.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2024 10:39:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 07.sty.2019 12:45:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
dice111 napisał(a):
Adapter jest po to by odsunąć zacisk. Nie ma tam co mieć zbytnio wpływu na pogorszenie w jakikolwiek sposób bezpieczeństwa. Z resztą te co sprzedawał u nas danishow chyba nawet TUV miały.
A te co będziesz montował bez adaptera polecisz potem z nimi do diagnosty żeby Ci papier podbił ? Piszesz o montażu zwrotnicy z VW - na to ktoś Ci potem ma dać zaświadczenie ? Połowa jak nie większość SKP w PL pośle Cie do d... Sytuację masz dokładnie tą samą.

Nie wiem po co takie kombinacje jak masz dwa gotowe i sprawdzone przez wielu projekty na 330 i 335 na tył do D2. Fabryczny odsunięty, albo tylny z Phaetona.


Mój kochany diagnosta potrafi się przyp... do przekroczenia emisji CO2 o 5% - sprawdzone empirycznie. Jeździć dalej nie zawsze mam czas, więc wolę mieć części, które przynajmniej wyglądają na oryginalne.
Odsunięcie oryginalnego zacisku pod tarczę 310 mm, na jarzmie z RS4 brałem pod uwagę, ale najbliższy sklep z tymi jarzmami jest na Księżycu.
Kupiłem dzisiaj jarzma z A6 C6 do tarcz litych 302/12 mm, spróbuję to ożenić z tarczami 300/12 mm z Q5 i zaciskami z T4/T5. Zobaczymy. Uznałem, że 330 mm będzie zbyt duże na tył i zacznie mi pupa tańczyć na lodzie (poza tym nie wiem, czy się zmieści w felgę 17"). Jak nie wyjdzie, to trudno, będę tworzył dalej :)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 07.sty.2019 13:18:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6209
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wordeck napisał(a):
dice111 napisał(a):
Adapter jest po to by odsunąć zacisk. Nie ma tam co mieć zbytnio wpływu na pogorszenie w jakikolwiek sposób bezpieczeństwa. Z resztą te co sprzedawał u nas danishow chyba nawet TUV miały.
A te co będziesz montował bez adaptera polecisz potem z nimi do diagnosty żeby Ci papier podbił ? Piszesz o montażu zwrotnicy z VW - na to ktoś Ci potem ma dać zaświadczenie ? Połowa jak nie większość SKP w PL pośle Cie do d... Sytuację masz dokładnie tą samą.

Nie wiem po co takie kombinacje jak masz dwa gotowe i sprawdzone przez wielu projekty na 330 i 335 na tył do D2. Fabryczny odsunięty, albo tylny z Phaetona.


Mój kochany diagnosta potrafi się przyp... do przekroczenia emisji CO2 o 5% - sprawdzone empirycznie. Jeździć dalej nie zawsze mam czas, więc wolę mieć części, które przynajmniej wyglądają na oryginalne.
Odsunięcie oryginalnego zacisku pod tarczę 310 mm, na jarzmie z RS4 brałem pod uwagę, ale najbliższy sklep z tymi jarzmami jest na Księżycu.
Kupiłem dzisiaj jarzma z A6 C6 do tarcz litych 302/12 mm, spróbuję to ożenić z tarczami 300/12 mm z Q5 i zaciskami z T4/T5. Zobaczymy. Uznałem, że 330 mm będzie zbyt duże na tył i zacznie mi pupa tańczyć na lodzie (poza tym nie wiem, czy się zmieści w felgę 17"). Jak nie wyjdzie, to trudno, będę tworzył dalej :)

Pozdrawiam


Wchodzi na 17tkę viewtopic.php?f=28&t=137720&hilit=356

Tylko czy w zwrotnicy z A8 jest dosyć materiału na rozwiercenie otworów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 07.sty.2019 16:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1447
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
wordeck napisał(a):
dice111 napisał(a):
Adapter jest po to by odsunąć zacisk. Nie ma tam co mieć zbytnio wpływu na pogorszenie w jakikolwiek sposób bezpieczeństwa. Z resztą te co sprzedawał u nas danishow chyba nawet TUV miały.
A te co będziesz montował bez adaptera polecisz potem z nimi do diagnosty żeby Ci papier podbił ? Piszesz o montażu zwrotnicy z VW - na to ktoś Ci potem ma dać zaświadczenie ? Połowa jak nie większość SKP w PL pośle Cie do d... Sytuację masz dokładnie tą samą.

Nie wiem po co takie kombinacje jak masz dwa gotowe i sprawdzone przez wielu projekty na 330 i 335 na tył do D2. Fabryczny odsunięty, albo tylny z Phaetona.


Mój kochany diagnosta potrafi się przyp... do przekroczenia emisji CO2 o 5% - sprawdzone empirycznie. Jeździć dalej nie zawsze mam czas, więc wolę mieć części, które przynajmniej wyglądają na oryginalne.

Zmień SKP. Przy okazji lekkie OT, dziś bylem na przeglądzie i mój ponad 22 letni kondom z OE katami ma wartości jak nowy :]

wordeck napisał(a):
Uznałem, że 330 mm będzie zbyt duże na tył i zacznie mi pupa tańczyć na lodzie (poza tym nie wiem, czy się zmieści w felgę 17"). Jak nie wyjdzie, to trudno, będę tworzył dalej :)

No do 330 z tyłu, z przodu wypadałoby 380 (tak mam u siebie, przód D4, tył Q5). Ale piszesz o tyle, a nie każda felga R17 wlezie na 360 na przód.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 07.sty.2019 17:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
hubos21 napisał(a):
dice111 napisał(a):
Nie wiem po co takie kombinacje jak masz dwa gotowe i sprawdzone przez wielu projekty na 330 i 335na tył do D2. Fabryczny odsunięty, albo tylny z Phaetona.

Linki fabryczne do ręcznego da się podpiąć do tych z Phaetona czy też trzeba wymieniać?

Fabryczne linki z D2 nie pasują do tylnych zacisków z Phaetona i tarcz 335.
Robiłem to kilkukrotnie i linki dawałem custom, robione na zamówienie pod auto.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 12:40:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
A czy możecie podać rozstaw śrub mocujących zacisk do zwrotnicy w A8 D3/Phaetonie?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 13:41:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6209
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wordeck napisał(a):
A czy możecie podać rozstaw śrub mocujących zacisk do zwrotnicy w A8 D3/Phaetonie?

Pozdrawiam


Będe w domu to Ci zmierzę bo mam jedne jarzma 330 z C6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 13:48:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Dzięki :)

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 15:14:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6209
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wordeck napisał(a):
Dzięki :)


Chyba źle doczytałem, Ty chcesz rozstaw śrub mocujący jarzmo do zwrotnicy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 15:50:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Tak, do tylnej zwrotnicy. Zacisk w sensie "jarzmo zacisku". Za dużo godzin przy komputerze, pomroczność jasna mnie dopada.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap
PostNapisane: 08.sty.2019 16:05:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6209
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wordeck napisał(a):
Tak, do tylnej zwrotnicy. Zacisk w sensie "jarzmo zacisku". Za dużo godzin przy komputerze, pomroczność jasna mnie dopada.


To nie pomogę bo z C6 ma taki sam rozstaw jak w D2 tylko gwinty M12 a nie M10 pierwsze jak przeczytałem w telu to myślałem, że chodzi o zacisk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 D2] większe hamulce z tyłu - swap [zrobione, działa
PostNapisane: 08.sty.2019 16:09:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
OK, spox. Dzięki :)

Edit: Mam już zabawki na przód, przymiarka dokonana... Zaciski i tarcze 360 mm wchodzą w felgę 17" ET 35 z centymetrowym luzem. Na zimę mam ET 42, ale nie chciało mi się ich zdejmować. Myślę, że też podejdą bez problemu, a "gdyby coś", to dam dystans i po kłopocie. Tarcza 360 mm w feldze 17" wygląda pięknie :):

Pozdrawiam

Edit: Przód od wczoraj siedzi w aucie. Kolumny poliftowe żeliwne z A8 D2 3.3, tarcze Matelli 360mm, klocki Master Sport. Osłony tarcz z A8 d3. Tył został oryginalny, bo od tygodnia czekam na tarcze - InPost zgubił paczkę... Ale będzie na tarczach 330 mm i zaciskach z Phaetona.
Na razie traktuję auto delikatnie, niech się komplet dopasuje. Pierwsze wrażenie - auto reaguje na hamulec znacznie szybciej, pomimo niedotartych klocków i tarcz. Przestało telepać kierownicą przy hamowaniu... I nie będzie już powrotu do czteroklockowych odważników udających zaciski :)

Edit: Tył założony. Zaciski z Phaetona z zamienionymi stronami L/P uchwytami linek i dźwigienkami ręcznego (odpowietrzniki na górze zacisku, linka od przodu, dźwigienka z tyłu), tarcze i jarzma z A6 S6 330 mm. Linki ręcznego dłuższe od seryjnych o 5 cm na pancerzu i po ok. 6 cm na cięgnach (ale teraz zrobiłbym o kolejne 2 cm dłuższe). Śruby 12x1,5 mm dł. gwintu 40 mm, twardość 12,9 po 5 zł/szt. (długość dla zwrotnicy żeliwnej). Wężyki hamulcowe (przewody elastyczne) dł. 330 mm (trzeba lekko odgiąć mocowanie na zacisku, żeby przewód układał się bezkolizyjnie). Na razie komplet się dociera... Ale wszystko wskazuje na to, że będzie oki. Przy wys. tarczy 42,5 mm nie potrzeba podkładek między zwrotnicę a jarzmo. Trzeba tylko rozwiercić otwory w zwrotnicy wiertłem 12,5 mm i jest plug&play.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: