Licznik powinien pasować plug&play i obrotka powinna śmigać, wiązka jest ta sama.
Wskaźnik na desce nie powinien w normalnych warunkach pokazywać więcej niż 90 stopni ALE temp. na wskaźniku, a temp. silnika to dwie różne temperatury - jeżeli wentylator się włącza, a Ty możesz odkręcić korek na zbiorniczku płynu chłodzącego i nie kipi, to jest OK. Nie powinien kipieć. Jeżeli kipi, to wymień termostat i czujnik włącznika wentylatora, dobrym rozwiązaniem jest założenie czujnika od Poloneza (jednobiegowy), tak żeby od razu włączał szybki bieg wentylatora; czujnik włącza się przy 86 stopniach, wyłącza przy 82. Możliwe przyczyny to także: zanieczyszczona chłodnica, odwrotnie połączony wentylator, uszkodzona uszczelka pod głowicą. uszkodzone łopatki pompy wody.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|