|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| Kliku |
|
|
Dołączył(a): 07.sie.2003 17:20:52 Posty: 4190 Lokalizacja: Wroclaw |
||
| Góra | |
|
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| robertos85 |
|
|||
Dołączył(a): 23.kwi.2010 17:18:19 Posty: 47 Lokalizacja: Szczecin |
|
|||
| Góra | |
|||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| mAr$zx |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2005 21:09:30 Posty: 491 Lokalizacja: Poznań Auto: A6 C6 i 80 B4 q |
|
||||
| Góra | |
||||
| Bilo |
|
||||
Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55 Posty: 2603 Lokalizacja: Łódzkie Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||




Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie
.. po szosie ten skracany dolocik na 4100 

to na 215/50 będzie jeszcze twardziej, wysokosć opony przy danym profilu zmienia się wraz ze zmieną szerokośći opony, skoro na takich balonowatych 225/50 miota Cie w koleinach to zrób zawieche i ustaw geometrie 


