| 
					
						 Witam,
  kupiłem sobie w Niemczech takiego chrupka.
  A4 2.8 30v V6 quattro - ACK - 1997r.
  Auto świeżo po rozrządzie. Nowe łańcuchy, napinacze, sondy lambda.
  Problem od początku jest z nierówną pracą na wolnych obrotach.
  VCDS jedynie jaki błąd pokazał, to błąd adaptacji przepustnicy.
  Po wymianie i adaptacji, przepustnica OK.
  Poza tym żadnych błędów nigdzie.
  Co najgorsze, brak wypadania zapłonów.
  Jednakże nierówna praca na wolnych obrotach nadal pozostała. Z tłumika słychać wypadanie zapłonu.
  Czuć paloną benzynę w katalizatorze.
  Przy przytrzymaniu na 1500 obrotów, czuć nadal drgania.
 
  Co wykonałem :
  - kompresja prawidłowa, ok 13.
  - sprawdziłem rozrząd, ustawiony idealnie,
  - sprawdziłem wałki w głowicach, ich ustawienie, synchronizacja prawidłowa
  - sondy dają prawidłowe napięcia, są nowe
  - przepływomierz wg. VCDS, również parametry w normie
  - podciśnienia w porządku
  - brak nieszczelności, kolektora, przewodów
  - iskra prawidłowa
 
 
  Co zauważyłem :
  - problem występuje w lewej głowicy
  - podczas pracy, można odłączać wtryski, nie bardzo wpływa na pracę silnika, tak samo wyciągnąć fajkę świecy, mogę odłączyć 3 wtryski z lewej głowicy, auto nadal pracuje
  - po demontażu kolektora w lewej głowicy dużo benzyny, jakby zalewało
  - w prawej po odłączeniu wtrysku, auto bardzo to odczuwa, próbuje zgasnąć.
  Dla niepotrzebnych sugestii :
  - podmieniałem wtryski, listwę wtryskową, zawór ciśnienia
  - podmieniałem cewkę, przewody, sondy, nowe świece
  - podmieniałem kompa
  Czy ktoś mógł by mi podsunąć jakiś pomysł, bo mam ochotę podpalić ten samochód. 
					
						 _________________ DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA
					
  
						
					 |