.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 13:37:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 06.kwi.2014 12:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2014 08:10:30
Posty: 27
Lokalizacja: Przemysl
Auto: A6 C5
Przerabialem taka akcje 2x z pompa i walkami, tam naprawde to jest smiechawa, fakt moze silnik "drga" ale wlascicelom latalo to kolo "ch..." . Pompa+sligz+lancuch+kolo zebate z nowszych TDI VP i PD, calosc trwa jakies 4H z wymiana rozrzadu. Ja polecam to zrobic dla sw. spokoju nie bawic sie w pseudo-naprawy, i jezdzic ciagle w niepewnosc ze cos padnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.kwi.2014 14:39:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2014 14:31:26
Posty: 3
Witam wszystkich jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.
Mam A6 C6 z felernym silnikiem 2.0 BRE od kilku dni zaczeło się szarpanie przy obrotach ok.2000 tys. i lekkie rzucanie motorem na wolnych, wyczytałem gdzieś bodajże chyba na tym forum że to może być wina pompy oleju autko ma naśmigane 230 tys. wiec spodziewam się najgorszego w najbliższym czasie mam zamiar zabrac sie za rozbiurke i ubiec fakty ewentualnej awarji.
I pytanie czy w tym silniku z roku 2005 mam łańcuch i tego imbusa.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 22.kwi.2014 11:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2014 15:10:12
Posty: 2
Według mnie to problem z pompowtryskami przejrzyj ten temat od początku koledzy opisywali problem. Raczej masz już moduł pompy na trybach bez łańcucha. opisywałem swój przypadek kilka postów wyżej.Lecz na pewno problem imbusa Ciebie dotyczy a przy tych 200 -250 tyś km imbus wyciera się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 23.kwi.2014 06:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2014 14:31:26
Posty: 3
No a jak myślicie sama wymiana imbusa pomoże czy gniazdo do regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 25.kwi.2014 06:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2013 13:00:42
Posty: 19
Zrób ten "zje.....any" wałek bo mogą być problemy.Ludzie na forum passata opisują poważne problemy.Firma Futurum w Rumi (pomorskie) ponoć dobrze to robi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 25.kwi.2014 20:03:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2014 14:31:26
Posty: 3
No i dostałem się do pompy i ku mojemu ździwieniu poprzedni właściciel się popisał, bo okazało się ze u mnie już założono pompę z 1,9 więc problem z głowy.
Ale to oznacza że szarpanie jest spowodowane pewnie wtryskami, powiedzcie mi jak można sprawdzić pompowtryski i ewentualnie jak wygląda regeneracja, troszche znam sie na mechanice i chciałbym jak najwięcej sam zrobić, dziękuje za porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 11.maja.2014 11:04:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2013 13:00:42
Posty: 19
Problem z imbusikiem występuje od 2004 do 2014. Z tego co wiem to jeden z pompowtryskiwaczy Ci szaleje(źle dawkuje paliwo)..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 15.maja.2014 11:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2013 16:03:01
Posty: 3
Macie kogoś na południu Polski (najlepiej Śląsk) kto zajmuje się tymi problemami? Dobiłem ostatnio 200kKm moim 2.0TDI BRE. Na jałowym biegu wyczuwalne jest delikatne falowanie (nie do zauwazenia na obrotomierzu). Czasami, podczas przyspieszania (tylko 1 bieg, b.rzadko 2 bieg), przerywa, tak jakby cos rozlaczalo podawanie paliwa, mianowicie obroty rosna do np. 1700 (krótka, 1 sec pauza, NIE ZDEJMUJE BUTA Z PEDALU) potem 1850 obr, to samo, do 2000obr to samo, zmiana biegu przy 2200 i potem juz problemu nie ma(jak napisalem, B. rzadko na 2 biegu). Jakis pomysl? Nie leje jakiegos parszywego paliwa, ostatnio nawet przerzucilem sie na tego drozszego Diesla.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 30.maja.2014 08:57:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2014 07:35:53
Posty: 23
kieszko napisał(a):
Witam.
Posiadam Audi A4 B7 2.0 TDI BRE z 2006 roku 1970000 km. W trakcie wyprzedzania zapalił mi się komunikat ćiśnienia oleju. Zjechałem na pobocze. Auto wróciło na parking na lawecie. Awaria pompy olejowej i dodatkowo pompy paliwa i podciśnienia. Pompę olejową zregenerował mi zakład z Rumi za 700 zł plus koszt przesyłki. Po złożeniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów okazało się, że turbo zaczęło lekko wyć przy obrotach 1800-2000. Koszt regeneracji to 850 zł w Słupsku.
Koszty:
Regeneracja pompy olejowej - 740 zł
Pompa paliwa i podciśnienia - 700 zł
Regeneracja turbiny - 850 zł
Olej + filtr - 200 zł
Robocizna - 800 zł (w dwóch zakładach 300 + 500)
Razem koszt 3290 PLN o nerwach nawet nie ma co pisać. :/
Polecam sprawdzić i samemu się upewnić co mamy
Teraz silnik lepiej pracuje, mam nadzieję, ze jeszcze trochę nią pośmigam.



Kupiłem wczoraj samochód z takim silnikiem i aż mnie ciary przeszły...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 31.maja.2014 08:18:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mądry Polak po (przed?) szkodą. Albo było czytać wcześniej o tym co chce się kupić, albo teraz od razu robić diagnostykę.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 31.maja.2014 12:49:54 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Jak juz kupiles to sprawdz jaki masz naped pompy oleju, jak imbusiki to zmien na stary naped z silnikow 1.9 i bedziesz spal spokojnie.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 07.paź.2014 05:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Witam.
Mam silnik BPW co mogę wymienić, sprawdzić żeby zapobiec problemowi?

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 07.paź.2014 16:12:09 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
"- pierwsze 2.0 tdi miały 8 zaworową głowicę i 136 koni mechanicznych, były montowane w: VW Passat, Skoda Superb, Seat Toledo, Seat Altea. Ich wadą fabryczną było obsiadanie głowicy w wyniku czego ubywa nam płyn chłodniczy. Z czasem wyrabiają się gniazda wtryskiwaczy, zdarzają się awarie DPF oraz turbin, które najczęściej wynikają z dużych przebiegów. Jego zaleta jest brak wałków wyrównoważających, silnik nie ma problemów
z układem korbowo – tłokowym.
Oznaczenie silnika tego typu to min.:
BMM (min. Golf V, A3 i inne 140 km ),
BGW (tylko Passat B5 136 km)BPW (Audi A4 140 km)"

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 16.paź.2014 07:28:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2013 13:00:42
Posty: 19
Silnik bpw audi a4 b7 posiadają wałki i są 8 zaworowe-przepisujesz głupoty od innego matoła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 16.paź.2014 16:08:04 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Maniek zwracam honor. Przeszukałem neta i faktycznie te silniki mają wałki, zatem tamten blog faktycznie o kant ** można rozbić.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 16.lis.2014 20:42:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2014 19:58:14
Posty: 10
Koledzy ja kupiłem też 2.0 od znajomego a on zrobił zabieg napędu pompy na 1.9 czy to nie lepsze rozwiązanie ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 16.lis.2014 20:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2014 19:58:14
Posty: 10
Wik500 Mi też drga na biegu jałowym mysle że to pompowtryski albo ta wiązka idaca do nich..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 17.lis.2014 12:39:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Na jednej ze stronie w wątku ktoś pisał o warsztacie w Gdańsku, który zajmuje się przeróbkami napędu pompy oleju.

Czy ktoś ma ten namiar? Może chodzi o Tune-Up?

Dzięki, pozdr.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 26.lis.2014 18:34:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2013 13:00:42
Posty: 19
pompami olejowymi profesjonalnie zajmuje się firma FUTURUM z Rumii.Dobierają najlepsze rozwiązania do auta-jeśli ktoś ma pompy na kołach zębatych to na pewno nie pozwolą ich usunąć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 26.lis.2014 18:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Juz mój passek w tune-up'ie sie robi (wymiana gratów olejowych od 1.9TDI) takze dzięki :-) jutro odbieram, pozdr

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: