WRS>C4 napisał(a):
Foss robiłeś tam coś i wiesz, że nie schrzanią?
Warsztat ten polecił mi kiedyś znajomy z branży.
Mialem tam naprawiać swoje A8 ale w tzw. międzyczasie podjąłem decyzję o jego sprzedaży... wolałem opuścić z ceny auta niż samemu robić i sprzedawać drożej tym bardziej że auto jeździło całkiem dobrze a moja naprawa byłaby taka trochę na wyrost (nowy właściciel wiedział dokładnie co się dzieje ze skrzynią i jak podejrzewam do dzisiaj jeździ tak jak kupił).
W tym warsztacie jeden z kolegów z
A8team zmieniał olej w swoim S8 a inny kolega robił całkiem niedawo remont skrzyni - jak na razie obaj są zadowoleni więc tym bardziej polecam.
W necie nie widziałem żadnych negatywnych opini o tym warsztacie co też o czymś świadczy.
Jak będziesz rozmiawiał z szefem (Mirek) to możesz powiedzieć że polecał go znajomy (Damian ze srebrnego A8 i czarnego S8) a może uda się wytargować jakiś drobny rabat
WRS>C4 napisał(a):
O tego tipa to się boję strasznie, bo mnie już wystraszyli, że jak nie był olej zmieniany to może nie ruszyć
Kupiłem tanio extra furkę, ale nie stać mnie na naprawę tipa...
No cóż... także słyszalem te opowieści...
podobno jeżeli nikt nigdy wcześniej nie wymieniał oleju w skrzyni a auto ma najechane już ze 200kkm to jeżeli nic się ze skrzynią nie dzieje to nie poleca się wymiany tego oleju (nowy olej może podobno spowodować wypłukanie całego szlamu co podobno doprowadzi do szybkiego uszkodzenia skrzyni)...
w takim przypadku zaleca się raczej jeżdżenie bez wymiany oleju aż do momentu kiedy skrzynia zacznie fiksować - wtedy robisz remont i wymieniasz olej...
osobiście ciężko mi się w tym temacie wypowiadać bo wg. wytycznych z ASO oleju się wogóle nie wymienia (czyli jeździsz aż do usterki skrzyni a olej wymieniasz przy okazji remontu) a spece od skrzyń też różnie wypowiadają się na ten temat