.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 02:56:01

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [audi b4 v6 2,6 ABC] Brak iskry
PostNapisane: 31.paź.2010 10:06:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2006 19:47:59
Posty: 2
Lokalizacja: ustka
witam.



mam problem z odpaleniem silnika. auto nie bylo odpalane przez 2 tygodnie
po sprawdzeniu vag-iem pokazuje 2 bledy 514 515


514 Czujnik momentu zapłonu - G 4, Czujnik pozycji wału korbowego - sygnał usterkowy - G4
514 Czujnik pozycji wału korbowego - G4
515
Czujnik Halla - G 40, Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień
dystrybutor
515 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

dodatkowo brak napiecia na bezpiecznikach 5,27,28
w czym moze byc problem

_________________
audi b4 .2.6 avant. 1995,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 12:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 17:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
odpowiedź masz jak na dłoni podaną... po 1 czujnik hall'a który znajduje sie na plecach lewej głowicy i on podaje do kompa informację o położeniu wałków rozrządu i dugi czujnik wkręcony z lewej strony bloku silnika powyżej miski oleju który to ma za zadanie podać informację o połżeniu wału korbowego.... ale co się stało że po 2 tygodniowym postoju to padło to już nie mam pojęcia - może jakiś zwierz??
A może padł jakiś główny bezpiecznik? myśl ;)

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2010 22:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2006 19:47:59
Posty: 2
Lokalizacja: ustka
Zaczełem sprawdzać od Halla podłączyłem Miernik napięcie utrzymuje się na poziomie 3 volt podlączyłem pod + i środkowy przy kręceniu silnika niema żadnego skoku napięcia [dioda również świeci czały czas ,nawet ja wyłączy się zaplon].
Napięcie na 1-3 około 10,5volt.
To jest dziwne ,że na bezpieczniku pompa poliwa,13,27 i jeszcze paru jest - minus ,a przecież powino być + plus.
Wczym szukać przyczyny?

_________________
audi b4 .2.6 avant. 1995,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 11:50:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 23:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Sprawdź czujnik g4

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: