.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 10:16:22

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Miganie światłami
PostNapisane: 25.sty.2011 12:23:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 23:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Witam. Mam pytanko bo pierwszy raz się z takim czymś spotykam.
W moim a6 odpychając przełącznik od kierunków i świateł włączam światła drogowe czy tam długie jak kto woli. To wszystko jest ok a po przyciągnięciu przełącznika nic się nie dzieje a w innych autach, we wszystkich jakich jeździłem wtedy zaświecały się światła długie, puściłem to przestawały świecić. Tutaj w a6 przełącznik nie reaguje na przyciąganie do kieronicy, nic się nie dzieje, czy to jest prawidłowe??

I drugie pytanie, tempomat włączam po wciśnięciu przycisku znajdującego się czołowo od lewej strony, działa. Mam jeszcze na tym samym przełączniku patrząc z pozycji kierowcy na wprost na niego przesuwany przełącznik. Do czego służy?

z góry dziękuję za pomoc :)

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 12:43:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 17:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
cos masz nie tak z przelacznikiem, po pociagniecie w swoja strone dlugie sie zapalaja, jak puszczam gasna.
tempomat dziala tak, ze masz blokade predkosci, pozniej suwakiem mozesz trzymajac go w jedna przyspieszyc i jak puscisz to zapamietuje predkosc. Robiac to sam w druga strone auto zwolni, zmniejszy obroty i jak puscisz suwak to zostanie na zapamietanej mniejszej predkosci. To tak w prosty sposob opisujac. Zobaczysz sam nie jest to trudne, oczywiscie jak nacisniej hamulec nozny to tempomat sie wylacza.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 12:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 23:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Dzięki za odpowiedź, czyli muszę się przyjrzeć przełącznikowi, własnie dziwiło mnie to że nie świecą, dziś go obadam.
Spróbuję też z tempomatem.
dzięki

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 15:10:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zaśniedział , albo wypalił się styk, zobacz czy światła migają na włączonych kierunkowskazach.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 17:40:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
Kliku napisał(a):
cos masz nie tak z przelacznikiem, po pociagniecie w swoja strone dlugie sie zapalaja, jak puszczam gasna.
tempomat dziala tak, ze masz blokade predkosci, pozniej suwakiem mozesz trzymajac go w jedna przyspieszyc i jak puscisz to zapamietuje predkosc. Robiac to sam w druga strone auto zwolni, zmniejszy obroty i jak puscisz suwak to zostanie na zapamietanej mniejszej predkosci. To tak w prosty sposob opisujac. Zobaczysz sam nie jest to trudne, oczywiscie jak nacisniej hamulec nozny to tempomat sie wylacza.


a w jakim położeniu suwaka należy wcisnąć lewy (jak kolega napisał - czołowy) przycisk, by uruchomić tempomat i czy zapalić się powinna jakaś kontrolka?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 19:50:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 17:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
tempomat uaktywniamu guzikim z boku manetki, nie zapala sie zadna kontrolka po wlaczeniu. Szybkosc regulujemy suwakiem.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:45:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 23:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Kliku napisał(a):
tempomat uaktywniamu guzikim z boku manetki, nie zapala sie zadna kontrolka po wlaczeniu. Szybkosc regulujemy suwakiem.


A można sobie taką kontrolkę zrezać?

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:21:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 17:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
pewnie tak, jak sie chce to wszystko mozna, podpiac sygnal z przelacznika do jakiejs kontrolki i gra. Takie moje rozumowanie, ale elektornik to ze mnie kiepski :/

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:55:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 23:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
A do czego Ci będzie potrzebna kontrolka?
jazdę na tempomacie czujesz przecież doskonale, od razu wiadomo że jest włączony a kontrolka tylko będzie razić po oczach, nie potrzebnie będzie błyskać

No a u mnie nie reaguje na podciągnięcie na kierunkowskazach to myślę że szukać muszę głębiej. Dobiorę się całkiem do przełącznika i zobaczymy co ujrzę.

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 12:31:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
Kliku napisał(a):
tempomat uaktywniamu guzikim z boku manetki, nie zapala sie zadna kontrolka po wlaczeniu. Szybkosc regulujemy suwakiem.


w jakim położeniu suwaka nacisnąć guzik z boku manetki, by uruchomic tempomat?

a przełącznik z tempomatem chyba ciezko znaleźć co...

jakby nie bylo, powodzenia. daj znać co było.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 13:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 23:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Dziś po pracy wpadam do garażu i zobaczę co znajdę, nie bawiłem się przy tym jeszcze nigdy ale może coś uda się wyrzeźbić. W ostateczności będę szukał przełącznika albo najlepiej całego anglika ;)


u mnie niezależnie czy na środku jest przełącznik czy cpyknięty w prawo, tempomat da się załączyć.

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 15:46:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2010 21:13:15
Posty: 38
Lokalizacja: Gdynia
mialem u siebie to samo....wd40 napiskac i ruszac góra i dół...pomoglo///


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 18:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 21:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
miałem podobnie z przełączaniem na długie.
kierownica na bok, rozkręcić obudowę kolumny i wyciągnąć cały przełącznik zespolony, rozkręcić lewą część i wyczyścić wszystkie styki akoholem (przynajmniej ja tak zrobiłem).
w każdym bądź razie u mnie wszstko wróciło do normy ;)

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 20:57:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 23:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Najlepiej zamontować przekaźniki do świateł mijania i długich i problem z głowy. W 99,9% przypadkach nie trzeba wyciągać przełącznika tylko zamontować przekaźniki.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: