Witam,
Dla ułatwienia demontażu polecam wymontować lewą kolumnę kierowniczą, prawej nie ma konieczności, najlepiej wykręcić końcówki drążków, aby nie przeszkadzały. Następnie należy w lewym nadkolu zdemontować plastikową osłonę przekładni, odessać płyn ze zbiorniczka, kluczami 19, oraz 22 odkręcić przewody ciśnieniowe, dla ułatwienia można odkręcić wewnętrzny przegub kulisty i skręcić kierą w lewo na maxa (łatwiejszy dostęp do przewodów ciśnieniowych). Następnie ustawiasz kierę w pozycję środkową, rozłączasz krzyżak kolumny kierowniczej (znajduje się nad pedałami), ważne abyś po rozłączeniu kiery nie kręcił nią, bo porwiesz taśmę od airbaga. Następnie potrzebujesz nasadkę na klucze sztorcowe 10', ale taką dwunastokątną i odkręcasz 3 śruby, jedną od spodu auta (potrzebna przedłużka tak z 60cm) ulokowaną bliżej lewej strony (ciężko wypatrzeć tę śrubę), następnie pozostałe dwie, jedna pod akumulatorem, druga tuż obok serwa. Przez lewe nadkole wyciągasz przekładnie na zewnątrz pojazdu!
Pamiętaj żeby kupić olej mineralny (zielony) do układów hydraulicznych (polecam Febi 6162), oraz przy montażu nowej przekładni, aby odpowietrzyć układ zgodnie z instrukcją odpowietrzania układu wspomagania!
Powodzenia!
_________________ S6 C6 5,2 BXA Quattro 2011>>??
S6 C5 4,2 AQJ Quattro M6 2009>>2011
A6 C5 2,5TDI AKE Quattro M6 2007>>2009
|