Atal-star napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Temperatura typowa dla uszkodzonego termostatu (jeśli auto nie dało się więcej dogrzac)
Przepływomierz słabiuteńki i niedługo będzie kwalifikował się do wymiany.
Turbo pompuje jak nalezy, ale kondycja zaworu N75 pozostawia trochę do życzenia.
Regulacja kąta wtrysku poprawna.
Dorzuć jeszcze statycznie 007, 013 i 000 basic settings.
Po czym widzisz ze N75 do wymiany

Popatrz na wartości rzeczywiste cisnienia doładowania w zakresie obrotów od 2079 do 2856 rpm ...

lukaszjanosz napisał(a):
dzięki wam wszystkim serdeczne...
silnik mialem wydaje sie dobrze dogrzany- EGR jest zaslepiony wiec moze dlatego temperatura jest troszke zanizona.
Mylisz się kolego i to mocno, nie wiem skąd czerpiesz wiedzę i takie teorie. Jedno z drugim ma o tyle wspólnego , że silnik z zaślepionym EGR`em będzie się bardziej grzał na postoju ...
Jeśli twój silnik był w/g Ciebie nagrzany, masz do wymiany termostat. Wymieniasz tylko na oryginał firmy BTT kupowany w ASO. Cena ok 90 zł.
Nie pytaj , dlaczego nie możesz założyć podróbki, bo zacznę gryźć
PS: aby byc w 100% pewien, czy aby dobrze działa termostat, przejedź ok 10 km dość dynamicznie, po czym zloguj zaraz po zatrzymaniu grupę 007, ew. niedogrzanie wyjdzie jak na dłoni.