.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 10:14:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [all] Opony bezdętkowe - uszczelnianie
PostNapisane: 14.lis.2006 14:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Witam!
Jako ze nadchodzi zima wymienilem kola na zimowe. Przed wymiana oddalem je do wyważenia i naprawienia jednego z nich - powolutku schodzilo z niego powietrze (po 3 tygodniach robil sie flak). Juz zaluje ze oddalem je do tego zakladu. Przy wywazaniu zamiast odkleic kilka starych ciezarkow to poprzyklejali nowe po przeciwnej stronie. Dzieki tem muam chyba z 15 ciezarkow dookola felgi. Chyba ze tak sie robi, ale watpie :-)
Ale to jeszcze nic. To kolo ktore naprawiali pojezdzilo tydzien i zrobil sie kapec. Wczoraj je pompowalem i od razu zauwazylem, ze powietrze uchodzi miedzy felga a opona. mniej wiecej na polowie obwodu. Wydaje mi sie ze przez zalozeniem opony felge smaruje sie jakims lepiszczem. Zapewne nie posmarowali. Albo dostal sie tam jakis brud. Czym smaruje sie krawedz felgi? Da sie to jakos naprawic we wlasnym zakresie czy musze znowu wiezc do zakladu?
Dodam, ze opona nie jest sparciala i popekana przy krawedzi.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 14:18:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
z opisu wynika ze trafiles do "jakiegos zakladu", ale a nie do wulkanizacji ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 14:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
No wlasnie. A pisalo na nim "WULKANIZACJA" ;)
Partacze

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 14:22:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
photokom napisał(a):
No wlasnie. A pisalo na nim "WULKANIZACJA" ;)
Partacze


Ale widocznie nie doczytałes dalej "WULKANIZACJA......PREZERWATYW" :):

Zmień fachmanów .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 14:29:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
co do ciezarków to fakt ... powinno sie wszystkie sciagnac dopieor potem wywazać kolo..
Co do lepiszcza-to nie słuzy do klejenia tylko do łatwego montazu opony jak ci ucieka powietrze sprobuj napompowac oponę wiekszym cisnieneim niz zalecane.. np. zamiast 2,2 walnij 3
Moze opona dobrze nie zaskoczyłą na felge


a jeszcze lepiej jedz na reklamacje ..

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 15:33:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Miałem tak na letnich. Bez końca jeździłem do wulkanizacji aż w końcu trafiłem na zakład, w którym facet po zdjęciu opony powiedział ze zdziwieniem: "Przyrdzewiałe krawędzie felgi, że też nikt panu tego nie wyczyścił!!"
Po czym wyczyścił dokładnie, zamalował podkładówką po czym dopiero posmarował i założył.
Radzę zwrócić uwagę wulkanizatorowi na wyczyszczenie rantu felgi. ;)

P.S. Widzę, że kolega z Krakowa, więc spieszę informować że rzeczony zakład to mieści się zaraz obok Nowego Kleparza, przy ul. Prądnickiej

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 15:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Maroo napisał(a):
Miałem tak na letnich. Bez końca jeździłem do wulkanizacji aż w końcu trafiłem na zakład, w którym facet po zdjęciu opony powiedział ze zdziwieniem: "Przyrdzewiałe krawędzie felgi, że też nikt panu tego nie wyczyścił!!"
Po czym wyczyścił dokładnie, zamalował podkładówką po czym dopiero posmarował i założył.
Radzę zwrócić uwagę wulkanizatorowi na wyczyszczenie rantu felgi. ;)
To malowanie podkładówka to chyba tylko dla Twojego oka ;) , bo jak malował i zaraz smarował ro szkoda gadac, moim zdaniem wystaczy wyczyścić i dobrze nasmarowac, tez w mitsu sigmie jeżdziłem ciagle do osła który coś tam odrapał i kasował 10 pln, w końcu kazałem mu zdjac wszystkie opony sam wyczyściłem ranty papierem a on to złożył pod moim okiem i jest spokój.(nie zpłaciłem mu grosza i więcej tam nie pojechałem :diabel: )

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:45:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
mały v8 napisał(a):
Maroo napisał(a):
Miałem tak na letnich. Bez końca jeździłem do wulkanizacji aż w końcu trafiłem na zakład, w którym facet po zdjęciu opony powiedział ze zdziwieniem: "Przyrdzewiałe krawędzie felgi, że też nikt panu tego nie wyczyścił!!"
Po czym wyczyścił dokładnie, zamalował podkładówką po czym dopiero posmarował i założył.
Radzę zwrócić uwagę wulkanizatorowi na wyczyszczenie rantu felgi. ;)
To malowanie podkładówka to chyba tylko dla Twojego oka ;) , bo jak malował i zaraz smarował ro szkoda gadac, moim zdaniem wystaczy wyczyścić i dobrze nasmarowac, tez w mitsu sigmie jeżdziłem ciagle do osła który coś tam odrapał i kasował 10 pln, w końcu kazałem mu zdjac wszystkie opony sam wyczyściłem ranty papierem a on to złożył pod moim okiem i jest spokój.(nie zpłaciłem mu grosza i więcej tam nie pojechałem :diabel: )


Nie kleił od razu po malowaniu. Wrzucił farelkę i poszedl na papieroska. Pogadalismy, poopowiadał o starych czasach, kiedy to było dobrze w kraju i po 20 minutach dopiero założył oponę. Podkładówka szybko schnie a nawet jeśli wchodzi w reakcje z tym klejem/smarem po opony to i tak zawsze nie będą rdzewieć same krawędzie, które wystają spod opony :D W każdym razie przez następne 4 miesiące aż do wymiany na zimówki nie musiałem dopompować :peace:
Pewnie,że najlepiej zrobić samemu (naciąłem się już na wielu "specach" :wpale: ) ale czasem się nie da więc pozostają wizyty u specjalistów :):

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: