziedziec sie wiecej, sciągnac ja z internetu ,ale i w kompach nie jestem zbyt dobry i mi sie cos nie udaje , dlatego mam prosbe do Ciebie jak sciagnac ta ETCE i skad lub napisz mi na priva jakie masz info o tym silniku BMM i jak to jest z tym napedem pompy. A jesli chodzi o przerabianie-wiercenie to oczytalem sie na forum passata i jesli by to bylo możliwe to chcialbym tego uniknąć , jesli bym wiedzial ze w tym siniku naped pompy nie siada , bo auto drogie , teraz chce wylozyc kase na usuniecie dpf 1300 zl no i jeszcze naped pompy ok 700zl to troche dużo. Pozdrawiam i prosze o pomoc

_________________
był citroen AX 1,4D oszczędny mało awaryjny najechane 200tkm
Peugot 206 1,4 HDI b. oszczędny troszkę więcej awaryjny najechane 190tkm
jest audi a3 2,0TDI BMM 2008. 01 kupione 2011.08 150tkm zobaczymy jak będzie mam nadzieję ,że nie gorzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [a4 2.0tdi BLB] napęd pompy olejowej padł....
PostNapisane: 06.kwi.2012 21:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2012 21:06:18
Posty: 3
Witam,
na wstępie chciałbym sie przywitać. Dotychczas tylko przeglądałem forum ale to mój pierwszy post. W mojej A4 dzisiaj padł napęd pompy olejowej... Zapaliła sie lapmka od ciśnienia oleju. Kamunikat był po niemiecku wiec myślałem że chodzi o poziom, dolałem ale nie znikało. Póżniej na chwile znikło ale znowu sie zapaliło. Póżniej już tylko scholowałem auto do znajomego mechanika. Auto ma przejechane 180tys., już wcześniej było słychać grzechotanie. Myśle że silnik i turbina jest w porzadku ale nie mam pewności w 100%. Tu jest moje pytanie- co radzicie teraz zrobić? Kupić nową pompe od nowszego modelu czy oddać tą do regeneracji? Jeśli tak to kogo polecacie? Jakie są koszty takich rozwiązań? Czy możę taniej będzie naprawić tą samemu tzw. nowy zbierak, zębatki i łańcuszek?

Z góry dzięki za wszytskie odpowiedzi,
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 2.0tdi BLB] napęd pompy olejowej padł....
PostNapisane: 07.kwi.2012 14:02:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
patrykk782 napisał(a):
Witam,
na wstępie chciałbym sie przywitać. Dotychczas tylko przeglądałem forum ale to mój pierwszy post. W mojej A4 dzisiaj padł napęd pompy olejowej... Zapaliła sie lapmka od ciśnienia oleju. Kamunikat był po niemiecku wiec myślałem że chodzi o poziom, dolałem ale nie znikało. Póżniej na chwile znikło ale znowu sie zapaliło. Póżniej już tylko scholowałem auto do znajomego mechanika. Auto ma przejechane 180tys., już wcześniej było słychać grzechotanie. Myśle że silnik i turbina jest w porzadku ale nie mam pewności w 100%. Tu jest moje pytanie- co radzicie teraz zrobić? Kupić nową pompe od nowszego modelu czy oddać tą do regeneracji? Jeśli tak to kogo polecacie? Jakie są koszty takich rozwiązań? Czy możę taniej będzie naprawić tą samemu tzw. nowy zbierak, zębatki i łańcuszek?

Z góry dzięki za wszytskie odpowiedzi,
pozdrawiam



Masz 13 stron do przeczytania. A w nich cała wiedza na temat naprawy nieszczęsnych 2,0 tdi.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 2.0tdi BLB] napęd pompy olejowej padł....
PostNapisane: 07.kwi.2012 14:35:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
patrykk782 napisał(a):
Witam,
Myśle że silnik i turbina jest w porzadku ale nie mam pewności w 100%.


Jesteś dużej wiary optymistą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 07.kwi.2012 15:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2012 21:06:18
Posty: 3
Cytuj:
Jesteś dużej wiary optymistą.

Po prostu sie na tym nie znam, gdybym wiedział to bym nie pytał.

A możecie mi polecić kogoś kto regeneruje te pompy?

@edit
Audi już po naprawie.
Opisze jak to u mnie wyglądało, może komuś to pomoże. Po rozebraniu auta duża zębatka na wale wyglądała tak:
Obrazek
Imbus i reszta w porządku. Kupiłem zestaw naprawczy napędu pompy do silnika blb od gościa z rumii. Tej dużej zębatki nie dostanie się nigdzie, dopiero na allegro znalazłem taką, nie oryginalna ale podobno bardziej trwała (jak będzie, to sie okaże). Sprowadza ję ktoś z Tarnowa- koszt 500zł. Do tego potrzebny jest jeszcze uszczelniacz- koszt w aso 80zł. Silnik i turbina ok ale tylko dzięki temu że na wolnych obrotach napęd normlanie chodził, jedynie na wyższych łańcuch zaczynał się ślizgać. Silnik chodzi teraz dużo ciszej, nie słychać żadnego grzechotania. Więc nie zawsze taka sytuacja oznacza zatarty silnik, turbo i co za tym idzie, bardzo duże koszty.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 10.maja.2012 14:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
przemekk74 to kiedy ten rorzad wymienic w 2,0caga ,piszesz ze przy 120tys w instrukcji jest napisane ze 180tys , a servis mówi 150tys . Powiem ze troche zgłupiałem , tym bardziej ze mam 120tys .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 10.maja.2012 14:19:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wojcian napisał(a):
przemekk74 to kiedy ten rorzad wymienic w 2,0caga ,piszesz ze przy 120tys w instrukcji jest napisane ze 180tys , a servis mówi 150tys . Powiem ze troche zgłupiałem , tym bardziej ze mam 120tys .

Witam,
mam na dysku (nie wiem gdzie znalazlem) PDFa "Service Training Audi A4 ‘08" z logimem Audi
na stronie 73 jest Tabelka "Wartungstabelle" (Wartung znaczy +-serwis)
a w niej informacja ze zmiana paska jest co 180tys
Wzspomniane zalecenie z tego PDF dotyczy silnika 2.0TDI CR montowanego w A6 w roku modelowym 2008
...ale nie wiem kiedys powinienes wymienic pasek:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 10.maja.2012 18:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
Dzieki . to wymieniam teraz i odrazu zobacze na ten zabierak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.maja.2012 10:04:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2012 09:29:23
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi a4b9 2,0 TDI 2017 r
a jak w silniku 2,0 TDI BMM bo na forum seata jest napisane ,że jest to silnik zbudowany jak 1,9 TDI BXE tylko ze zmiennym tłokiem +6 biegów +DPF . Jak jest z tym silnikiem , jaki napęd pompy? Jaka turbina bo już mi gwiżdże . DPF wyrzucony . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

_________________
był citroen AX 1,4D oszczędny mało awaryjny najechane 200tkm
Peugot 206 1,4 HDI b. oszczędny troszkę więcej awaryjny najechane 190tkm
jest audi a3 2,0TDI BMM 2008. 01 kupione 2011.08 150tkm zobaczymy jak będzie mam nadzieję ,że nie gorzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.maja.2012 10:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Promo?
walki wyrownujace sa po to by wyrownywac prace silnika...i ich wyciecie ma swoje konsekwencje (sa silniki bez walkow wyr. w tanszych auta VAGgrupy ale z innymi walami korbowymi) Naped pompy poprzez zabierak jest w wiekszosci drozszych silnikow (zarowno benzynowych np audi R8, A8 4,2L jak i diesli np 3.0V6TDI)... 2.0TDI PD jest zwyczajnie zrabanym silnikiem
w ASO sprzedaje sie obecnie inne czesci co oznacza sa inne walki, inny zabierak jak i napedzana pompa oleju tez jest inna (tylko miejscie do przykrecenia jest to samo) - konkretnie do silnikow 2.0TDI PD, ktore "zgubily" naped pompy oferowane sa czesci dokldanie te same co montuja teraz w "salonowych a4/a5/a6/q5 itp 2.0TDI CR"... zeby podniesc wartosc przerobki trzeba zasiac przekonanie ze caly koncern VAg zaplanowal "zło", ktore tylko w jeden jedyny sposob mozna zwalczyc... o zwalczaniu zla czesto na antenie wspomina ksiadz Rydzyk...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: