.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 01:21:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.sty.2022 21:45:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
newman napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Miałem ke-jeta z 12lat i też mnie kiedyś dopadł taki problem że przy 2500-3000 obr się dusił później i nowa pompa paliwa załatwiła sprawę, możesz sprawdzić ciśnienie paliwa w rozdzielaczu. Piszesz, że coś tam słychać może winny jest regulator ciśnienia


Sorry za OT
Sprzedałeś ACE?


Panie po 15tu latach? :)

Założyłemm EFI sam nie wiem po co


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 21.lut.2022 18:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
może szwankować termoregulator przykręcany do bloku silnika skoro to wersja bez KE.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 07.mar.2022 10:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2022 16:39:37
Posty: 12
Auto: Audi C4 2,8 ACK Audi C3 100 2.0 Kjet
Witam ponownie panowie, udało mi się odnaleźć kilka przypadłości, mianowicie auto cały czas posiada ten sam problem, czyli na zimnym odpalimy bez problemu a wystarczy ze po kilku sekundach go zgaszę i dupa nie odpala, co zauważyłem:
1. Po odpaleniu silnik pracuje nie równo tzn. skaczą obroty, po kilku minutach wszystko wraca do normy, ładnie trzyma obroty wkręca się bez problemu.
2. Na zimnym odpala bez problemu ale, wystarczy że go się zgasi chociażby po kilku sekundach od odpalenia, auto nie odpali i co ciekawe za każdym takim razem gdy już zgasimy silnik załącza się wentylator i teraz tak udało mi się odkryć pewną zależność, po odłączeniu kabelka od czujnika temp. wkręcanego przy pokrywie zaworów, ten od góry zaraz przy całym rozdzielaczu, wentylator przestaje chodzić, ale auta i tak nie odpalimy, kręci ale nic, natomiast po odłączeniu czujnika temperatury, tego który wskazuje nam temperaturę płynu, silnik odpali ale chodzi tak jak by zaraz miał zgasnąć, po ponownym wpięciu wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo i bez żadnych problemów, oczywiście do ponownego zgaszenia, po wszystko wraca jak w karuzeli. Jeżeli cokolwiek wam przychodzi do głowy od czego zacząć, co sprawdzić, bardzo proszę o pomoc, bo powiem szczerze że tyle co już przy nim spędziłem czasu to głowa mała. Z góry wielkie dzięki.

_________________
Audi C4 2.8 ACK
Audi C3 100 2.0 Kjet
Mercedes-Benz W124 200D
Mercedes-Benz W124 200E
Mercedes-Benz W140 600
Chętnie służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 07.mar.2022 10:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2022 16:39:37
Posty: 12
Auto: Audi C4 2,8 ACK Audi C3 100 2.0 Kjet
Simon_pg0 napisał(a):
może szwankować termoregulator przykręcany do bloku silnika skoro to wersja bez KE.



Mowa o tym wkręcanym w głowicę zaraz przy grodzi silnika ?

_________________
Audi C4 2.8 ACK
Audi C3 100 2.0 Kjet
Mercedes-Benz W124 200D
Mercedes-Benz W124 200E
Mercedes-Benz W140 600
Chętnie służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 07.mar.2022 16:45:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Nie, to takie aluminiowe ustrojstwo na bloku, mniej więcej między 2 a 3 cylindrem. Dochodzą do niego dwa przewodu paliwowe (zbrojone, jak do wtrysków) i przewód elektryczny.

To odpalanie - kolega miał identycznie w P924 - jak mu zgasł w korku to musiał szybko wyskakiwać z auta, odpinać kable i mógł zapalać ;). Czujnik 3-, albo 4-pinowy do wymiany. On daje wskazania na zegary, owszem, ale daje też info do sterownika. U Ciebie nie daje, dlatego po odpięciu sterownik zakłada jakaś tam temperaturę i umożliwia odpalenie auta.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 08.mar.2022 00:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2022 16:39:37
Posty: 12
Auto: Audi C4 2,8 ACK Audi C3 100 2.0 Kjet
rodzynek napisał(a):
Nie, to takie aluminiowe ustrojstwo na bloku, mniej więcej między 2 a 3 cylindrem. Dochodzą do niego dwa przewodu paliwowe (zbrojone, jak do wtrysków) i przewód elektryczny.

To odpalanie - kolega miał identycznie w P924 - jak mu zgasł w korku to musiał szybko wyskakiwać z auta, odpinać kable i mógł zapalać ;). Czujnik 3-, albo 4-pinowy do wymiany. On daje wskazania na zegary, owszem, ale daje też info do sterownika. U Ciebie nie daje, dlatego po odpięciu sterownik zakłada jakaś tam temperaturę i umożliwia odpalenie auta.


Wielkie dzięki za informację, odnośnie tego ustrojstwa w bloku, to powiem szczerze że nic mi się takiego nie rzuciło w oczy, mimo wyciągnięcia całego bloku silnika, co do czujnika jutro założę drugi i zobaczymy, aczkolwiek ten obecny jest całkowicie nowy, ale wiadomo jak to bywa z tymi częściami. Jeszcze raz wielkie dzięki.

_________________
Audi C4 2.8 ACK
Audi C3 100 2.0 Kjet
Mercedes-Benz W124 200D
Mercedes-Benz W124 200E
Mercedes-Benz W140 600
Chętnie służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 08.mar.2022 10:00:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Wrzuć zdjęcie silnika od góry oraz od boku (strony keirowcy). Łatwiej nam będzie diagnozować.

Tak jak Wojtek wspomniał są to symptomy czujnika 3/4 piny. Jednakże może to też być podciekający rozdzielacz - ja mam podobny problem tyle, że na letnim/ciepłym dłużej musi kręcic aby odpalić. Jak nei będzie to czujnik to sprawdź po odpaleniu i zgaszeniu czy nie masz kropel benzyny pod głowicą rozdzielacza (jak zdejmiesz go z filtra powietrza albo nawet uchylisz.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 08.mar.2022 11:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2022 16:39:37
Posty: 12
Auto: Audi C4 2,8 ACK Audi C3 100 2.0 Kjet
bloku napisał(a):
Wrzuć zdjęcie silnika od góry oraz od boku (strony keirowcy). Łatwiej nam będzie diagnozować.

Tak jak Wojtek wspomniał są to symptomy czujnika 3/4 piny. Jednakże może to też być podciekający rozdzielacz - ja mam podobny problem tyle, że na letnim/ciepłym dłużej musi kręcic aby odpalić. Jak nei będzie to czujnik to sprawdź po odpaleniu i zgaszeniu czy nie masz kropel benzyny pod głowicą rozdzielacza (jak zdejmiesz go z filtra powietrza albo nawet uchylisz.



W załaczniku wysyłam link do starego ogłoszenia, tam wszystko powinno widac, w razie co, mogę podesłać bardziej szczegółowe zdjęcia pod wieczór. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc i chęci.

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-100- ... sPreview=1

_________________
Audi C4 2.8 ACK
Audi C3 100 2.0 Kjet
Mercedes-Benz W124 200D
Mercedes-Benz W124 200E
Mercedes-Benz W140 600
Chętnie służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.mar.2022 01:49:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
No cóż, tam nie ma żadnego regulatora ciśnienia paliwa.
Odczytaj dokładnie kod silnika. Będzie wiadomo co ma być, a nie ma.

Zobacz tu:
https://www.ilcats.ru/audi/?function=ge ... anguage=en
U Ciebie idzie z kolektora ssącego jeden przewód podciśnieniowy i znika gdzieś za silnikiem. A wg Etki w RT drugi idzie właśnie do regulatora ciśnienia paliwa.

A tu schemat przewodów paliwowych i podłączenie tego regulatora.
https://www.ilcats.ru/audi/?vin=0351336 ... anguage=en

Dobra, Pany. Kolega ma katalizator, więc nie ma rego termicznego regulatora na bloku. Tylko tą gruszkę na przewodach - nr 15
https://www.ilcats.ru/audi/?vin=0351336 ... anguage=en

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.mar.2022 08:58:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Mnie się mocno wydaje, że to NF z KE pierwszej generacji. Nie widzę tylko tzw TPSa na boku obudowy przepływki. Od czoła jest regulator, od strony błotnika jest gruszka.

Obrazek
Obrazek

Coś na wzór NG1 tyle, ze sety miały długi kolektor.

To tak aby rozszyfrować oznaczenie pieca.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.mar.2022 10:53:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
ale w opisie stoi, że to 2,0 115 KM, Czyli RT, a on tak właśnie wygląda.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.mar.2022 12:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2022 16:39:37
Posty: 12
Auto: Audi C4 2,8 ACK Audi C3 100 2.0 Kjet
Witam serdecznie, w pierwszej kolejności to dziękuję za tak duży odzew z waszej strony, wielkie dzięki. U mnie jest dokładnie tak jak na tym zdjęciu https://www.ilcats.ru/audi/?vin=0351336 ... anguage=en.
Natomiast jeżeli chodzi o sprawdzenie oznaczenie silnika, jest jakiś sposób by to wypatrzeć ? Np. jakieś oznaczenie wybite na bloku lub głowicy czy cos w tym stylu ? Powiem szczerze że temat tego odpalania to już jest jak kołek w d... :(

_________________
Audi C4 2.8 ACK
Audi C3 100 2.0 Kjet
Mercedes-Benz W124 200D
Mercedes-Benz W124 200E
Mercedes-Benz W140 600
Chętnie służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 100 2.0 Kjet problem po odbudowie. POMOCY
PostNapisane: 09.mar.2022 17:59:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Na bloku silnika, zaraz pod głowicą, na płaskim kawałku o wymiarach ok. 1x5 cm, dokładnie między 2 i 3 świecą zapłonową. Dwie albo trzy pierwsze litery to kod silnika.
Dodatkowo poszukaj w aucie albo w papierach wlepki z kodami. Powinna być we wnęce koła zapasowego.

Przykładowe info:
https://sklep.czescibrzesko.pl/pl/p/SIL ... 373P/45896
Obrazek
Speco chyba się nie obrazi ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: