Baskecior napisał(a):
remigiusz27 napisał(a):
z moim termostatem jest wszystko ok tylko chciałem żeby zima zamiast po 5 km był na grzany np.po 2km co wiąże się między innymi z mniejszym chyba spalaniem
Zapomnij o uzyskaniu 90 st C po 2 km zwłaszcza zimą - takie rzeczy nie są możliwe nawet w silniku benzynowym - wyjątek - Webasto.

Chyba że mamy inną definicję słowa "nagrzany silnik"

Generalnie dobry wynik zimą to ok 8 km przejechane i 90 st C na szafie (czyli realnie ok 82 st C, bo szafa kłamie

)
nie juz nie mówię ,o takich temperaturach ale żeby sie silnik szybciej nagrzewał niż nagrzewa sie teraz ,dodam że zima jeżdzę 2 , może 3 km gaszę i tak w koło czyli kródka jazda a takie przysłonięcie chłodnicy może odrobinę pomoże szybciej złapać temp. nie chodzi o temperaturę w środku sam. tylko głównie o spalanie ..... i czy nie zaszkodzi jak między te dwie chłodnice czy taż skraplacz a chłodnicę włożę tekturę.....