.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 07:51:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prośba o lokalizację warsztatu Śląsk
PostNapisane: 05.mar.2008 11:29:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Witam wszystkich, to pierwszy pościk, myślę, że nie ostatni.
Ale do rzeczy, obiło mi się o uszy, że w Bytomiu jest warsztat zajmujący się rozsądnie serwisem Audi.
Na tym niestety moje informacje się kończą, gdyby ktoś znał to miejsce, proszę o adres lub telefon.
Nie mają to być poważne naprawy. Obecnie autko ( jak w stopce ) potrzebuje standardowej opieki, wymiana oleju, filtrów, klocków hamulcowych i może jakaś mała diagnostyka przy okazji. Ale rzetelny i uczciwy warsztat przyda się na przyszłość.
Pozdrawiam wszystkich z pod znaku czterech kółek i będę wdzięczny za informacje, mile widziane ewentualne inne propozycje warsztatów z rejonu Śląska.

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 11:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
zapytaj gościa o nicku Ataman70 on jest z tych stron i powinien Cię nakierować na jakiś warsztat ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 12:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
krzycho0110 - dzięki za odzew, popytam, poszukam.
Wiesz lepiej oddać swoje autko w "dobre ręce" :)

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 12:30:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ano racja :) ja jeszcze nie miałem okazji grzebać ,ale musze wymienic wtrysk sterujący i olej w automacie ,na forum jest polecany sserwis z Czernicy czy jakoś tak i chyba się skusze na robotę w tym serwisie

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 13:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ja polecam ASO Audi Magro w Rybniku http://www.magro.pl/index.php?article_id=80&clang=0 Na forum można też znaleźć pozytywne opinie o Sserwis http://sserwis.pl/
Z aso miałem styczność i jest to najlepsze aso w jakimkiedykolwiek byłem (nie tylko jeżeli chodzi o audi bo serwisowałem też w różnych serwisach skodę, vw i forda)
Z sserwis nie miałem kontaktu ale krążą o nim pozytywne opinie

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prośba o lokalizację warsztatu Śląsk
PostNapisane: 05.mar.2008 15:21:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2004 21:28:40
Posty: 129
Lokalizacja: Śląsk
Andreas napisał(a):
Witam wszystkich, to pierwszy pościk, myślę, że nie ostatni.
Ale do rzeczy, obiło mi się o uszy, że w Bytomiu jest warsztat zajmujący się rozsądnie serwisem Audi.
Na tym niestety moje informacje się kończą, gdyby ktoś znał to miejsce, proszę o adres lub telefon.
Nie mają to być poważne naprawy. Obecnie autko ( jak w stopce ) potrzebuje standardowej opieki, wymiana oleju, filtrów, klocków hamulcowych i może jakaś mała diagnostyka przy okazji. Ale rzetelny i uczciwy warsztat przyda się na przyszłość.
Pozdrawiam wszystkich z pod znaku czterech kółek i będę wdzięczny za informacje, mile widziane ewentualne inne propozycje warsztatów z rejonu Śląska.


to moze byc Auto Komplex na Orzegowskiej. Chlopcy mlodzi ale za to doswiadczeni - nie tanio ale fachowo...

_________________
2004.04 - 2008.12 - AUDI 80 1.8S JN B+G 90r. - sprzedane
2008.10 - AUDI A4 Avant 1.9TDI AJM 00r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 20:50:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i informacje. To pierwsze moje Audi i wchodzę powoli w temat, ale fajnie, że jest miejsce gdzie można się zwrócić o pomoc i natrafić na życzliwych ludzi.
Pytań na pewno będę miał więcej :)

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 21:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Pytaj pytaj :)
Pochwal się jaki ma przebieg i co było robione. Jak dasz radę to zrób logi i wrzuć. Poradzimy Ci jaką akcję serwisową przeprowadzić żeby niunia jeżdziła długo jak nowa :) Ostatnio przerabiałęm temat więc służe pomocą

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 21:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Andreas, naprawde dobrze zrobisz jezeli pojedziesz do Czernicy i osobiscie poznasz jakosc usług i ogrom wiedzy pana Jana a wtedy sam zrozumiesz ze wiedza i doświadczenie a przedewszystkim pasja do aut VAG tego serwisu bije na głowe Autoryzowane Serwisy.

Wiem bo byłem tam i to mimo tego ze mam tam 500 km w jedna strone !!!!


To moja opinia wiec bez zbednego negowania itp.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 21:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Wiecie, muszę trochę poczytać jeszcze forum zanim będę operował fachowym językiem i technicznym nazewnictwem, ale z Waszą pomocą dam rade :)

Stamlej - poczytam o zrobieniu logów to się odezwę, na razie dzisiejszym moim wyczynem było podniesienie pokrywy w bagażniku i odnalezienie symbolu silnika :D

Co do niuni, to końcówka 2002 roku. Do tej pory opalała się w słońcu Południa Europy :) jest Włoszką. Obecny przebieg to 163 tys. km, przy 149 był robiony w Polsce już rozrząd, olej w skrzyni, olej w silniku, filtr oleju, powietrza i chyba tyle.

Ogólnie jestem zadowolony, nie należy do oszczędnych ale to quattro i tiptronic, czytałem, że tyle mogą palić, w końcu coś za coś prawda ?

Między innymi aby więcej się o autku dowiedzieć szukam wiedzy, no i jakiegoś fachowca ze sprzętem.

Nie rozpisuję się już w tym wątku raczej bo to niezbyt odpowiednie miejsce, mamy polecać warsztaty ;) ewentualnie można się gdzieś przerzucić na pogaduchy.

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 09:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Miałem takie autko do niedawna i byłem b. zadowolony. Przesiadłem się na nowszy, ale do rzeczy. Pilnuj przeglądów, używaj tylko oryginalnych części, lej porządny olej- polecam syntetyczny CASTROL, a pojeździsz długo i będziesz zadowolony.
Moja paliło w trybie podmiejskim ok 8 do 9 litrów. Na trasie 6 do 7 zależy z jaką prędkością się podróżuje. Wszystkie naprawy i servis wykonywałem w swoim warsztacie, to mnie zbyt nie kosztowało, ale części tylko oryginały. Mam sprzęt i doświadczenie, służę pomocą ;) .

_________________
A6 2.5TDI AKN 2000r avant - był
A6 2.7TDI BPP 2007r avant - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 13:46:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Wskazówki dot. serwisowania:
-lej porządny syntetyk i zmieniaj co 13kkm : Ja polecam Motul x-cess 8100 (moze być orginalny castrol)
-lej 200-300ml mixola na bak to uratujesz pompę i zazna ona odmładzającego SPA a wtryskiwacze będą pracowały w lepszych warunkach (i Wtrysk sterujący nie powinien się nigdy zatrzeć)
- staraj się nie jeździć na rezerwie z długo (jak jeżdzisz w trybie lanie do pełna - prawie pusto - znowu pełno to się nie przejmój)
-pilnuj wymian filtrów: powietrza,oleju - co wymianę oleju a paliwa co drugą (pyłkowy wg uznania - co wymianę oleju - chyba że dajesz mały wentylatorek na klimatroniku i się poprostu z tego powodu nie zapcha)
- jak zmieniasz filtr paliwa to zawsze zalej go ropą!! Możesz też scisnąć przewody paliwowe (te grubsze) kiedy są zdjęte z krućców na filtrze żeby ropa nie odpływała (ja tak zmieniałem i zapalił od kopa, trochę pomielił malutkie pęcherzyki przez chwilę i po sprawie)
- dawaj tylko ori części albo zamienniki renomowanych firm! (najlepiej część tej samej firmy co produkuje dla audi - często jest tak że kupisz taką część i jest tylko spiłowany znaczek audi) Pamiętaj że przesadne oszczędności się na Tobie zemszczą.
- silnik jest bardzo dobry wbrew obiegowej opini i jeżeli o niego dbasz to za dobry serwis odwdzięczy się długą bezawaryjną pracą
- w/g mnie masz ostatnią chwilę żeby obronić się przed startymi wałkami wymieniając hydraulikę zaworową. (jak ona jest włoszką to pewnie jeździła w trybie long-life :/ ) Ja na Twoim miejscu wymieniłbym popyhacze, podkładki na zawory i dzwigienki. Koszt części u świątka 1500zł plus robocizna w serwisie - auto daj to do tych serwisów o których Ci pisałem. Możesz też śmiało powierzyć v6kę w ręce Piotrusia :diabel: Jak to zrobisz i będziesz pilnował przeglądów olejowych możesz zapomnieć o tym problemie przynajmniej na następne 200kkm.
--rozgrezej porządnie silnik (do 90*C) i odkręć korek od wlewu oleju - jak zrobi się pssssssss albo ostro kopci się z niego - odma do wymiany (chociaż w/g mnie masz już odmę nowego typu która się nie zapycha)
- jak masz tiptronica to zmieniaj od razu w trybie natychmiastowym: filtr ATF, uszczelkę pod miską w skrzyni oraz olej. Przy tym przebiegu możesz śmiało zastosować wymianę statyczną czyli tańszą i prostszą.
Na dzień dzisiejszt to chyba tyle :)
Pozdr.

Update:
- olej w tipe zrobiłeś ;)
- zrób sobie już wymianę oleju i filtrów - nadszedł czas :)
- proponuję Ci takie rozwiązanie (pewnie zostanę zbesztany że nie kupuje się olejów na allegro ale to jest dobra firma i sprzedaje tylko ori oleje i częsci do vag)
Kup u użytkownika eurocars (link do aukcji z olejem http://allegro.pl/item323730004_motul_8 ... at_ec.html ) olej. Ja tam kupowałem - zapodałem sobie od razu 25 litrów na zapas i kupiłem u nich orginalne filtry (paliwa, powietrza, oleju, p.pyłkowy). Olej jest 100% ori - ceny na filtrry nie są już tak świetne ale zawsze to mniej niż w ASO. Wogóle jak chcesz jakieś ori części a nie chcesz płacić w serwisie to możesz tam kupić jakoś 10-20% taniej.
Razem z olejem kup sobie motul engine clean (nigdy nie wiadomo co wcześniej silnik przechodził i na czym jeździł więc jednorazowe płukanie przy tej zmianie jest w/h mnie wskazane - niektórzy mówią że się rozcieknie silnik ale wielu ludzi tak robiło włącznie ze mną i nic się nie rozciekło) i wlej go bezpośrdnio przed zmianą na ciepłym silniku. Niech pochodzi 10-15 minut i spuść olej dokładnie (najlepiej niech scieka przez pół godziny. Odessaj stary olej z obudowy filtra. Poskładaj wszystko i zalej nowiutkiego motulka. Od razu zobaczysz różnicę! (możesz wyedy dać sobie taki obrazek w opisie jak ja :peace: )

NIKOGO NIE REKLAMUJE, NIE ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ, SERWISEM ANi NIE MAM KONEKSJI RODZINNYCH Z W/W FIRMAMI. CHCĘ TYLKO ZADBAĆ O DOBRO I KIESZEŃ AKPowicza :diabel:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 18:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 15:30:56
Posty: 493
Lokalizacja: Bytom
W Piekarach Śl. jest serwis zajmują się tylko VW i Audi chyba nazywa sie to auto danecki w Bytomiu też masz Q-serwis ,moge polecic bo ja byłem zadowolony

_________________
http://bytom.blox.pl/resource/rekordowegraffiti3.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 21:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Wielkie dzięki wszystkim, Stamlej szczególnie za cenne wskazówki.

Najpierw wybieram się na wymianę oleju i filtrów ( bo to zrobić już muszę ) oraz ogólne oględziny i jakiś mała diagnostyka. Posłucham co mają do powiedzenia, odwiedzę ewentualnie jeszcze inne miejsce. W zależności od kondycji autka zaplanuję najpotrzebniejsze rzeczy do zrobienia, muszę to też rozciągnąć w czasie, znaczy kasie :)
Właśnie temat olejów, z rozmów ze znajomymi oraz lektury forum poleca się pełny syntetyk i taki miałem zamiar zastosować. Warsztat do którego mam się udać stwierdził, że przy tym przebiegu (163), nieznanej historii serwisowania, warunków jazdy, typów oleju - bezpieczniej wlewać dobry półsyntetyk i wymieniać co 10 tys.
Na pewno są w tym jakieś racje, historii dokładnej od a do z nie znam, ale we Włoszech było to auto firmowe, jeden właściciel i serwisowane w Audi, ale fakt, nie wiem na czym jeździł.
Panowie jak z tym olejem i historiami o wypłukiwaniu nagarów i rozciekaniu się silników czy braniu oleju oraz większym spalaniu. ? To ważna decyzja bo nie należy zmieniać co chwilę typu oleju, dlatego warto zapytać jeszcze przed wymianą.

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 21:53:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ja powiem Ci tak:
Auto kupiłem przy podobnym przebiegu - 140kkm
Przez 90 albo nawet 120 kkm (muszę sprawdzić) było w longlifie później olej co 15kkm. Serwisowane w ASO CCCO. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem olej na PEŁNY SYNTETYK i do tego zrobiłem płukanie z nagarów. Silnik się nie rozciekł, i wegług mojej subiektywnej opinii pracuje teraz równiej i trochę ciszej. Tak że się opłaciło. Nie lej półsyntetyka tylko "va-banque" Motulka i zmieniaj go w granicach dobrego rozsądku. Nie przejmój się takimi sugestiami mechaników. (ja jak zmienialem olej [u znajomego na podnośniku] to wszyscy mechanicy pukali mi do głowy... A ja sobie myślę :fuckyou2: i zrobiłęm porządnie czego nie załuje) Spalanie nie wzrosło, oleju praktycznie nie bierze. Z wyciekiem spod dekli (z innego powodu) od wymiany oleju 5000km (z czego 1500z lejącym silnikiem) poszło mi 200ml.
Pozdrawiam!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2008 11:37:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
stamlej ma rację :) jak olej to tylko syntetyk !!! nie słuchaj gości bo bredzą głupoty ,akurat w tym silniku to rzecz bardzo ważna aby olej był wysokiej jakości ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2008 11:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
W porządku, tak też zrobię, byłem na warsztacie, pogadaliśmy sobie ale jeszcze niczego nie robiłem. Zaopatrzę się w odpowiedni olej najpierw.

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2008 20:30:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Andreas napisał(a):
W porządku, tak też zrobię, byłem na warsztacie, pogadaliśmy sobie ale jeszcze niczego nie robiłem. Zaopatrzę się w odpowiedni olej najpierw.

Podpinam sie Andrzej pod chłopaków.To jest niski przebieg.Gdyby było 300kkm i nie znana historia to co innego.Lej syntetyk i bedzie ok.
Chyba ze fura ma nalatane wiecej,ale to ez idzie sprawdzić vagiem :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2008 10:24:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:24:29
Posty: 11
Lokalizacja: Śląsk
Generalnie stanęło na tym, że umówiony jestem na ogólny przegląd techniczny oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w Czernicy. Myślę ,że będzie to dobry wybór. Dziękuję za dotychczasową pomoc.

_________________
A6 AKE 2.5 TDI quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 14:22:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 140
Lokalizacja: Ruda Śląska
Jesli chodzi o pompe paliwa / wtryskiwacze / kompresje itp to polecam warsztat Diesel Servis na Witczaka 42 w Bytomiu.
Telefon: 032 2810 693
Uszczelnialem tam pompe 3 lata temu i do dzisiaj jezdzi a ostatnio po wymianie glowicy ustawialem kat wtrysku. Fajni ludzie i nie biorą kokosów! Polecam !!

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: