.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 19:52:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 12:15:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Shandor jesteś wielki :peace:
Dodałem link do tematu.
Allroad staje się coraz mniej niedostępny dla szerszego grona...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 12:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Co do kompresora to w 99% przypadków jest to wytarcie pierścienia z tworzywa sztucznego - uszczelniającego w tłoku , niestety wabco nie udostepnia go jako ogólnodostępnej czesci zamiennej. Pewnie amerykance sami go zaczeli robic albo znalezli dojscie do producenta , skupuja "zużyte" kompresory i po wymianie pierscienia sprzedaja -..... i dobrze ...tylko czemu nikt tego w Polsce nie robi ? :peace:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 21:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
christo_ napisał(a):
tylko czemu nikt tego w Polsce nie robi ? :peace:

A no dlatego ze jest inne rozwiazanie. Temat przerabilem jakies 1.5 roku temu. Kupilem na alledrogo zciorany kompressor i zdiagnozowalem przyczyne- pierscien, po czy znalazlem producenta tych pierscieni. Miimo ze nie podalem w zapytaniu do producenta do czego mam zamiar zastosowac pierscien, po podaniu rozmiaru otrzymalem odpowiedz NUR FUR WABCO. Wiec alles clar. No ale polak potrafi, jak sie nie da od frontu to trzeba go wziac od tylu i znalazlem zrodlo nowych kompresorow za cene zblizona do tej w usa, full legal faktura itd. Podpowiedz MB VITO.

Grande Pozdro
Shandor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 21:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Shandor a po kiego ... kupowac caly kompresor jak trzeba w wiekszosci przypadków wymienic tylko pierscien uszczelniający .... nie ma ktos kogos znajomego w wabco pl :?: :diabel:

http://www.wabco-auto.com/worldwide/adv ... tion_types[]=SC&location_types[]=SP&location_types[]=D&location_types[]=W

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 21:57:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
christo_ napisał(a):
Shandor a po kiego ... kupowac caly kompresor jak trzeba w wiekszosci przypadków wymienic tylko pierscien uszczelniający .... nie ma ktos kogos znajomego w wabco pl :?: :diabel:



A no dlatego ze Wabco nie sprzedaje tej czesci wogole, nie tylko w Polsce. Jest caly katalog czesci zamiennych Wabco dostepnych na necie i nie ma tam czesci do " naszego " kompressora. Facet z Wabco powiedzial ze jezeli znajde w katologu czesc ktora potrzebuje, to on mi ja sprowadzi, ale nie znalazlem. Wiec nie widze innego rozwiazania jak puszka od piwa albo nowy kompressor.

Shadnor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 22:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Shandor ogladales ten pierscien i wiesz ze nie ma tam jakichs kosmicznych kształtów wiec pewnie daloby sie go w jakiejsc zjadliwej cenie dotoczyc - kwestia moze byc materiał - Stamlej wyniuchał ze jest to PTFE - POLITETRAFLUOROETYLEN - gdyby ktoś miał taki pierścień zuzyty to mogę sie z nim gdzies bując po hurtowniach uszczelnień czy warsztatach gdzie toczą takie elementy plastikowe.

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 22:31:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
christo_ napisał(a):
kwestia moze byc materiał

I tu jest wlasnie pies pogrzebany. To jest teflono podobny material o niskim tarciu i odpornosci w podwyzszonych temeraturach ( mam gdzies pelna nazwe )na ktory producent pierscienia ma patent ( i zapewne bardzo go pilnuje). Oczywiescie mozna uruchomic program badawczy majacy na celu znaleznienie alternatywy, ale ja wole sie zajac swoja robota i jak mi padnie kompressor to albo zreanimuje stary pierscien albo kupie nowy caly kompresor i wiez mi ze czasowo i finansowo lepiej na tym wyjde. Oczywiscie pozostaje niespelnione pragnienie odkrywcy/ wynalazcy ( wtornego), ale to juz inna bajka.
Pozatym toczenie nie wchodzi w rachube (zamek na pierscieniu), ale no frezarce CNC powinno sie udac, ale bedzie troche dlubaniny.

Shandor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 18:54:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2008 21:25:25
Posty: 16
Lokalizacja: UK North East
witaski
Wreszcie udało mi się uruchomić VAG-a, niestety wersja nie zarejestrowana wiec wywala żeby się zarejestrować. Ale do rzeczy: znalazłem parę błędów o których zinterpretowanie prosiłbym szanownych mentorów :D . Nie wiem czy gra rolę czy są w odpowiedniej kolejności bo wszystko musiałem wklejać do Paint'a żeby zapisac (nie mam licencji niestety jeszcze) oto one ( jest ich cały esej :( )
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1 : Internal Resistance too High
P1131 - 35-10
16684 Shareware Version. To Decode all DTC's
P0300 - 35-10
16685
P0301 - 35-10
16688
P0304 - 35-10
16689
P0305 - 35-10
18011
P1603 - 35-10
18010
P1602 - 35-10
Te błędy wykazało sprawdzenie zawieszenia:
01400 - Suspension Level Control
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01772 - Shareware Version...
27-10
A to jeszcze perę innych :(
18232 - Pressure Control Valve 3 (N217): Open or Short to Ground
P1824 - 35-10
18227
P1819 - 35-10

Na razie to wszystkie jakie znalazłem bo nadal błądze w obsłudze programu
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

_________________
Wartburg 353 :)
Fiat 126p
Długo długo nic ...
Mitsubishi Carisma
Mercedes E200
Audi Allroad 2.7 T 2001 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 21:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2005 18:13:15
Posty: 16
Lokalizacja: Zamość
Koledzy mam dziwne pytanie czy można załozyć zwykłe zawieszenie do allroad c5
Mam A6 ake quattro manual ale z pewnych powodów muszę zmienić na automat myślę o kupnie allroad bo super wygląda jego opakowanie a ze jestem miłośnikiem obniżania chce go posadzić :D

_________________
był Audi S4 Avant 2,2 T
jest Audi A6 Avant TDI AKE quattro
jest Audi A3 5d automat TDI (żonki)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 14:18:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Możesz go posadzić vagiem o kilka cm.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 18:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Stamlej napisał(a):
Możesz go posadzić vagiem o kilka cm.

witam
Podepne sie pod temat
czy mozna vagiem przekodowac pneumatyke w c6 zeby na przykład
auto na wysokim poziomie stało troche wyzej lub nizej
pozdrawiam

_________________
Jest A6 C7 Sline 3.0BITDI CGQB
Było A6 C6 Sline 2.7TDI Q BPP
Było A6 C5 2,5 TDI AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2010 08:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2008 19:56:26
Posty: 8
Witam

Posiadam audi allroad 2.5 tdi z roku 2001 silnik AKE w wersji angielskiej. Od pewnego czasu podczas jazdy pomiedzy predkoscia 110 km/h a 140 km/h w samochodzie sa odczowalne wibracje, dzieje sie tak zarowno podczas jazdy na biegu ( tiptronic) jak i na biegu jalowym. Wymienilem wszystkie przednie wachacze 8 szt, whmienilem tarcze i klocki, wywazalem 3 razy kola u 3 roznych majstrow, ustawialem zbierznosc i nic nie pomaga. Nie wiem co jeszcze moge sprawdzic. Czekam na jakies pomysly, byc moze ktos z was mial podobny problem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2010 14:21:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Witam
Ja bym obstawiał że to podpora wału jest już słaba (może naderwana) i wał wpada w wibracje...
:peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2011 21:23:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2011 21:19:52
Posty: 2
Niezły referat w pierwszym poście, podziwiam takie chęci!

Jestem nowy na tym forum, bo zainteresowało mnie kupno A6 Allroad.

W tym dokładnym opisie niestety brakuje informacji co i w jakim roku zostało poprawione, tak jak to zostało opisane w przypadku silników V6 2.5 TDI.

Może ktoś potrafi to podsumować?

Mam zamiar kupić Allroad 2004 v6 2.5 TDI, ale po opisanych problemach zainteresowanie trochę spadło...

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: vag zawieszenia
PostNapisane: 25.sty.2011 15:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2010 14:35:31
Posty: 5
Lokalizacja: wawa
poszukuję w warszawie lub w okolicach kogoś kto mi podepnie moja Audiczke pod VAGA i sprawdzi błędy zawieszenia, ewentualnie jaki byłby koszt takiego zabiegu, pozdrawiam

_________________
AUDI ALLROAD 2,5 TDI AKE, 180 PS 2003 ,
VW PASSAT VARIANT 1,9TDI AWX 130 PS, 2003


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2011 12:09:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Czy allroad w 2001 przeszedł jakiś lifting (tak jak A6) ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 26.cze.2012 18:49:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2012 18:10:21
Posty: 2
Witam wszystkich i prosze o pomoc, od jakiegos czasu gdy ustawie autko na drugi poziom po pewnym czasie zawieszenie opusci sie do poziomu 1-wszego oprocz jednej strony z przodu,ktora jest wyraznie nizej wedlug mnie za nisko.Po podlaczeniu vaga pokazalo blad:
01772 - level regulation pressure sensor, signal wire
- faulty signal
- intermittent
Bardzo bym prosil wszystkich o porade i ewentualne wskazowki

Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 26.cze.2012 19:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2012 18:10:21
Posty: 2
martin98531 napisał(a):
Witam wszystkich i prosze o pomoc, od jakiegos czasu gdy ustawie autko na drugi poziom po pewnym czasie zawieszenie opusci sie do poziomu 1-wszego oprocz jednej strony z przodu,ktora jest wyraznie nizej wedlug mnie za nisko.Po podlaczeniu vaga pokazalo blad:
01772 - level regulation pressure sensor, signal wire
- faulty signal
- intermittent
Bardzo bym prosil wszystkich o porade i ewentualne wskazowki

Pozdrawiam serdecznie.


PS1:
Po wczytaniu sie w lekture zauwazylem ,ze co niektorych interesuje sprawa kompresora,znalazlem dosc ciekawe informacje na furum angielskim odnosnie tego tematu.
Wyglada na to,za ktos juz rozwiazal ten problem a bynajmniej tak to opisuje i wprowadzil do sprzedazy Allroad Air Suspension Compressor Repair Kit dostepny na ebayu.
Gosc ma 100% pozytywnych opinii od kupujacych i wyglada na to,ze chyba orientuje sie w temacie.Ponizej linki do forum i do ebaya.
http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Allroad- ... 25724eed23
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... amp-repair

PS:2
Mam nadzieje, ze choc troszke pomoglem chyba, ze ktos z kolegow juz to znalazl i temat jest nieaktualny ale tak na wszelki wypadek :> :> :>

Pozdrawiam jeszcze raz wszystkich allroadowcow :> :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 12.sty.2013 14:58:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2012 21:25:11
Posty: 3
Witam expertow . Jestem od niedawna posiadaczem allroada 2001 180 KM .
zaczol mi siadac prawy tyl .
mieszkam w norwegji wiec cena za miechy w tym kraju powalila mnie na kolana .
pytanie brzmi czy slyszal ktos o wymianie amorkow na zwykle amortyzatory bez mozliwosci pompowania?
Z gory dziekuje za zainteresowanie i odpowiedz na to pytanie. Zaznaczam ze jestem kompletnym laikiem w temacie . pozdrawiam klubowiczow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 24.lut.2013 21:21:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2013 20:30:41
Posty: 2
Witam. Jestem nowy na forum, chociaż nie jedno naprawiłem sam dzięki inf. z całego forum.
Mam mały problem ze swoim Allroad'em:
- 2,5 tdi v6 132kw BAU 2003/2004r Tipronic
Jestem 5 miesięcy po wymianie kompresora oraz " zestawów naprawczych" przedniego zawieszenia (po rezebraniu miecha okazało sie ze powietrze ucieka tylko na oringach). d, o dzisiaj zwieszenie niie sprawiało żadych problemów. Auto nie "kucało" oraz zachowywało sie tak jak powinno. Mianowicie, wyruszyłem w trase (2000km), po przejechaniu ok 500 km zauwazyłm że auto samo zmieniło poziom na 1 mimo braku przekroczenia 130km/h, dopompowałem na 2 i zlekcewazyłem problem. Po kolejnych 800km znowu zauwazyłem ze auto jest na 1 poziomie ale pomyslałem ze to normalne ponieważ przekraczałem 160/h. wiec dopompowałem i wtedy sie zaczeło: po 30km auto zaczeło migac ze opada na poziom 1 (prędkosc nie przekraczane 120km/h) wiec zostawiłem samochód na poziome 1 po następnych 20 km zaczeło same opadac niżej wiec sie zatrzymałem i zobaczyłe ze lewa tylna strona wyrażnie "siedzi". dopompowałem na 2 i usłyszałęm wyrażny syk powietrza. Lewy tył opadał w oczach, wiec dopompowałem na 3, problem ustał. wiec pojechałem dalej. Wiadomo po przekroczeniu 80/h auto opadło na 2 i znów ta sama historia : dosyc szybko opada z 2 na 1 i nizej z tym ze od razu wyzuca błod 1400(nie osiągnietej wartosci kontrolnej). Ale gdy auto jes na poziomie 3 wszysto jest OK. wiec reszte drogi przejechałem 80km/h. Po dojechaniu następnego dnia od razu chciałem zobaczyc co sie stało. Podniosłem auto na 4 poziom i wjechałem na kanał. włączyłem tryb awaryjny i podniosłem lewe tylne koło, srawdziłem kompresor, miechy przewody elektryczne jaki i ciśnieniowe, nie znalazłem nic. Po założeniu koła i wyjechaniu z garazu auto NIE CHCE OPAŚC ani po naciśnięcu guzika opuszania ani po przekroczeniu 35km/h nawet po 100km/h, oraz komputer pokazuje błąd 1400 (NAViO przekroczona wartość kontrolna), po zatym wszystkie parametry w normie. PROSZE BARDZO O POMOC. MOJA PERŁA JUŻ 3 DZIEN STOI NA 4 POZIOMIE I NIE CHCE OPAŚĆ NAWET NA 1MM NIE ZALEZNIE CZY STOI NA -15 CZY +15. Więcej błędów po za opisanym ostatnio powyżej nie ma w całym systemie. Auto pali jeżdzi, wszysto działa po zatym ze nie chce sie opuścic.
BARDZO PROSZE O POMOC, GDYZ W TYM MOMĘCIE MOJA WIEDZA SIE KOŃCZY I WOLE ZAAREAGOWAC TERAZ NIZ BEDZIE ZA PÓŹNO priv(misiek2203@wp.pl)

_________________
2000r tiptronic v6 full
2004 tiptronic v6 Allroad full
kosztowne maleństwa ale i tak nie oddam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: