.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 15:39:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 21.cze.2021 06:56:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jakie heble miałeś pierwotnie? 288 czy 312?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 21.cze.2021 13:01:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Masz zbyt mało wydajną pompę do nowych zacisków. Pompowanie pomaga, bo na chwilę kasujesz luz między klockami a tarczą.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 21.cze.2021 14:10:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
To są zaciski z B7ki te z jednym tłoczkiem 60mm? Zmiana z 57mm na 60mm nie powinna być aż tak odczuwalna, S4 ma pompę 26,99mm ale tam jeszcze z tyłu są tłoczki 43mm zamiast 38mm. Jak pompa będzie miała za dużą średnicę w stosunku do zacisków to też nie będzie dobrze bo pedał będzie wyżej łapał ale będzie też trzeba dużo więcej siły żeby przy końcu dobrze hamulce "zablokować" Szwagier zmienił w B6 z przodu z 312 na 320, z tyło z 245 na 288, tłoczki przód 57mm->60mm, tył 38mm->41mm i hamulce są na dotknięcie, zero problemów, pompa standardowa 25,4mm. Passat B5 Fl 4 motion na takiej pompie fabrycznie ma z tyłu tłoczki 43mm jak S6 C5

Pytanie podstawowe ile ten zestaw przejechał bo jak to nie dotarte to efekt taki też będzie. Jak wszystko nowe to mniej odczuwalne i krócej jak używki z przypadkowych zestawów to gorzej. Stary płyn mam nadzieję, że przepompowałeś przez układ i nie pisałeś czy przewody są stare czy był zmieniane kiedyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 21.cze.2021 14:27:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 21.cze.2021 15:28:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 22.cze.2021 20:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
hubos21 napisał(a):
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6

Prelift ma inny rozstaw jarzm niż polift.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 22.cze.2021 22:10:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6

Prelift ma inny rozstaw jarzm niż polift.


Może akurat ma 2.7 prelifta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 23.cze.2021 07:58:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
hubos21 napisał(a):
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6

Prelift ma inny rozstaw jarzm niż polift.


Może akurat ma 2.7 prelifta :D

2,7 BiT ma aluminiową zwrotnicę w prelifcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 23.cze.2021 08:03:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6

Prelift ma inny rozstaw jarzm niż polift.


Może akurat ma 2.7 prelifta :D

2,7 BiT ma aluminiową zwrotnicę w prelifcie?


żeliwną ale z dużym rozstawem jak alu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 23.cze.2021 16:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
hubos21 napisał(a):
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
void napisał(a):
hubos21 napisał(a):
bloku napisał(a):
Ja poniekąd pytam o pierwotne heble bo 288 były na małej pompce a 312 już na takiej jak seryjne 321mm np w 3,0 30V ASN - tam duży jednotłok więc z takim zestawem fabryczna pompka powinna dać sobie radę. Gorzej jak były 288 ta to już nie wydoli.


W 312 nie ma fabrycznie większej pompki, chyba, że to preFL to może mieć tą 23,88, kolega nie napisał jakie to C5 ale jak hamulce z S4 założył to myślałem, że ma lifta. Zacisk 288 i 312 jest taki sam, nawet C6 z tarczami 314 ma taki sam zacisk i tam pompa jest standardowa 25,4 reszta C6 ma już 26,99, taką samą jak Rs6 C5 i S4 /B6/B7, reszta C5 po lifcie ma 25,4 tak samo jak D2 łącznie z S8 i S6

Prelift ma inny rozstaw jarzm niż polift.


Może akurat ma 2.7 prelifta :D

2,7 BiT ma aluminiową zwrotnicę w prelifcie?


żeliwną ale z dużym rozstawem jak alu

Zatem zwrotnica z 2,7 BiT jest remedium na większe heble w starszych autach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja hamulców Audi A6 C5
PostNapisane: 23.cze.2021 20:05:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zadam głupie pytanie, bo to raczej oczywiste. Odpowietrzyłeś pompę ABS VAG-em?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: