.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2024 12:42:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C7] AC reduktor (J880) co to jest?
PostNapisane: 02.paź.2021 17:11:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2019 11:37:10
Posty: 12
Witam,
mam problem ze swoją A6 C7 2.0 ULTRA
może ktoś coś miał podobnego .
Nie może mi załączyć wypalania filtra, pojawia mi się błąd reduktora AC. Opis jak niżej za pomocą VCDS-a.
później wskakuje mi błąd czujnika ciśnienia czynnika redukującego ( AdBlue) opisany w drugim poście.

Ktoś miał coś podobnego.
Nie wiem czy ma to coś wspólnego z innym błędem którego nigdy nie miałem i mniej więcej od podobnego czasu mam ten problem z wypalaniem
filtra a jest to błąd Adres 5F: Elektr.informacji (J794) czyli wersją oprogramowania ( opis jak niżej ) . Zastanawiam się czy może jakiś soft się nie wysypał.



Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4G0-907-355.clb
Oznaczenie elementu SW: 4G0 907 355 C HW: 4G0 907 355 B
Komponent: SCR-Stg-G2 H10 0010
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 142520612
Zbiór danych ASAM: EV_RDCMA00100 008040
ROD: EV_RDCMA00100.rod
VCID: 2B55B2AB420539DE8F-807E

Znaleziono 1 b³¹d:
196887 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukuj¹cego
P208B 00 [009] - niewiarygodny sygna³
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Wew.licznik b³êdów: 32
Przebieg: 228745 km
Data: 2021.09.26
Czas: 17:51:45

Voltage terminal 30A: 12.6 V
Voltage terminal 30B: 13.0 V
Voltage terminal 87: 12.9 V
Reductant_pwm_duty_cycle: 29.0 %
Reductant_speed_pump_motor: 0 /min
Reductant_pump_output_stage_temperature: 41 °C
Reductant_heater_control_1_output_stage_temperature: 41 °C
Reductant_tank_temperature_sensor_actual_value: 27 °C
Reductant_temperature_ambient: 22 °C
Reductant_current_pump_motor_A: 2.3 A
Reductant_current_pump_motor_B: 2.2 A
Reductant_current_pump_motor_C: 2.5 A
Reductant_heater_control_1_actual_power_value: 0.0 A
Reductant_heater_control_2_actual_power_value: 0.0 A
Reductant_transfer_pump_current: 0.0 A
Reductant_pressure_sensor_actual_value: -500 mbar
Reductant_voltage_sensor_supply: 5.0 V
Reductant_voltage_sensor_gnd: 0.0 V
Reductant_level_sensor_actual_raw_voltage: 3.1 V
KL15 on: ON
DIAG_Opt_H: OFF
Tank_L_SC: ON
Lines_L_SC: ON
DIAG_Lines_H: OFF
DIAG_Lines_L: OFF
DIAG_Tank_H: OFF
DIAG_Tank_L: OFF
MO_SCR_Dosierpumpe_Zustand: 02
MO_SCR_Tankheizung: OFF
MO_SCR_Leitungsheizung: OFF
MO_SCR_Transferpumpe: OFF
reserviert 1 0: ON
Reserviert 2: OFF
Can signal MO_SCR_Dosierpumpe_Soll: 50.0 %



Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:. 4E0-035-6xx-5F.clb
Oznaczenie elementu SW: 4G0 035 666 P HW: 4G0 035 666 H
Komponent: H-BN-EU H52 1034
Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 189J90E7585702
Kodowanie: 050100010003E9EF7DB0CF3E00000003E00101020000000000
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
VCID: 356194D39C417F2EE9-8060

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 884 HF
Komponent: EUR 2020/2021 3101

Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4G0 919 605 C HW: 4G0 919 605 C
Komponent: DU8 C7 SV H43 0021
Numer seryjny: AUZ8ZDED005PTXZ

Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4G1 919 612 Q HW: 4G1 919 612 Q
Komponent: E380 BDT C7 H11 0204
Numer seryjny: 90349NJ10001W

Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 961 G
Komponent: CD-Database 5950

Znaleziono 1 b³¹d:
03276 - Sprawdzanie uk³adu zarz¹dzania wersj¹ oprogramowania
000 - -
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 01100000
Priorytet b³êdu: 6
Czêstoœæ b³êdu: 1
Wew.licznik b³êdów: 30
Przebieg: 228325 km
WskaŸnik czasu: 0
Data: 2021.09.25
Czas: 22:02:17

Ramka zamro¿ona:
Tekst: DUA009,Front,M,0,0,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C7] AC reduktor (J880) co to jest?
PostNapisane: 30.paź.2021 21:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2019 11:37:10
Posty: 12
Witam,

ja już temat mam za sobą,
dla zainteresowanych AC reduktor to sterownik pod zbiornikiem ADBLUE.
jeśli się go odepnie to jest właśnie taki błąd.
Kasowanie błędów nic nie da, trzeba zrobić np. VCDs adaptację i wraca wszystko do normy

jest to ważne ze względu np. na poziom płynu adblue i wszystkiego Z tym związanego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: