.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 19:34:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4]Zestaw naprawczy hamulców
PostNapisane: 09.sty.2004 23:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam !!!
Jak wymienić gumki od zacisków hamulcowych w C4??
Bo gdy wepchnę tłoczek to potem nie mogę włożyć gumki w zacisk.
A gdy włożę gumkę w zacisk to nie mogę wepchnąć tłoczka.
Poradźcie cos!! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
hmm.. tam chyba trzeba pokombinowć.. z tego co pamiętam to najpierw szał gumka w zacisk ... potem tłoczek i w nim było miejsce (tłoczku) na gumke (taki jakby wrąb... czy jak tam zwać) , nie pamiętam dokładnie :peace: , i dopiero po tym można było go wepchnąc ...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 11:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
ja robilem tak (wprawdzie w B3, ale zasada jest raczej taka sama):

najpierw nakladasz gumke na dol tloczka, tak zeby gora tej gumki obejmowala tloczek, dolna czesc tej gumki wkladasz w zacisk tak zeby wskoczyla w rowek, nastepnie wpasowywujesz tloczek zeby wchodzil prosto i go wciskasz (lub wkrecasz jesli to jest girling na tyle), posmaruj wczesniej tloczek i uszczelnienie w zacisku plynem DOT-4... :)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 13:32:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
A ja temat widzę tak:
gumke główną uszczelniającą tłoczek wsadzam w rowek w zacisku,
następnie gumkę osłaniającą /harmonijkę/ w drugi rowek,
od wewnątrz smaruję wszysko płynem h-cowym,
zewnętrzną cześć harmonijki zakładam na tłoczek, a następnie
wciskam lub wkręcam tłoczek hamulcowy.
Tylko trzeba uważać żeby tłoczek wchodził równo i koniecznie trzeba wykręcić odpowietrznik lub przewód hamulcowy.
W ten sposób naprawiałem zaciski w Audi B-2 i w Peugeot'cie, z tą różnicą ze były to zaciski przednie.
Ale myślę że w ten sam sposób powinno być OK.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: