.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2025 02:48:19

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] amortyzatory GPD z allegro
PostNapisane: 13.kwi.2006 19:57:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 22:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
Hej,
Przymierzam sie do wymiany amorków w swojej niuni.
Od jakiegoś czasu sprzedawane są na allegro amorki podobno renomowanej firmy GPD, ktoś coś słyszał na ten temat???
Warto się zainteresować, czy popelina??
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97620541
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97626880

opinie proszę :): :):

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 08:21:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 20:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Nie slyszalem o tej firmie ale moze jeszcze malo slyszalem.. :): Tak czy inaczej wydaje mi sie to troszke podejzane. Cena cos taka atrakcyjna i za bardzo gosc zacheca do kupna..
Osobiscie odpuscilbym ale to moje zdanie. Nie sprobujesz to sie nie dowiesz..

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 11:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 22:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Ja również zbieram się z zamiarem kupna amorów. Ale jak już z tańszych to KAYABA. Ok. 80 zł szt. na przód. Może są jacyś użytkownicy i się odezwą? :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:24:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.sty.2005 16:02:54
Posty: 158
Lokalizacja: WW
Mam z przodu nowe olejowe Kayaby, i nie narzekam (przynajmniej przy ostrzejszym starcie koła tak nie boksują) :)

_________________
-----------------------------------------------------
A80 1.8 Gaźnik + LPG ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Amorki
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2006 18:14:14
Posty: 55
Lokalizacja: Norwegia
przyłącze się do pytania apropo tych amorków, bo cena jest zachęcająca ale jak to się ma jakość do ceny ?????????

_________________
B3, 1.8PM+LPG, 90r.prod.
B4 Avant, 2.0ABK+LPG, 92r.prod.
obecnie A4 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2000r.prod. S-Line
A6 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2001r.prod
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 22:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 15:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
ja kupiłem GPD tylne do c4 ale od innego gościa - przesyłka zapakowana w oryginalne pudełka amorki nówki bez zastrzeżeń.
Już są po założeniu zrobiłem 600 km i wszystko jest OK.

Ze względu na cenę skusiłem się.

Założyłem że jak mam wyłożyć 2x180 albo 2x52 (z ryzykim) to warto zaryzykować. Robię km miesięcznie dużo po dziurawych podkarpackich drogach i za jakiś czas pociągnę temat dalej jak będę miał więcej do powiedzenia.
Acha wyprzedaż z magazynu to bajka. GPD to firma która robi części dla jakiegość taniego niemieckiego sprzedawcy. A polacy zaczeli to też u niego brać.
Poszukajcie na necie jest mnóstwo sklepów internetowych sprzedajacych GPD amorki ale już nie po 5x tylko po 8x, 9x za sztukę.


Aha dadam jeszcze że dostałem u tamtego gościa 2 lata gwarancji. Oczywiście paragony ostęplowane pieczątkami firmowymi bez zastrzeżeń (istniała rónież opcja faktur nawet VAT).

Jeszcze jedno zwróćcie uwagę na koszty przesyłki, tutaj gość chyba chce zarobić dodatkowo (co mi się nie podoba) . U tego co kupowałem płatności wyglądały następująco 15 na konto 22 przy płatności przy odbiorze (oczywiście cena skalkulowana do wagi na dwie sztuki).

Ja kupowałęm od Wenice z lublina (sprawdziłem jego komentaże 100% pozytywów)

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 00:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 19:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
japan napisał(a):
Ja również zbieram się z zamiarem kupna amorów. Ale jak już z tańszych to KAYABA. Ok. 80 zł szt. na przód. Może są jacyś użytkownicy i się odezwą? :peace:

Słuchaj jeęli chcesz podejść oszczędnościowo to zadzwoń 0227818138. W tym warsztacie robią tylko zawieszenia - regeneruję je. Głównymi klientami są taksiarze, a oni kilometry robią i gdyby robili tam źle to by ich nie mieli. Mnie zrobili kompletny przód i tylne tuleje w moim b4 na regenerowanych przez nich amorach. Olejowe więc jest tapczan, ale jak wcześniej zanim padły były gazowe to każdy kamień czułem na tyłku a teraz jak się przyzwyczaiłem to nawet mi się to podoba. Jest to warsztat w Ząbkach koło Marek. Trzeba jechać wcześnie rano aby później w kolejce nie stać a od metra ludzi tam przyjeżdża. O warsztacie tym piszę po kątem japan bo jest z W-wy. Poza tym chyba lepiej wybrać Kayabe niż tamte.

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 22:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
gkorzen napisał(a):
ja kupiłem GPD tylne do c4 ale od innego gościa - przesyłka zapakowana w oryginalne pudełka amorki nówki bez zastrzeżeń.
Już są po założeniu zrobiłem 600 km i wszystko jest OK.

Ze względu na cenę skusiłem się.

Założyłem że jak mam wyłożyć 2x180 albo 2x52 (z ryzykim) to warto zaryzykować. Robię km miesięcznie dużo po dziurawych podkarpackich drogach i za jakiś czas pociągnę temat dalej jak będę miał więcej do powiedzenia.
Acha wyprzedaż z magazynu to bajka. GPD to firma która robi części dla jakiegość taniego niemieckiego sprzedawcy. A polacy zaczeli to też u niego brać.
Poszukajcie na necie jest mnóstwo sklepów internetowych sprzedajacych GPD amorki ale już nie po 5x tylko po 8x, 9x za sztukę.


Aha dadam jeszcze że dostałem u tamtego gościa 2 lata gwarancji. Oczywiście paragony ostęplowane pieczątkami firmowymi bez zastrzeżeń (istniała rónież opcja faktur nawet VAT).

Jeszcze jedno zwróćcie uwagę na koszty przesyłki, tutaj gość chyba chce zarobić dodatkowo (co mi się nie podoba) . U tego co kupowałem płatności wyglądały następująco 15 na konto 22 przy płatności przy odbiorze (oczywiście cena skalkulowana do wagi na dwie sztuki).

Ja kupowałęm od Wenice z lublina (sprawdziłem jego komentaże 100% pozytywów)


Własnie o to mi chodziło, dzięki bardzo :!: :!: :!:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 18:29:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 20:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
a może to troszkę nie związane z tematem... ale ja także musze sobie wymienić amortyzatory tylne, moje pytanie jest takie:
czy oprucz amorków nalezy coś jeszcze wymienić
chciałem także wymienić sprężynki z tyłu bo mi troche pupa siedzi... gdzie można kupic takie sprężynki, nowe są drogie, więc czy warto zakładać używane ?

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 07:56:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 19:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
cobra napisał(a):
a może to troszkę nie związane z tematem... ale ja także musze sobie wymienić amortyzatory tylne, moje pytanie jest takie:
czy oprucz amorków nalezy coś jeszcze wymienić
chciałem także wymienić sprężynki z tyłu bo mi troche pupa siedzi... gdzie można kupic takie sprężynki, nowe są drogie, więc czy warto zakładać używane ?

Jak chcesz to możesz w tylne sprężyny włożyć takie elastyczne pierścienie. W moim B4 takie siedzą ale to poprzednicy musieli włożyć. Powiem że tył auta jest sztywniejszy ale warunki trakcyjne są dobre bo autko prowadzi się jak po sznurku. To chyba coś takiego jak w linku mam włożone. Już trochę tym autkiem pojeździłem i tył cały czas ładnie tak samo stoi. Jedyne co dałem do wymiany to tradycyjnie tuleje.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97801384

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 19:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 14:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Hmm a może tak bardziej opłaci się wymienić same wkłady do amorów ? Warto ocenić i wycenić .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 18:23:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2006 18:14:14
Posty: 55
Lokalizacja: Norwegia
gkorzen napisał(a):
ja kupiłem GPD tylne do c4 ale od innego gościa - przesyłka zapakowana w oryginalne pudełka amorki nówki bez zastrzeżeń.
Już są po założeniu zrobiłem 600 km i wszystko jest OK.

Ze względu na cenę skusiłem się.

Założyłem że jak mam wyłożyć 2x180 albo 2x52 (z ryzykim) to warto zaryzykować. Robię km miesięcznie dużo po dziurawych podkarpackich drogach i za jakiś czas pociągnę temat dalej jak będę miał więcej do powiedzenia.
Acha wyprzedaż z magazynu to bajka. GPD to firma która robi części dla jakiegość taniego niemieckiego sprzedawcy. A polacy zaczeli to też u niego brać.
Poszukajcie na necie jest mnóstwo sklepów internetowych sprzedajacych GPD amorki ale już nie po 5x tylko po 8x, 9x za sztukę.


Aha dadam jeszcze że dostałem u tamtego gościa 2 lata gwarancji. Oczywiście paragony ostęplowane pieczątkami firmowymi bez zastrzeżeń (istniała rónież opcja faktur nawet VAT).

Jeszcze jedno zwróćcie uwagę na koszty przesyłki, tutaj gość chyba chce zarobić dodatkowo (co mi się nie podoba) . U tego co kupowałem płatności wyglądały następująco 15 na konto 22 przy płatności przy odbiorze (oczywiście cena skalkulowana do wagi na dwie sztuki).

Ja kupowałęm od Wenice z lublina (sprawdziłem jego komentaże 100% pozytywów)

Dzięki za tą wypowiedź. Chyba też zaryzykuję. Pozdrawiam.

_________________
B3, 1.8PM+LPG, 90r.prod.
B4 Avant, 2.0ABK+LPG, 92r.prod.
obecnie A4 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2000r.prod. S-Line
A6 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2001r.prod
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 19:37:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 08:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
cobra napisał(a):
a może to troszkę nie związane z tematem... ale ja także musze sobie wymienić amortyzatory tylne, moje pytanie jest takie:
czy oprucz amorków nalezy coś jeszcze wymienić
chciałem także wymienić sprężynki z tyłu bo mi troche pupa siedzi... gdzie można kupic takie sprężynki, nowe są drogie, więc czy warto zakładać używane ?


Miałem ten sam problem, dupa tak siedziała, że jak przejeżdżałem po osiedlu po "leżących policjantach" to zawsze szurałem rurą. Amorki miałem już bardzo słabe. Też chciałem przy okazji wymieniać sprężyny, potem stwierdziłem, że wsadzę gumy między zwoje i będzie git (nawet je kupiłem i woże w bagażniku :D ). Po wymianie amorków na tyle dupa poszła do góry tak z 5 cm i jak dociąże samochód to specjalnie nie przysiada. Dlatego moja propozycja, wymień amorki bo nie tylko sprężyny trzymają autow górze.
pozdr

_________________
A90 2,3E '90 NG
łośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 18:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 20:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
tzn że co? nawet przy obciążonym bagażniku, tył nie siada po samej wymianie amorków ?
coś chyba nie tak... do tego są sprężynki, a amorki amortyzują tylko, czy sie mylę?

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 09:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 08:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
Przysiada ale nieznacznie (przynajmniej narazie), w razie czego mam te gumy które wsadze w sprężyny. Wymiana sprężyn to wydatek minimum 200pln a u mnie obeszło się bez tego i narazie jest super.
pozdr

_________________
A90 2,3E '90 NG
łośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 10:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 22:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
Mat napisał(a):
cobra napisał(a):
Miałem ten sam problem, dupa tak siedziała, że jak przejeżdżałem po osiedlu po "leżących policjantach" to zawsze szurałem rurą. Amorki miałem już bardzo słabe. Też chciałem przy okazji wymieniać sprężyny, potem stwierdziłem, że wsadzę gumy między zwoje i będzie git (nawet je kupiłem i woże w bagażniku :D ). Po wymianie amorków na tyle dupa poszła do góry tak z 5 cm i jak dociąże samochód to specjalnie nie przysiada. Dlatego moja propozycja, wymień amorki bo nie tylko sprężyny trzymają autow górze.
pozdr



No właśnie mam takie gumy tylko jest problem aby wkręcić je w sprężynki, bo skok zwoja sprężyny jest mały :diabel:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 06:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 21:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Mam z przodu nowe olejowe Kayaby, i nie narzekam (przynajmniej przy ostrzejszym starcie koła tak nie boksują)
martin a powiedz ile Ty już czasu na nich jeździsz i co masz na tylnej ośce??pozdro z Podlasia!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 06:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 15:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
No właśnie mam takie gumy tylko jest problem aby wkręcić je w sprężynki, bo skok zwoja sprężyny jest mały :diabel:



Podnies koło - jak sie rozciągnie spęzyna- > włóż gumy.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 07:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 15:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
ciągnę temat dalej
GPD C4 tył 1500 km i wszystko OK

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 08:00:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 22:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
szantis napisał(a):
Cytuj:
No właśnie mam takie gumy tylko jest problem aby wkręcić je w sprężynki, bo skok zwoja sprężyny jest mały :diabel:



Podnies koło - jak sie rozciągnie spęzyna- > włóż gumy.



heh to nie takie proste. Próbowałem, a mimo to skok zwoja i tak jest węższy niż gumy. Spróbuję jeszcze odkręcić amortyzator :diabel:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: