.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 16:32:29

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Problemy z zapalaniem
PostNapisane: 28.cze.2010 22:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 14:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Od jakiegoś czasu pojawiły się problemy z zapalaniem samochodu, szczególnie po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci ok sekundy i jak do tego czasu auto nie zapali przeskakują jakieś przełączniki ukryte na lewo od kierownicy - ktoś wie za co są odpowiedzialne ?

Dodam, że po krótkim postoju pali od tzw. strzału...

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 10:28:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 20:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
sprawdź kąt wtrysku. na zimnym silniku tak może być przy złym kącie.

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 16:44:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 14:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
Po dłuższym kręceniu zakopci na siwo...

Jak sprawdzić kąt?
Przy pomocy VAG'a czy potrzebne jest specjalne urządzenie ?

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 16:46:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 20:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
mihoo napisał(a):
Jak sprawdzić kąt?

przy pomocy VAG - odczyt G80

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 17:59:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 14:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
piotrd napisał(a):
mihoo napisał(a):
Jak sprawdzić kąt?

przy pomocy VAG - odczyt G80


Trzeba logować ?
Na zimny i na ciepłym dokonać pomiaru ?
Jakie są prawidłowe zakresy ?

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 19:24:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 20:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
mihoo napisał(a):
Trzeba logować ?
Na zimny i na ciepłym dokonać pomiaru ?
Jakie są prawidłowe zakresy ?

myślę, że w wątku genialnego meszrum'a znajdziesz odpowiedź na każde swoje pytanie -> click

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 19:44:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2006 14:12:48
Posty: 219
Lokalizacja: Katowice
piotrd napisał(a):
mihoo napisał(a):
Trzeba logować ?
Na zimny i na ciepłym dokonać pomiaru ?
Jakie są prawidłowe zakresy ?

myślę, że w wątku genialnego meszrum'a znajdziesz odpowiedź na każde swoje pytanie -> click


Dzięki za wskazowki.

Jeszcze jedno pytanie: czy zly kąt może powodować zwiększone spalanie ?

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
Audi A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA
Audi A6 C5 Avant 2.5TDI AKE
Audi A4 B5 1.9TDI AHU
Audi 80 B4 Cabrio - German Style


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 19:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 20:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
pewnie że więcej pali bo jeśli wtrysk następuję w fazie sprężania lub już rozprężania to w efekcie wtrysk następuję odpowiednio za wcześnie lub za późno a co za tym idzie silnik wymaga więcej paliwa aby mógł pracować wydajnie.

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 AKE] Problemy z zapalaniem
PostNapisane: 01.lis.2010 12:52:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2010 14:17:05
Posty: 9
Lokalizacja: Częstochowa
mihoo napisał(a):
Rozrusznik kręci ok sekundy i jak do tego czasu auto nie zapali przeskakują jakieś przełączniki ukryte na lewo od kierownicy.


Witam,

mam podobny problem. I zastanawiam się czy czasami nie jest to wina rozrusznika albo jakiegoś przekaźnika który rozłącza za wcześnie rozrusznik.
Czy nie jest tu problem z elektryką?

mihoo rozwiązałeś problem? Czyli po przekręceniu stacyjki na rozruch - rozrusznik kręci tylko 1 sekundę a później sam się wyłącza. Aby jeszcze raz zakręcić - musisz cofnąć kluczyk do końca?. W czasie gdy rozrusznik przestaje kręcić to słychać jakiś przekaźnik koło kierownicy?

Jak uda się odpalić po 2-4 razie następne odpalenia przez cały dzień masz idealne?

_________________
----------------------------------------------
Pozdrawiam, Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 15:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 14:34:46
Posty: 3
Lokalizacja: Łódź
piotrd napisał(a):
sprawdź kąt wtrysku. na zimnym silniku tak może być przy złym kącie.


Mam identyczny problem z Passatem 2.5 tdi 180 km silnik BAU rok 2004. Zakupiony przed zimą i zawsze palił od strzała. Dopiero jak spadła temperatura zaczęły się problemy. Rozrusznik kręci 1-1,5 sek i zostaje odcięty.
Czy rzeczywiście przyczyną są kąty wtrysku?
Czy problem u kolegi, który założył temat został rozwiązany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2011 19:59:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 14:34:46
Posty: 3
Lokalizacja: Łódź
Udało się komuś rozwiązać ten problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: