.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 13:00:20

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 30.paź.2012 13:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
Witam.
Mam pewną teorię na temat źródła zakupu maglownicy tak by wreszcie mi sie z niej nie lało, nie było luzów itp. Otóż wychodzę z założenia że należałoby oddać moja do regeneracji lub wziąć w zamian za moją egzemplarz już zregenerowany. Jak to jest z tymi regenerowanymi maglami, mają one wystarczającą trwałość działaja bez zarzutu itp? Jakie macie doświadczenia? Zakup używki jest chyba pewnym ryzykiem bo nie oceni się dokładnie stanu w jakim ona jest...

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 01.lis.2012 00:13:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2010 12:38:00
Posty: 92
Ja bym chyba zaryzykował używkę do swojego auta . Założyłem kilka już po regeneracji i były z nimi problemy . Ostatnia nawet z firmy DELCO REMY przekładnia w A3 zaczęła po miesiącu dziwnie piszczeć ze poszła na reklamacje (uznali) . Zamontowałam używkę i juz miesiąc dział :D

_________________
80Q B4 1.8t w budowie
A4 1.8t AEB
civic EJ vti
C4 S4 aaN
F4 "gejowóz"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 01.lis.2012 00:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:27:22
Posty: 218
Lokalizacja: WM Gdańsk
Auto: V70 T5
ja w swoim V8 wymieniłem przekładnie na używkę 2 lata temu i po kilku miesiącach ciekła (a robię małe przebiegi moją V8) w lipcu poszła na regenerację i po zregenerowaniu zrobiłem 200km i znów ciekła. była reklamacja i okazało się, że gdzieś kiedyś ktoś ją spawał i to dlatego. wymienili mi przekładnię na inną, zregenerowali i odesłali i to wszystko za cenę jednej regeneracji. po tym wszystkim kierownica najlżej pracuje odkąd mam ten samochód. mam tylko nadzieję, że nie będzie znów ciekła.

_________________
Jedyne słuszne Audi V8 - było
Skoda Octavia L&K 1.9 130KM - dupowóz, a nie samochód, a do tego na gnojówkę - było
Volvo V70 II T5 - bardzo wygodny dupowóz z odpowiednim piecem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 01.lis.2012 10:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Ja bym regenerował, masz FVAT, masz gwarancję, kupisz używkę, nie wiadomo co, będziesz się cieszył że przez miesiąc jazdy nie cieknie ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 04.lis.2012 13:31:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
No to pojce w regeneracje blizej. Do wiosny bede dolewal to co wycieknie - poki magielek ma lzej na zimowkach:) dzieki za podpowiedzi.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 04.lis.2012 14:29:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 23:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Ja regenerowałem w firmie ARGO w Częstochowie. Czas regeneracji dwa dni. Rozebrali na drobne elementy, wyczyścili, dorobili elementy teflonowe. Jest rok gwarancji i na razie jeżdżę bezproblemowo. Jestem zadowolony z regeneracji.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 05.lis.2012 17:32:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
jak wyglądają mniej więcej koszty takiej regeneracji?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 05.lis.2012 23:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:27:22
Posty: 218
Lokalizacja: WM Gdańsk
Auto: V70 T5
ja płaciłem 530 z wysyłką i chyba tez w ARGO z Częstochowy.

_________________
Jedyne słuszne Audi V8 - było
Skoda Octavia L&K 1.9 130KM - dupowóz, a nie samochód, a do tego na gnojówkę - było
Volvo V70 II T5 - bardzo wygodny dupowóz z odpowiednim piecem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 05.lis.2012 23:20:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 23:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Papel napisał(a):
ja płaciłem 530 z wysyłką i chyba tez w ARGO z Częstochowy.



Koszty zależą od producenta maglownicy. Moja była KOYO

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 ACK] wymiana maglownicy - regeneracja/używka
PostNapisane: 06.lis.2012 00:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:27:22
Posty: 218
Lokalizacja: WM Gdańsk
Auto: V70 T5
ja w tej chwili już nie pamiętam jakiej firmy miałem maglownicę, ale chyba to był bosch. w starym telefonie miałbym jej nr ale to nie istotne w sumie. Sama regeneracja kosztowała 450zł + wysyłka 80zł (przysłali do mnie kuriera i kurierem odesłali)

_________________
Jedyne słuszne Audi V8 - było
Skoda Octavia L&K 1.9 130KM - dupowóz, a nie samochód, a do tego na gnojówkę - było
Volvo V70 II T5 - bardzo wygodny dupowóz z odpowiednim piecem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: