Pomierzylem dzisiaj Kompresje i na wszystkich cylindrach jest podobnie bo od 11,5 do 12 z hakiem wiec tutaj chyba wszystko ok, swiece nowe NGKpfr6q nie poupalane, nie sa ani okopcone ani zalane.. jedna cewka jest delikatnie peknieta. Dzisiaj natomiast mialem dziwny problem jak zatankowalem auto to nie mogłem go przez dłuższy czas odpalić wiec zostawiłem na stacji i wróciłem z kompem, podpiąłem i na vagu wypluł takie błędy:
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
P1676 - 35-00 - -
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure
P1568 - 35-10 - - - Intermittent
Po ich skasowaniu pozostał tylko pierwszy błąd a auto nadal nie chciało odpalić aż wkońcu załapało.. juz mnie nerwy biorą
