.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 18:18:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 b4]ABS-once more!!
PostNapisane: 17.lis.2003 21:52:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
mam problem z absem w b4 2.8 z wylacznikiem-w wiekszosci przypadkow dzaila bez blednie ale jakis 1 na 20 hamowan zdarza sie ze droga hamowania wydluza sie 3x. Juz przy lekkim wcisnieciu hamulca odbija. Boje sie ze sie wkoncu zabije-i za cholere nie znam przyczyny.
Cujniki sa na 100% dobre i prawidlowo zamontowane!!

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2003 23:12:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
sprawdz czy pierscienie taktujace na przegubach sa wszystkie takie same ... po drugie sprawdz jeszcze raz czy sa mozliwie blisko pierscienia te czujniki dosniete .. sprawdz czy nie ma uszkodzen kabli do czujnikow ... w koncu sprawdz czy na ABS nie wylalo sie nic

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2003 23:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Sprawdz czy te pierscienie nie sa zabite smarem, blotem, pzlem z klockow lub innym badziewiem. Ten syf moze wprowadzic zaklocenia.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2003 16:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
przeguby na wykorbieniach sa czyste, przed zmiana czyjnikow czyszczone, czujniki sa nowe boshoskie, takze sprawa zew jest wg mnie czysta.. zastanawiam sie nad sterownikiem ale znowu powinien albo dzialac albo nie -nie powinien chrzanic sie raz na jakis czas- nic na niego sie nie wylalo.....

Sprobuje ruszyc troche czujniki - zasada prob i bledow --

pozdro

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2003 18:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
A ja mam takie jaja .Po zmianie amortyzatorow na nowe z przodu ABS przy dellikatnym chamowaniu zaczyna "kopac" w pedal.I slychac dzwieki jakby wyskakiwala sprezyna z materaca.Kable czujnikow sa cale i podlaczone, mechanicy psia jego mac wymieniali amorki zciagajac cale macpersony bo klapsy niemieli klucza do odkrecania pierscienia blokujacego wklad. :546:

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 00:03:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
ADRIAN napisał(a):
A ja mam takie jaja .Po zmianie amortyzatorow na nowe z przodu ABS przy dellikatnym chamowaniu zaczyna "kopac" w pedal.I slychac dzwieki jakby wyskakiwala sprezyna z materaca.Kable czujnikow sa cale i podlaczone, mechanicy psia jego mac wymieniali amorki zciagajac cale macpersony bo klapsy niemieli klucza do odkrecania pierscienia blokujacego wklad. :546:


A jak z droga hamowania-wydluza sie czy bez zmian??? moze ktores kolo Ci blokuje???

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 11:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Piotrek napisał(a):
A jak z droga hamowania-wydluza sie czy bez zmian??? moze ktores kolo Ci blokuje???


Wlasnie nie i objawy wystepuja tylko przy delikatnym naciskaniu pedalu chamulca ,przy mocnym chamowaniu z wiehszych predkosci jest ok dopiero w momencie gdy juz prawie auto staje znowu kopie nawet na suchej nawierzchni.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 13:41:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Wlasnie sprawdzilem przekazniki na pompie ABS(437-927829 : 701-927841) i sa w porzo.Teraz chce sprawdzic czujniki moze ktos wie jak mozna je przetestowac.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 17:20:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
no nie wiem bo w moim b4 jak jest wszystko ok to zawsze w ostantniej fazie hamowania wystepuje "strzal ze sprezyny" wg mnie to normalne

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 17:44:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2003 15:43:46
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź
witam
To są na 100% czujniki miałem to samo po wymianie łozyska z tyłu.
Naprawa jest prosta :562: .Jezeli podejrzewa się któryś czyjnik to należy zdjąć koło wyjąć czujnik (najlepiej to robić w kanale lub na podnośniku) oczyśćić go i oczysćić koronkę która daje impulsy. Następnie włożyć czyjnik tak głęboko jak się da aż poczuje się obcieranie jego o koronkę podzczes kręcenia tarczy.Wtedy odrobinę cofnąć czujnik aby nie obcierał i wwzsystko powinno być ok. :564:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 19:54:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
tylkov zdaje sie ze kolega ma to za soba!!ja zresta tezz i to wielokrotne

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 23:40:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Pawej napisał(a):
witam
To są na 100% czujniki miałem to samo po wymianie łozyska z tyłu.
Naprawa jest prosta :562: .Jezeli podejrzewa się któryś czyjnik to należy zdjąć koło wyjąć czujnik (najlepiej to robić w kanale lub na podnośniku) oczyśćić go i oczysćić koronkę która daje impulsy. Następnie włożyć czyjnik tak głęboko jak się da aż poczuje się obcieranie jego o koronkę podzczes kręcenia tarczy.Wtedy odrobinę cofnąć czujnik aby nie obcierał i wwzsystko powinno być ok. :564:


Dzieki podzialalo teraz jest OK.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2003 23:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
Cześć :!:
Dzisiaj po raz pierwszy podczas jazdy zaświeciła mi się lampka ABS-u. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu już nie świeci. Nie wiem na jak długo. Czy powinienem się zacząć bać albo może coś sprawdzić czy wymienić :?:
Pzdr :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: