.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 15:22:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2008 21:38:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2006 21:31:26
Posty: 86
Lokalizacja: łódz
a mozna ten element wymienic wczesniej ?

_________________
A8 4.2 1999 AQF V8 40V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2008 09:42:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A.D.M.I.R.A.L napisał(a):
a mozna ten element wymienic wczesniej ?


No jasne, że można dlaczego nie :?: Tylko trzeba o tym poprostu wcześniej wiedzieć, że takie coś może się stać.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2008 18:12:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Auto zrobilo 620 km na wczasy slimaczym tempem w granicach 100-120 km/h i dojechalo. Nastepnie wrocilo ta sama droga z predkoscia juz "normalna" rowniez mocno pogonione przez trzy bramki na A2. Po naprawie zrobilem lacznie 1500km i na razie jest ok. Oleju nie bierze pracuje rowno ciagnie jak trzeba :d Jesli przez 20 kkm nic sie nie rozleci dostanie zapobiegawczo nowe panewki i zostanie w rodzinie :):

Po przeliczeniu spalania po spokojnej jezdzie do celu wypoczynku.... ze zmartwieniem stwierdzilem ze przy predkosci 90-110km/h przy raczej niskich obrotach i bez szalenstw spalil srednio 7 l na 100 km :< AFB spalal mi 7.5 bez specjalnej modyfikacji stylu jazdy. powrotnej drogi nie liczylem ale widze ze moze byc ponad 8 L :|

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 22:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Bilo napisał(a):
Carl objawow nie bylo absolutnie zadnych bo ani razu nie mialem problemow z cisnieniem oleju. Nic sie nie dzialo. Nagle na checku zapalil sie olej i to wszystko. najtragiczniejsze jest to ze w pierwszej sek pomyslalem o pobraniu oleju przez silnik i zbyt niskim cisnieniu... ale tu chodzilo o pad pompy i brak cisnienia... malo tego o maly wlos nie zachowalem sie jak blondynka bo sprawdzilem stan oleju i bylo OK.. zastanowil mnie tylko dosc wysoki stan jak na rozgrzany silnik i rowne odciecie lini na bagnecie... czyli olej lezy w misce... cale szczescie ze nie pojechalem dalej.. bo niby ze czujnik blad zlapal czy cos takiego. Padlina nie auto. To sie w glowie nie miesci zeby przy takiej finezji wykonania... niby... przy zaawansowaniu technicznym firmy robili takie babole. Teraz dowiedzialem sie od faceta ktory sprowadza auta ze ma jedno A4 z zatarta pompa oleju a po drugie jedzie juz jutro... i ponoc ASO pierwsze co robi przy braku cisnienia to spawdza naped pompy... normalnie komedia. To ze AFNy i 1Z jezdza to chawal im za to ale ile pojezdza 500tys 1mln czy 2 mln kilometrow i co dalej kupic? To badziewie co jest teraz? Moje b3 lomocze silnikem od dwoch lat... DES zreszta slyszal :d i nie ma czasu tego zrobic...i co jezdzi a ten zlom mi takie numery robi :/



Przeczytałem więc się tym podzielę, co mam w mojej nowej firmie. 5 Passatów B7. wszystkie BKP 3 z DSG. W pierwszym turbina padła po 20 tys, potem silnik po 70 tys głowica - w tym z DSG, kolega jeździ szybko. Potem jeszce raz turbo. W tym którym ja jeżdzę z DSG głowica po 40, turbo 2 razy, płyn chłodzący stale, silnik wymiana po 93 tys..... tyle faktów. Wiem jak ten poprzedni kierowca jeździł gaz do oporu i DSG przełaącza biegi między 3 a 4 tys i silnik pada bo inaczej być nie może. DSG jest chyba dobre do mocnego benzyniaka lub diesla V6, ale tutaj to porażka. 5 Pasek na manualu i bardzo rozsądnie używany, choć jeździ szybko, ma teraz 85 tys i bez żadnych problemów, to tyle wieści z pewnej floty... wiec przy używwanym aucie to loteria. Acha BKP z DSG zejść na trasie poniżej 7L/100 km jest prawie nie realne, miasto ostrożnie 9,5, szybko 11.
A prywatnie mam A3 ASV 250 tys km i nie chce przestać jeździć (odpukać) ;)

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 19:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Witam panowie po dłuższej nieobecności. Po sprzedaniu swojego C5 AFB nosiłem się jeszcze do dziś z zamiarem kupna B7 2.0 tdi ale mi przeszło po przeczytaniu tego tematu. Chciałem kupić coś z rocznika 05-06 ale przy przebiegu jakie mają 150-200 tyś. sądzę, że może być wtopa a wiadomo że jeśli niski udokumentowany przebieg poniżej 100 tyś. to i niemiaszki cenią sobie auto. Dlatego podjąłem decyzję aby kupić B6 1.9 130KM. W tym przypadku wolę wydać więcej kasy za budę z mniejszym przebiegiem. I teraz pytanie co sądzicie o tych silnikach, czym się rożni AVF od AWX i czy jeśli kupię coś takiego z przebiegiem ok 100-150 tyś, to mam myśleć o tym ,że za chwilę coś się zesra? Wiadomo, że wszystko może się zdarzyć ale czy są jakieś elementy które przy tym przebiegu wybitnie potrafią podziękować za współprace? Może w ogóle podziękować audi i pójść w kierunku skośnookich? Ma ktoś doświadczenia z Toyotą Avensis i dieslami w nich montowanymi?

Pozdrowionka

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 17:44:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2008 16:18:07
Posty: 2
Lokalizacja: Mazury
Rozumiem ,ze najpierw zdemontowałes miskę olejową... jaki jest do niej dostep, wystarczy poluzowac na poduszkach?

_________________
B7--2.0TDI--BLB
C7--3.0TDI--CDUC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 15:28:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Dzieki Bilo informacje - wykreslam ten motor z mojej listy - pozostają chyba tylko stare sprawdzone konstrukcje w benzynie 4.2 , 2.8 , 2.6 , 1.8T albo turbognoje 1.9 AFN, AVG od biedy pierwsze PD AWX - i to wszystko w C5 bo w C6 to faktycznie strach sie pchac :( ... to jest jakieś chore :(

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 16:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Mechanior z ASO twierdzi że wszystkim wiadomo o tej wadzie, ale nawet jak się to stanie na gwarancji to OOOO i VW tego nie uznają...... tak że z własnej kieszeni klient płaci.

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 17:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
te 2.0 ... mialem w a3 170km - pekla glowa, roz...psula sie chlodnica spalin, padly pompowtyrski - kupilem 3.0tdi i mam spokoj :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 18:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
dandifr napisał(a):
kupilem 3.0tdi i mam spokoj :)


do czasu ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 16:23:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Taaa, aż się wałki nie wytrą :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 21:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
szogun0 napisał(a):
Taaa, aż się wałki nie wytrą :P


w tych silnikach walki sie niewycieraja w 2.5 tdi tez pod koniec produkcji poprawili ta wade :!: :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 08:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
taa, tak poprawili, że się nie wycierają tylko odpadają :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 12:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
wowo napisał(a):
taa, tak poprawili, że się nie wycierają tylko odpadają :D


cos mi sie obilo o uszy ze sie ukrecaja :peace: :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 12:15:12 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja natomiast (serio) słyszałem że pękają - ale to takie plotki zasłyszane gdzieś tam - możliwe że nie mają nic wspólnego z rzeczywistością :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 17:26:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Eeee tam.
Dorbna różnica, czy się wycierają, czy pękają.
Są po prostu do niczego.
Jakby ktoś potrzebował to mu do takiego DYZLA mogę odstąpić wałek na 4 cylindry, od mojego ABK hahaha.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 19:02:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Gratulację dla autora tematu, że autko jeździ. Teraz ja Wam coś napiszę. Koncern VW naprawdę rzuca chyba tylko puste słowa na wiatr. Dowód, ależ proszę. Ostatnio sporo czasu spędziłem u mechanika który, obsługuje 2.5 Tdi V6 (u mnie w mieście robie się tego jak kotów na ulicach). Sama osobistość mechanika posiada A6 Avant z 03/04 motor BCZ. Silnik jest wyjęty, autko miało lekką kraksę i poszedł jeden wałek. Silnik pozbawiony jest płaszcza (dekli) więc postanowiłem się przyjrzeć wałkom w tym BCZ'ecie. To co zobaczyłem odebrało mi chęć do życia. Wałki na niektórych krzywkach miały ok 0.3-0.4 mm ubytków!!. Auto ma niespełna 160 tys oryginalnego przebiegu, serwisowane, poprzednik też ponoć jeździł jak powinien a tu proszę taki koszmar. Co lepsze teraz na warsztat zajechało A6 z 2001 (british version :). Silnik oczywiście V6 Tdi. Przebieg ok 180 tys. Po odpaleniu można powiedzieć tylko sieczkarnia. Decyzją podjęta, dekle w górę i tutaj jeszcze większy szok!. Wałki są potwornie wytarte, są cholernie porysowane po prostu masakra. Na koniec dodam, że już kolejne AFB szykuje się na wymianę hydrauliki i wałków (objaw ten sam co w agliku) chociaż te AFB było serwisowane przez poprzedniego właściciela w trybie LL więc to po części te auto usprawiedliwia. Sam z własnej autopsji wiem, że do tego szczęśliwego grona dojdzie moje AFB z kulejącą hydrauliką.

I gdzie są te niezawodne auta?. Dla mnie jedyna firma która produkuje niezawode samochody to LEGO :)

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 20:39:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
autorowi gratulujemy pokonania problemu i dziękujemy za podzielenie się informacjami - przydatnymi SPOREJ części forumowiczów.

a teraz [oftop:] do poprzedniego wpisu i jeszcze kilku wyżej nt. badziewności audi:
    90-ka, silnik KV (kto dzisiaj pamieta taki symbol? :D) - w wieku (AUTA!) 21 lat zarżnąłem silnik przez złe traktowanie. 21 :!: lat
    80-ka, motor ABC: licznik pokazuje 149000, ma o 160 więcej. NIC. brał olej (jak każdy V), zrobione za grosze. dziś usuwałem pierwszą i jedyną awarię: zmieniałem zatartą pompkę paliwa (2h roboty jak sie czlowiek nie zna :P)
    A4-ka, motor ACK: licznik pokazuje 210000, ponoć oryginalny - NIC. Stan silnika: asgoodasnew :)

czy w ogole ostatnio na silnikach pojawiają się tematy związane z padami benzyniaków? :D
więc audi potrafi robić trwałe silniki, nie generalizujmy... [/offtop off][flame await'n :D]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 18:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2008 16:33:05
Posty: 43
Lokalizacja: W-wa
Odświeżam temat: ( tak dla osób które mają lub zamierzają kupić 2.0 TDI)

Na co zwrócić szczególną uwagę w czasie eksploatacji silnika 2.0 TDI:

z powyższych postów wynika, że na imbusik (bo smarowanie siada)

co jeszcze?

_________________
było : INFINITI FX35 '06 Liqud Platinium| Sport | Tech | HF Pakiet| 20" | CAI STILLEN | Z-TUBE | 5/16 PLENUM SPACER | 290 KM

-pzdr-Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 09:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Mój szef miał dokładnie to samo. Passat B6 2.0TDI 140KM. Przebieg ok 100tys. Auto kupione w salonie w Polsce. Na szczęście stał akurat w korku jak zapaliła się lampka od oleju i od razu zgasił silnik. Przyczyną oczywiście był wytarty element napędzający pompę oleju.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: