maxvilander napisał(a):
Przeczytałem kilka postów na ten temat np:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95160 może zastosować procedurę jaką poleca Piotruś z wypięciem podciśnienia EGR ??
"Zastosowanie tej procedury"

bardzo często pomaga we wstępnym wytypowaniu przyczyn problemów . Po przeczytaniu tego:
maxvilander napisał(a):
- dość często podczas przyśpieszania (podczas zmiany biegów - tiptronic) następuje szarpnięcie
... sam chciałem zasugerować Ci (chwilowe) wypięcie wężyka, ale po doczytaniu tego:
maxvilander napisał(a):
- jak zwalniam (puszczam pedał gazu) obroty spadają do ok 750 i nagle wzrastają do ok 1100 i wtedy szarpie, mam wrażenie jak by redukował bieg znowu wrzucał wyższy.
... straciłem entuazjazm i obawiam się, że natura Twoich problemów jest inna ... .
Niemniej - zsunięcie wężyka z membranki EGRa trwa 2 sekundy, zaślepienie dziurki w wężyku (chociażby śrubokrętem z fabrycznego zestawu narzędzi) jakieś 5 sekund i dlatego myśllę, że żadnych strat nie poniesies zaczynając od takiego "eksperymentu" .
Jeżeli geneza Twojego problemu pochodzi od układu dolotowego, to eliminując tymczasowo EGRa z gry - wwym. sposobem dowiesz się się lub wyeliminujesz jego niesprawność.
.
Reasumujac - możesz, a moim zdaniem nawet powinieneś próbnie wypiąć EGRa ale coś mi się nie wydaje aby to był koniec diagnozy Twoich kłopotów

.
