Danielos9 napisał(a):
zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj:
nagrzany samochod, wsiadam odpalam wlaczam klime i wysiadam zeby sie schlodzilo i po pieciu min bez zmian a z nawiewu leci srednio zimne powietrze nawet letnie a jak zaczne jechac to dopiero zaczyna dzialac i leci lod, czy tak powinno byc? na postoju klima nie dziala? czy moja cos nie tak?
miesiac temu nabita

Może się tak dziac jakiś czas po napełnieniu. Jest poprostu duże cisnienie w układzie na postoju i sprężarka jest chwilowo rozłanczana - lepiej tak niż jakby zawór bezpieczeństwa miał ulotnic troche czynnika
RESO napisał(a):
toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?
Od skraplacza do parownika i zimny od kompresora do skraplacza (zimny). Jak ktoś niezbyt łapiem to mozna odpalic klime i zobaczyc - co zimne to owijac
Zastosowałem cos w ten deseń
http://allegro.pl/item214768319_otulina ... etrow.html 2 metry w OBI za 1,6 pln stykneły akurat

Do tego rozlozylem pod osłone podszybia takie cos
http://allegro.pl/item212350381_oslona_ ... solar.html (kerfur 5,99

). Zlożyłem to wzdłuż i akurat sie zmiescilo. Wystarczająco izoluje promieniujący żar z osłonki. Jak sie po odstaniu fury dotknie tej osłony z gory to jest zagotowana, a pod spodem już ani troche. POLECAM takie rozwiązanie problemu srednio wydajnej klimy w a6 c4.
EDIT: PAMIĘTAJCIE, żeby przy wymianie filtra kabinowego odkurzyc sobie tą plastikową obudowe w której jest umieszczony. Jest tam masa syfu, ktorą nie ruszona w moment zapcha nowy filtr

Nie wiem czy serwisy klimy biorą to pod uwage, dlatego lepiej robic samemu.