.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.paź.2024 21:00:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 22.lut.2024 14:41:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2023 18:19:36
Posty: 1
Auto: Audi 100 c3 2.3
Witam,
Posiadam Audi 100 c3 2.3 98kw AAR. Chciałabym się zapytać czy k jet pasuje z 2.2 t lub zwykłego 2.2? Wiem, że różni są on w przedlifcie mocowaniem przewodów. Czy wkładał ktoś do tego silnika k jeta z innej pojemności? Jak z regulacją? Są problemy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 22.lut.2024 17:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10322
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak to nie działa. Jak to ma być samochód do jazdy a nie pomnik , to od razu zakładaj elektronikę i do tego wtrysk gazu można też podpiąć.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 23.lut.2024 06:48:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:33:43
Posty: 333
Lokalizacja: Piła
Auto: 90
Mam za sobą przesiadke z k-jet na EFI i nie polecam, gorzej sie z tym jeździ niż z k-jet. Teraz wkładam standalone. Ale jeżeli był byś zainteresowany to mam sterownik ottomotive z softem pod 2.3 NG na sprzedaż :)

_________________
Audi 90 2.2 10VT Quattro jest
Audi A6 C5 2.4 Quattro jest
Opel Omega Bfl 2.6 było
Mazda 323f BG 1.6 było
Audi 80 1.8 Comfort edition było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 23.lut.2024 08:49:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5233
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
mały v8 napisał(a):
Tak to nie działa. Jak to ma być samochód do jazdy a nie pomnik , to od razu zakładaj elektronikę i do tego wtrysk gazu można też podpiąć.


Nie przesadzaj. Ja mam cały czas mechaniczny i śmiga choć pali w ciul :-P

Ale wracając do głównego wątku to sama głowiczka rozdzielacza jest zamienna. Niestety jakbyś chciał cały "kombajn" wymienić musi być taki sam od wersji KE-Jet III czyli silniki AAR, NG(2) i nie wiem czy czasem już NF nie miał wersji KE III.

Pytanei co chcesz wymieniać?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 23.lut.2024 16:54:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
NF i NG z okrągłym kolektorem miały K, z kwadratowym - KE.
Tak sobie myślę, że na dobrą sprawę wszystkie 5 cyl. będą zamienne, pod warunkiem przełożenia całości. Różnica pojemności 2,1-2,3 i mocy 115-138 KM nie gra roli

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 23.lut.2024 21:52:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Dżejkob napisał(a):
Mam za sobą przesiadke z k-jet na EFI i nie polecam, gorzej sie z tym jeździ niż z k-jet. Teraz wkładam standalone. Ale jeżeli był byś zainteresowany to mam sterownik ottomotive z softem pod 2.3 NG na sprzedaż :)


Ja też wolałem mechaniczny i zrobiłem tylko dlatego, że miałem komplet używke za 500zł z tym, że mój już prawie nie jeździ chociaż sprawny dalej jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 30.cze.2024 10:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2024 10:08:22
Posty: 2
u mnie cos padlo w rozdzielaczu, po załaczeniu pompy paliwa leje sie ciurkiem z wtrysku drugiego cylindra. zastanawiam sie czy naprawiac k jetronica czy przejsc na elektroniczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c3 2.3 czy k jet pasuje z 2.2
PostNapisane: 30.cze.2024 10:45:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5233
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zacznij od weryfikacji czy padł wtrysk czy sekcja w głowicy rozdzielacza. Reanimacja głowiczki to koszt 500-700 pln. Nowe wtryski sa dostępne w cenie 280 pln. Osobiście zostałbym na mechanicznym bo z efi tez potrafią być jaja pomimo, że chłopaki nanoszą poprawki.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: