Gniazdka są dwa - takie jak w B4. Umieszczone są w półce nad nogami kierowcy w okolicy cięgna do otwierania maski. Można odczytać błędy jedynie za pomocą kodów błyskowych- musisz mieć kabelek, żarówkę i włącznik mono stabilny. Na forum było opisane jak złożyć z tego "interfejs" do odczytu błysków i jak je interpretować (cała tabelka). Za pomocą VAGa możesz próbować połączyć się z modułem ABS i tylko z nim. Silnik nie ma komputera - jest tam wtrysk mechaniczny.
Znalazłem coś
http://www.smsnet.pl/~median/zlacze_diag.htm
Odczytywanie kodów:
- najpierw lampka miga dłużej aby zasygnalizować początek wskazania po czym następują cztery mignięcia z dłuższymi przerwami pomiędzy nimi
- te 4 mignięcia to właśnie te kody czyli np. 2 krótkie błyski, dłuższa przerwa, 1 krótki błysk, dłuższa przerwa, 2 krótkie błyski, dłuższa przerwa, 1 błysk to będzie kod 2121.
- potem błyski są rozdzielone 2 sekundowym błyskiem (bodajże) i powtarzane znowu (nie trzeba przejmować się że się ie zdąży) do czasu ponownego zwarcia przełącznika czyli wywołania następnego kodu
- odczytujemy do czasu wystąpienia ich końca czyli powolnego równomiernego mrugania
Poniżej kody do NG (przynajmniej większość):
1-1-1-1 usterka urządzenia sterującego
1-2-3-1 prędkościomierz lub jego obwód
2-1-2-1 brak sygnału od przepustnicy (bieg jałowy)
2-1-2-2 brak sygnału od urządzenia sterującego elektronicznego zapłonu
2-1-2-3 wyłacznik pełnego obciążenia nie działa
2-1-4-1 układ regulacji spalania detonacyjnego poza zakresem
2-1-4-2 brak sygnału od czujnika stukania lub niesprawny ten układ
2-2-2-3 brak sygnału od czujnika wysokości
2-2-3-2 brak sygnału od potencjometru przepływki, brak sygnału obciążenia
2-2-3-3 brak napięcia odniesienia dla sygnału obciążenia i wysokości do urządzenia sterującego KE-III
2-3-1-2 brak sygnału od czujnika temp płynu chłodzącego
2-3-4-1 lambda nie działa lub zła mieszanka (poza zakresem)
2-3-4-2 lambda lu jej obwód
4-4-3-1 brak sygnału od zaworu biegu jałowego
4-4-4-4 nie rozpoznano usterki
0-0-0-0 koniec wyświetlania usterek (miganie w 2,5 sek odstępach)
I trochę więcej po angielsku niestety:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... 0ecuf.html