.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2024 18:40:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 12.mar.2021 22:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2021 21:47:18
Posty: 2
Witam. Czy ktoś mógłby mi podpowedzieć bo nie mogę tego znaleźć na całym forum.
Gdzie znajdę właściwy przekaźnik odpowiedzialny z uruchomianie kompresora lub co ewentualnie mógłbym jeszcze sprawdzić aby znaleźć przyczynę dlaczego nie uruchamia się kompresor.
Adi a6 allroad 4f rankiem przód leży na glebie, tył normalnie, Miechy nowe, kompresor sprawny, brak nieszczelnośći, kompresor się nie załącza, pojawiający się błąd to " 00453-Function due to Overal-Temperature"
Po kontroli wtyczek brak napięcia na kompresor ( był moment że się pokazało) bezpiecznik 40A pod kierownicą cały


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 12.mar.2021 22:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2010 20:34:54
Posty: 73
Auto: Allroad 2,5tdi 2000
Przekaźnik : wspornik skrzynki przekaźników, strona kierowcy, blisko ściany grodziowej.
Górny rząd (są dwa, górny i dolny), pozycja nr 6, czyli przedostatnia licząc od lewej do prawej.

Bezpiecznik: bezpośrednio pod drugim rzędem przekaźników, pierwszy od lewej.

Przekaźnik nr 6, bezpiecznik nr 22. Tak jak ktoś już mądrze napisał demontujesz osłonę deski rozdzielczej nad nogami kierowcy i tam blisko ściany grodziowej znajdziesz wspornik z przekaźnikami

_________________
Michał750


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 12.mar.2021 22:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2021 21:47:18
Posty: 2
Michal750 napisał(a):
Przekaźnik : wspornik skrzynki przekaźników, strona kierowcy, blisko ściany grodziowej.
Górny rząd (są dwa, górny i dolny), pozycja nr 6, czyli przedostatnia licząc od lewej do prawej.

Bezpiecznik: bezpośrednio pod drugim rzędem przekaźników, pierwszy od lewej.

Przekaźnik nr 6, bezpiecznik nr 22. Tak jak ktoś już mądrze napisał demontujesz osłonę deski rozdzielczej nad nogami kierowcy i tam blisko ściany grodziowej znajdziesz wspornik z przekaźnikami


W tym miejscu nie mam przekaźnika, jest po prostu puste pole.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.paź.2021 10:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2014 09:17:20
Posty: 14
Heja. Jakie teraz amory na tył z zaworem usztywniającym polecacie? Poduchy chce moje bo są ok. Co sądzicie na kompletem amorów z aerosus?

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.paź.2021 21:31:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2014 09:17:20
Posty: 14
Te aerosus to przypadkiem nie te lepsze chinole z nalepkami aero? :D https://m.pl.aliexpress.com/item/400026 ... 75490ba6ca

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 06.cze.2022 09:55:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2022 07:50:00
Posty: 4
Witam.
Proszę o informację czy możliwe jest że rozdzielacz zblokował się i nie puszcza pwietrza do miechów. Czy jeżeli tak jest to można go odblokować czy nadaje się do wymiany. Bezpośrednie dmuchnięcie w miech przez wężyk odkręcony z rodzielacza pompuje miech.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 06.cze.2022 18:44:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Możliwe, szczególnie jeżeli poszedł na niego olej z rozszczelnionego amortyzatora. Musisz to sprawdzić, zanim zamontujesz kolejny rozdzielacz, bo jego też szybko szlag trafi. Zaolejony rozdzielacz jest do wyrzucenia, bo "puchną" w nim gumki zaworków i się blokują.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 07.cze.2022 16:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2022 07:50:00
Posty: 4
A czy amortyzator mógł się rozszczelnić w zaparkowanym w garażu pojeździe nieuzytkowany przez tydzień? proszę odebrać wiadomość prywatną. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 07.cze.2022 16:30:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2022 07:50:00
Posty: 4
Czy rozdzielacz ma jakiś bezpiecznik lub przekaźnik który poprzez spalenie się zblokował go


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 09.gru.2022 19:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2022 19:25:13
Posty: 2
Cześć podepne sie pod temat żeby nie zakładać nowego wątku

Zaczęła mi kucać naprawy tył. Miech przepuszcza i mam do was 2 pytania . Temat wałkowany na 100% ale :

1. czy kupując Limaka lub Arnotta powonieniem wymienić miech z drugiej strony? bo różne są opinie i już sam nie wiem.
2. No właśnie Limak czy Arnott ?

Pozdrowka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 11.gru.2022 11:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Załóż oba nowe bo na kołki furę stawiasz raz i nie będziesz się denerwował za miesiąc, że kuca druga strona. To już nie kosztuje milionów.
Limak jest ok jako produkt, ale ich usługa złożenia z amortyzatorem... musiałem sam rozebrać i uszczelnić jeszcze raz.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 20.maja.2024 20:25:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
Może ktoś podpowie....A6 C6 allroad z 2006 roku. Po kupnie okazało się, że kuca przód. Blok zaworowy bił błąd więc został wymieniony i już nie było błędów. Jednak przód siadał po nocy tak samo. W końcu strzelił miech. Okazało się że drugi też był słaby - wymieniłem dwa. Po wymianie całe amortyzatory z miechem pod wodę - szczelnie. Do tego nowe zaworki. Efekt? Po nocy przód siada dalej....prawe koło bardziej. Wadliwy blok zaworowy? Gdzie dalej szukać?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: