Wodzu Meszrumie
Na kwote 5,5 tyś PLN

złożyło się wiele elementów,z grubsza je wymienie:
- jeżdzenie z autkiem na lawecie (2szt hehe

)
- wymiana odmy , zgodnie z opisem Carlnovy (jeszcze raz ukłony za wyczerujący opis

) oczywiście z czyszczeniem kolektorów dolotowych,klapy gaszącej plus wszystkie nowe uszczelki
- wymiana filtra paliwa,zaworku zwrotnego
- wymiana filtra powietrza
- wymiana wężyków przelewowych
- wymiana podkładek miedzianych
- wymiana podkładek pod wtryski
- rozebranie i kontrola całego rozrządu
- wymiana termostatu oraz pompy wody
- kontrola całej hydrauliki olejowej (niewiem czy dobrze to nazywam) oraz wałków
- no i oczywiście na deser regeneracja całej pompy VP44 - tu troszke chyba sie wychyliłem i pewnie będziecie pukać sie w czoło bo zdecydowałem się na pełną regeneracje włącznie z częścią mechaniczną...
- oczywiście wszystkie części tylko i wyłącznie oryginalne, zgodnie z Waszymi wskazówkami z innych tematów...
- no i oczywiście do tego wszystkiego trzeba dodać koszta robocizny, nie ma lekko
Możliwe że o czymś zapomniałem,ale poprawie się jak sobie przypomne...
Żeby było śmieszniej jeszcze auta nie odebrałem,no i oczywiście nie zapłaciłem więc wyobraźcie sobie jak mocno nie moge się doczekać...ale to już po niedzieli...
