|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| rookie |
|
||||
Dołączył(a): 07.maja.2006 23:04:35 Posty: 584 Lokalizacja: Zgierz Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA |
|
||||
| Góra | |
||||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| zwykły $ |
|
|||
Dołączył(a): 13.cze.2007 18:05:15 Posty: 663 Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT |
|
|||
| Góra | |
|||
| rookie |
|
||||
Dołączył(a): 07.maja.2006 23:04:35 Posty: 584 Lokalizacja: Zgierz Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA |
|
||||
| Góra | |
||||
| szogun0 |
|
||||
Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16 Posty: 3775 Lokalizacja: okolice Strzyżowa |
|
||||
| Góra | |
||||




albo zaakceptuj to co masz. Wielu było takich co pytali i odpowiedź jest zawsze taka sama. Operacja nieopłacalna i raczej niewykonalna w C5. Różnic jest dużo, przede wszystkim inaczej ukształtowane podwozie. Podobno w B6 jest to do zrobienia, ale koszta b.wysokie...
