Audista napisał(a):
Mnie mój kolega wytłumaczył parę lat temu w ten sposób:
lepiej mieć nowe lub lepsze opony na przodzie, niezależnie od rodzaju napędu, gdyż ważniejsza jest możliwość lepszego kierowania (sterowanie pojazdem) niż jego napędzania
- w przypadku samochodów z przednim napędem funkcje sterowania i napędu są na jednej osi
więc moim zdaniem wybór jest oczywisty - lepsze opony na przód
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a probowales kiedys ostrzej zachamowac z tymi gorszymi na tyle?
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
... moge ci tylko podpowiedziec ze tyl stanie sie przodem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
... przetestowane ... moze dla niektorych absurdalne ale tak to jest ... lepiej cos ciagnac niz pchac ... a w przypadku hamowania wlsnie tyl ustala kierunek ...a jezeli postawimy mu opor w postaci przodu samochpodu to tyl pojdzie na bok przy jakimkolwiek zawahaniu sil bocznych dzialajacych na auto podczas hamowania ... oczywiscie , jak ktos jzdzi po miescie i nie przekracza 60 km/h , nie hamuje ostro to wcale taka sytuacja nie musi mu sie przytrafic ...