.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2025 04:03:37

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 03.maja.2012 20:17:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 20:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Problemik mam. I to chyba niemały. Po przeprawach (ok 15 km) po lasach i polach dojeżdżając do działki, oczywiście małą prędkością rozjechał mi się przód. Lewe koło wszystko ok, a z prawego z przekładni wypiął mi się drążek kierowniczy. Koło nie reaguje na ruchy kierownicą. Możliwe, że coś się wypięło? Ocb?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 03.maja.2012 20:24:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Drążki są przykręcone do magla śrubami - oba niezależnie od siebie. Co prawda, łeb każdej śruby powinien być zabezpieczony przed odkręceniem zagięciem blachy, ale jeżeli ktoś już tam grzebał, to mógł tego wąsa ułamać. Ściągnij rury doprowadzające powietrze do filtr powietrza i wymacaj zakończenia drążków.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 03.maja.2012 20:44:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 20:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Tak to wygląda:
Obrazek
Spróbuj zrobić tak jak napisał Rodzynek. Może coś dojrzysz, ale będzie ciężko. Żeby dostać się do przekładni trzeba rozebrać pół osprzętu silnika. Obecnie wymieniam u siebie przekładnię. Jak będziesz w D.M. zajedź do mnie, to pokażę Ci na żywo jak to wygląda.

PS
A chciałeś żebym jechał z Tobą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 03.maja.2012 22:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Marianb napisał(a):
Tak to wygląda:
Obrazek
Spróbuj zrobić tak jak napisał Rodzynek. Może coś dojrzysz, ale będzie ciężko. Żeby dostać się do przekładni trzeba rozebrać pół osprzętu silnika. Obecnie wymieniam u siebie przekładnię. Jak będziesz w D.M. zajedź do mnie, to pokażę Ci na żywo jak to wygląda.

PS
A chciałeś żebym jechał z Tobą ;)

no bez przesady żeby dostać się do magla trzeba wywalić obudowę filtra 7 śrub na krzyżak i 2 nakrętki
10 , żeby go wytargać z auta tu się zgodzę jest już trochę roboty

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 04.maja.2012 08:59:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 19:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
zrzucasz pokrywę silnika, obudowę filtra (dolną) i masz ładny dostęp do obu śrub które trzymają drążki kierownicze.
Tak jak pisał rodzynek śruby zabezpieczone są blachą, którą trzeba odgiąć, a po przykręceniu zaklepać.
Problemem może być tylko, jak się okaże, że masz śrubę obrobioną.

Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 04.maja.2012 18:42:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 20:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Z najnowszych wieści: Pękła maglownica podobno.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 04.maja.2012 21:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 22:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
emsi napisał(a):
Z najnowszych wieści: Pękła maglownica podobno.

Ems głowa do góry,i dobrze ze tak się stało :!!:
U nas blisko domu a nie gdzieś w DE w drodze do Kronach ;)
pozdro

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 06.maja.2012 17:50:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2006 08:12:15
Posty: 104
Lokalizacja: poznan
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 06.maja.2012 18:40:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 19:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
pardul napisał(a):
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd

Kolego nie podoba mi się nazywanie mnie mordercą. Jakbyś poczytał moje posty o v8, to zobaczyłbyś ile kasy włożyłem w V-kę, szczególnie nie szczędziłem na układ jezdny i hamulcowy.
Wykręcenie się drążka nie było poprzedzone luzem, bo nie było luzu od strony końcówki (gdyż te były najzupełniej w świecie nowe). Ktoś kiedyś przy przekładaniu magla nie zasklepił blachy, o której pisał rodzynek i śruba się odkręciła. Śruba wykręcając się nie powodowała luzu poprzecznego, tylko wzdłużny, nieodczuwany podczas jazdy.
W łapię na OSKP nigdy nie musiałem dawać przy żadnym z moich aut.
Więc wyhamuj na przyszłość ze swoimi opiniami.

p.s. dodatkowo twoja opinia potwierdza to, jak większość ludzi odbiera osoby jadące klasykami - jako druciarzy niemających kasy na naprawę i nowsze auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 06.maja.2012 18:54:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 20:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Perdul jak masz pisać bzdury to pozostań w swoim zhibernowanym poziomie na forum lepiej.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 06.maja.2012 19:54:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 22:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
pardul napisał(a):
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd

pardul cienki w temacie jesteś a twoje pojęcie o d11 kończy się na tym że jest duże więc daruj sobie swoje oceny..
A zanim napiszesz coś głupiego przemyśl to dwa razy...wogóle to skąd sie urwałeś chłopie...?

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 06.maja.2012 23:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
pardul napisał(a):
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd


pierdul, weź ty sie pierdulnij w głowe bo takie pierdoły piszesz, że sie na wymioty zbiera.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 07.maja.2012 08:45:16 
2rafal7 napisał(a):
pardul napisał(a):
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd


pierdul, weź ty sie pierdulnij w głowe bo takie pierdoły piszesz, że sie na wymioty zbiera.


x2 ... :galy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [V8] Bładu układu kierowniczego
PostNapisane: 07.maja.2012 21:31:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 17:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
MielewskiPoland napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
pardul napisał(a):
zioolko napisał(a):
Mi się kiedyś też wypiął drążek na zakręcie i kierownica przestała odbijać, ale dało się autem sterować jednym kołem.

ile jeszcze musi minąć lat żeby tacy mordecy zostali skazani , jedzie duża starą audicą to można mu jezdzic z extremalnymi luzami w zawieszeniu
przeciuez ten luz nie pojawia sie od tak i ktoś przegląd na to dał
w niemcowni zabierają auto za wycięty dpf i powiadamiją urząd skarbowy , a u nas za flaszke przejdzie przegląd


pierdul, weź ty sie pierdulnij w głowe bo takie pierdoły piszesz, że sie na wymioty zbiera.


x2 ... :galy:

x3... Panowie tyle kasy wkładają w takie auta, wszystko nowiuśkie błyszczące, drogie, niedostępne, markowe. Do nowych samochodów wartych parędziesiąt tysięcy większość społeczeństwa nie pakuje takiej kasy, nie pakują markowych części... Za to co niektórzy wpakowali w te samochody (to są prawdziwe samochody, nie jakieś tam nowe żelazka) można by było kupić właśnie nowy furgon. Najlepiej nie znając tematu komentować.
Właśnie takie samochody są mega bezpieczne, a ludzi którzy w ten sposób traktują te samochody należy szanować i podziwiać.

Ps. większość cwaniaków nie odróżni v8 od 100...

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: