Witam
Dzisiaj rano gdy chciałem odpalić setke pojawił sie problem. Po przekręceniu stacyjki w autocheck nie pojawiła się mrugająca kontrolka oleju (która gasnie po odpaleniu). Nastepnie po próbie odplania okazało sie ze silnik zapalił ale zaraz po uzyskaniu 1000 obrotów zgasł, próbowałem tak ze 5 razy i zauważyłem ze jeżeli dodam gazu to jeszcze szybciej gaśnie. Z tego co również poczułem strasznie smierdzi benzyną z tłumika.
Macie jakieś sugestie? Z tego co sprawdzałem to iskra jest.
Proszę o pomoc

Dzisiaj od rana walczę z audica i z tego co mi sie udało sprawdzić to:
-znika napiecie na wtrysku rozruchowym
-równocześnie stopniowo przestaje przerywać napięcie na cewce
-pompa paliwa chodzi
-strasznie wali benzyna z tłumika
-czujnik tem. ecu jest dobry
nie wiem tylko jak sprawdzic czy rozdzielacz prawidłowo chodzi?
kto steruje wtryskiem rozruchowym? Co może wylanczac zaplon i wtrysk sterujacy naraz ?
ma ktos jakies sugestnie ?