Filtr powietrza oczywiście wymienię. Postaram się to zrobić jeszcze dzisiaj. Logi dam radę zrobić dopiero późną nocą (mam w Kielcach fajny odcinek testowy niedaleko chaty tylko ruch za duży za dnia tam panuje

). Jak tylko będę miał logi po wymianie filtra to wkleję je do tematu.
Natomiast co do nieszczelności: to w logach widać by było nieszczelność w przypadku uszkodzenia między turbiną a kolektorem (niskie ciśnienie doładowania) a mi chodziło o to czy może być taka sytuacja że turbina łapie lewe powietrze na odcinku przepływomierz

turbina gdzie odbywa się zasysanie powietrza. W takiej sytuacji ciśnienie doładowania byłoby ok natomiast przepływomierz mierzyłby niepoprawnie. To oczywiście jest czysta hipotetyka i nawet nie wiem czy dobrze kombinuję ale ciekawy jestem czy to ma sens.
I jeszcze jedno jak błędne wskazania dynamiczne z grupy 003 mają się do grupy 008 gdzie w zasadzie wygląda że wszystko jest ok (zgodnie z topiciem Meszruma
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752:
- 008: poz. 2, 3 i 4:
a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa;
b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa;
c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2.
jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo.)?
Pozdrawiam