.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 02:17:06

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6C4 2.5TDI] Viskoza :(
PostNapisane: 10.gru.2010 19:27:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 21:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Witam. Viskoza działa u mnie dość podejrzanie tzn. cały czas kręci się "dość" mocno. Na zimnym silniku wiatrak można obracać, ale ze sporą siłą (nie kręci się jak "wolne koło"). Poza tym silnik (auto) jest niedogrzane w te zimne dni.Pytanie:
czy mogę wykręcić wiatrak i w zimne dni pośmigać troszkę aby posprawdzać temperatury"?
Taki przykład analizy dzisiejszej jazdy(ok 100km):
1.15 km - na szafie(S) 70 klimatronik (K) 84
2.30 km S 70 K 86
3. od 40 do 60 km miasto S 90 K 87
4. 70-80km S 70 K 87?

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 19:48:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak będziesz obserwował wskaźnik to sobie odkręć, nie mniej jednak uważam to za dziwne praktyki.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 20:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 21:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Jak możesz to powiedz mi czy moje visko jest do dupy czy nie? Bo słyszałem różne opinie, np. że visko kręcące się jak flak (jak wolne koło) jest właśnie do dupy, ale moje mi się nie podoba, bo za sztywno łączy się z napędem (moim zdaniem).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 21:26:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Stara sztuczka chłopaków od terenówek polegała na tym , że na zimnym silniku wiatrak można było zatrzymać gazeta skręconą w rulon. A czy ty masz dobre czy złe to nie wiem, moim zdaniem lepiej jak trochę nie dogrzeje silnika, jak ma go przegrzać.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 21:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 22:43:49
Posty: 1472
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Podobnie: http://www.a8team.pl/topics12/3262.htm
Widać "działa" zupełnie na odwrót, ale moim zdaniem nawet jakby spinało się od razu, silnik i tak powinien uzyskać właściwą temp

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 22:38:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 21:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Dobra Buniarze z linku Dice napisali:
Cytuj:
Jak chcesz sprawdzic czy wisko jest ok , to na wyłączonym silniku sprobój zakrecic wiskiem jak stawia opór to jest ok.
ja tak właśnie mam, jeszcze popatrzę jak się zachowuje na ciepłym silniku czasie gaszenia.
Może się po prostu czepiam i niedogrzanie silnika nie ma nic wspólnego z viskozą? tylko termostat?Pozdrawiam!

No i "lypa" - po zgaszeniu silnika visko zatrzymuje się natychmiast :(

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: