.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 22:13:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] Wymiana zegarów na A6,problem z kontrolką ham.
PostNapisane: 09.sie.2011 21:18:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 17:35:52
Posty: 78
Witam
Dziś dostałem zegary z A6 C4, wersja z 7 zegarami, bez AC/BC. Zamontowałem, ABS załatwiłem za pomocą przekaźnika i kontrolka gaśnie po zapaleniu silnika tak jak w zegarach z 100 C4.
Jest jeden problem: Mianowicie przy włączeniu zapłonu zaczyna pikać i miga kontrolka ukł. hamulcowego (!). Wiedziałem że będzie tak przed przerobieniem sygnału ABS, ale ABS mam załatwiony a kontrolka dalej miga. Dodam że z niewiadomych przyczyn, jednorazowo wszystko po montażu było OK (kontrolka ABS gasła razem z kontrolką ukł ham. - po wyłączeniu ABS zaczynało piszczeć/migać, po włączeniu ustało), potem znowu zaczęło migać i miga/piszczy do teraz.

Mam nadzieję że rozumiecie :) Coś jest nie tak w zegarach, ukł. hamulcowy sprawny na 100% (sprawdzane na starych zegarach). Nowe działają tak jak powinny, wszystko OK za wyjątkiem tej czerwonej kontrolki (!).

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 22:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sty.2011 15:19:57
Posty: 137
Lokalizacja: WLKP
Jeśli się nie mylę to ta kontrolka jest od zużycia klocków hamulcowych.

_________________
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
AUDI A8 [AEW]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 22:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 17:35:52
Posty: 78
Klocki na 100% dobre, układ hamulcowy jest sprawny co sprawdzałem starym zegarem. Jednorazowo kiedy wszystko mi zadziałało - włączając ABS gasła kontrolka ABS i (!) także wina leży po stronie tego właśnie ABS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2011 22:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 10:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
przyłączam sie do tematu mam podobny problem w swojej a6 c4 jak przekrece zaplon wszystko jest tak jak powinno po odpaleniu przez jakis czas swieci sie kontrolka z ukladem hamulcowym i piszczy, po kilkunastu sekundach gasnie ;


klocki wymienilem i jest nadal to samo zawsze przez jakis czas po odpaleniu

czy wina moze leżeć w płynie hamulcowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2011 23:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 17:35:52
Posty: 78
Fajnie że gaśnie Ci w ogóle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 22:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 10:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
a nie rozładowuje ci sie czasem akumlator bo gdzies słyszałem ze przy cienkim dzieja sie rozne dziwne zeczy z elektronika.moj niestety jest na wykonczeniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 23:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 17:35:52
Posty: 78
Nie wiem dlaczego, ale zegary po nocce w aucie same się naprawiły. Teraz wszystko jest OK.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2011 10:24:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sty.2011 15:19:57
Posty: 137
Lokalizacja: WLKP
filon705, może być jeszcze kabel uszkodzony od klocków co idzie w budę. Po upływie lat oraz działaniu warunków atmosferycznych kabel łamie się wewnątrz pomimo iż wygląda jak nowy. Przerabiałem to w A8 i teraz czas na setę :D

_________________
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
AUDI A8 [AEW]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2011 21:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 10:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
ale jesli bylby przelamany to chyba caly czas by swiecila kontrolka a ona po jakim czasie po odpaleniu jeszcze zanim rusze to gasnie,jak bylo u ciebie w 8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2011 22:18:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 11:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Często tak jest w C4 bo czujnik jest strasznie czuły :/ i nawet jak są wymienione klocki po 1000km potrafi cały czas kigać albo wyświetlać na AC że trzeba je wymienić.Odłączenie wogle tego czujnika żeby nie pokazywało zużycia klocków i tyle.

Czyli drutowanie.Ja tak robiłem u siebie w poprzednich autach niestety

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2011 17:53:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 10:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
ok wielkie dzieki tylko niepotrzebnie klocki wymienialem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: