.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 13:56:05

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:34:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 12:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Jestem mega zadowolony z dziłania klimy. Dziś wymieniłem sobie ten filtr kabinowy.
W połączeniu z izolacją pomysłu kolegi Jack wydajnosc klimy znacząco wzrosła.
Dzisiejszy upał we Wrocku - 33 oC to idealny dzień na testy.

Efekt: na postoju w korkach w tym skwarze max 5-6 stopni zarówno wg. kanału 60 jak i miernika elektronicznego z sondą w kratce.
Jazda to max. 4 stopnie z nadmuchu. :D
Jak dla mnie REWELA :peace: Sprawdzałem na max obrotach to aż zmarzłem (poważnie :) ). Jak będę przeziębiony to sam jestem sobie winny, no ale chcialem sprawdzic :peace: :): :diabel:


edit: Dodam, że teraz wystarczy miec siłe nadmuchu tylko 2 kreski aby utrzymac przyjemny chłód w aucie :!!:

edit2: jest godź 15 i 41,5 oC w takiej smażalni temp. z kratki to 7-10 -wolna jazda lub postój, ale odczuwa się jakby wiało morźno, wiadomo-taka różnica temperatur. Sądze, że na trasce bez problemu by teraz wyszło 6-7 stopni.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 15:11:32 przez toms001, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:51:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
toms001 napisał(a):
Jestem mega zadowolony z dziłania klimy. Dziś wymieniłem sobie ten filtr kabinowy.
W połączeniu z izolacją pomysłu kolegi Jack wydajnosc klimy znacząco wzrosła.
Dzisiejszy upał we Wrocku - 33 oC to idealny dzień na testy.

Efekt: na postoju w korkach w tym skwarze max 5-6 stopni zarówno wg. kanału 60 jak i miernika elektronicznego z sondą w kratce.
Jazda to max. 4 stopnie z nadmuchu. :D
Jak dla mnie REWELA :peace: Sprawdzałem na max obrotach to aż zmarzłem (poważnie :) ). Jak będę przeziębiony to sam jestem sobie winny, no ale chcialem sprawdzic :peace: :): :diabel:


edit: Dodam, że teraz wystarczy miec siłe nadmuchu tylko 2 kreski aby utrzymac przyjemny chłód w aucie :!!:


no to chyba mnie przekonałeś

zabieram się do roboty

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 05:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Moim zdaniem płynu tz gazu nie wymienia się w klimie tylko go uzupełknia. Klime trzeba włączać conajmniej raz w miesiącu nawet zimom zeby przesmarował się cały układ bo po paromiesiecznym nie włączaniu klimy później mogą pojawić się nieszczelnosci.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 15:36:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 18:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj:
nagrzany samochod, wsiadam odpalam wlaczam klime i wysiadam zeby sie schlodzilo i po pieciu min bez zmian a z nawiewu leci srednio zimne powietrze nawet letnie a jak zaczne jechac to dopiero zaczyna dzialac i leci lod, czy tak powinno byc? na postoju klima nie dziala? czy moja cos nie tak?
miesiac temu nabita :galy:

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 17:41:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Tak będzie bo jak auto stoi to sam wentylator nie daje rady schłodzić skraplacza jak stoi w mocnym słońcu. Dopiero jak ruszysz to jest efekt


toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 21:05:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 12:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Danielos9 napisał(a):
zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj:
nagrzany samochod, wsiadam odpalam wlaczam klime i wysiadam zeby sie schlodzilo i po pieciu min bez zmian a z nawiewu leci srednio zimne powietrze nawet letnie a jak zaczne jechac to dopiero zaczyna dzialac i leci lod, czy tak powinno byc? na postoju klima nie dziala? czy moja cos nie tak?
miesiac temu nabita :galy:


Może się tak dziac jakiś czas po napełnieniu. Jest poprostu duże cisnienie w układzie na postoju i sprężarka jest chwilowo rozłanczana - lepiej tak niż jakby zawór bezpieczeństwa miał ulotnic troche czynnika ;)

RESO napisał(a):
toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?


Od skraplacza do parownika i zimny od kompresora do skraplacza (zimny). Jak ktoś niezbyt łapiem to mozna odpalic klime i zobaczyc - co zimne to owijac
:peace:
Zastosowałem cos w ten deseń http://allegro.pl/item214768319_otulina ... etrow.html 2 metry w OBI za 1,6 pln stykneły akurat :peace: Do tego rozlozylem pod osłone podszybia takie cos http://allegro.pl/item212350381_oslona_ ... solar.html (kerfur 5,99 :): ). Zlożyłem to wzdłuż i akurat sie zmiescilo. Wystarczająco izoluje promieniujący żar z osłonki. Jak sie po odstaniu fury dotknie tej osłony z gory to jest zagotowana, a pod spodem już ani troche. POLECAM takie rozwiązanie problemu srednio wydajnej klimy w a6 c4. :peace:

EDIT: PAMIĘTAJCIE, żeby przy wymianie filtra kabinowego odkurzyc sobie tą plastikową obudowe w której jest umieszczony. Jest tam masa syfu, ktorą nie ruszona w moment zapcha nowy filtr :!!: Nie wiem czy serwisy klimy biorą to pod uwage, dlatego lepiej robic samemu.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 23:15:00 przez toms001, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 21:17:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No to musze jeszcze tylko z tymi rurkami zadziałać :diabel:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 23:06:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
toms001 napisał(a):
Danielos9 napisał(a):
zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj:
nagrzany samochod, wsiadam odpalam wlaczam klime i wysiadam zeby sie schlodzilo i po pieciu min bez zmian a z nawiewu leci srednio zimne powietrze nawet letnie a jak zaczne jechac to dopiero zaczyna dzialac i leci lod, czy tak powinno byc? na postoju klima nie dziala? czy moja cos nie tak?
miesiac temu nabita :galy:


Może się tak dziac jakiś czas po napełnieniu. Jest poprostu duże cisnienie w układzie na postoju i sprężarka jest chwilowo rozłanczana - lepiej tak niż jakby zawór bezpieczeństwa miał ulotnic troche czynnika ;)

RESO napisał(a):
toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?


Od skraplacza do parownika i zimny od kompresora do skraplacza (zimny). Jak ktoś niezbyt łapiem to mozna odpalic klime i zobaczyc - co zimne to owijac
:peace:
Zastosowałem cos w ten deseń http://allegro.pl/item214768319_otulina ... etrow.html 2 metry w OBI za 1,6 pln stykneły akurat :peace: Do tego rozlozylem pod osłone podszybia takie cos http://allegro.pl/item212350381_oslona_ ... solar.html (kerfur 5,99 :): ). Zlożyłem to wzdłuż i akurat sie zmiescilo. Wystarczająco izoluje promieniujący żar z osłonki. Jak sie po odstaniu fury dotknie tej osłony z gory to jest zagotowana, a pod spodem już ani troche. POLECAM takie rozwiązanie problemu srednio wydajnej klimy w a6 c4. :peace:


pamiętasz jaką średnicę otuliny kupowałeś?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 09:29:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
toms001 napisał(a):
Danielos9 napisał(a):
zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj:
nagrzany samochod, wsiadam odpalam wlaczam klime i wysiadam zeby sie schlodzilo i po pieciu min bez zmian a z nawiewu leci srednio zimne powietrze nawet letnie a jak zaczne jechac to dopiero zaczyna dzialac i leci lod, czy tak powinno byc? na postoju klima nie dziala? czy moja cos nie tak?
miesiac temu nabita :galy:


Może się tak dziac jakiś czas po napełnieniu. Jest poprostu duże cisnienie w układzie na postoju i sprężarka jest chwilowo rozłanczana - lepiej tak niż jakby zawór bezpieczeństwa miał ulotnic troche czynnika ;)

RESO napisał(a):
toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?


Od skraplacza do parownika i zimny od kompresora do skraplacza (zimny). Jak ktoś niezbyt łapiem to mozna odpalic klime i zobaczyc - co zimne to owijac
:peace:
Zastosowałem cos w ten deseń http://allegro.pl/item214768319_otulina ... etrow.html 2 metry w OBI za 1,6 pln stykneły akurat :peace: Do tego rozlozylem pod osłone podszybia takie cos http://allegro.pl/item212350381_oslona_ ... solar.html (kerfur 5,99 :): ). Zlożyłem to wzdłuż i akurat sie zmiescilo. Wystarczająco izoluje promieniujący żar z osłonki. Jak sie po odstaniu fury dotknie tej osłony z gory to jest zagotowana, a pod spodem już ani troche. POLECAM takie rozwiązanie problemu srednio wydajnej klimy w a6 c4. :peace:

EDIT: PAMIĘTAJCIE, żeby przy wymianie filtra kabinowego odkurzyc sobie tą plastikową obudowe w której jest umieszczony. Jest tam masa syfu, ktorą nie ruszona w moment zapcha nowy filtr :!!: Nie wiem czy serwisy klimy biorą to pod uwage, dlatego lepiej robic samemu.


a jak zaizolowałeś ta część rurki biegnącą pod głównym kanałem nawiewu na podszybiu, tam nie ma dostępu?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:05:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
toms001 napisał(a):
RESO napisał(a):
toms001, które rurki zaizolowałeś i na jakim odcinku?


Od skraplacza do parownika i zimny od kompresora do skraplacza (zimny). Jak ktoś niezbyt łapiem to mozna odpalic klime i zobaczyc - co zimne to owijac


http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/klima_C4/AC%20Temp_Press.JPG

nie wiem czemu się twoja klima nie łapie pod teorię :)
jak odpalę swoją to z ciekawości pomierzę temperatury rurek

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 12:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
No ja też nie wiem Maciu :):
Pojeździj w upał na klimie i otworz maske. Te rurki niby mają byc lekko ciepławe, ale w porównaniu do tego co się w takim skwarze dzieje pod maską w odczuciu są poprostu zimne. W ogóle to one mają jakaś cienka izolacje, pewnie przed dodatkowym nagrzewaniem sie. Izolacja dobrze im zrobi.

Odnośnie pytania o średnice to dobierałem na oko :diabel: i wziałem o srednicy 1/2 cala ale są troszeczke za duże.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
te o których piszesz (za sprężarką) mają być wręcz gorące (do 70C)

ciekawe :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 19:41:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 12:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Nie wiem co w tym ciekwego i sensacyjnego. Tam masz podane do, czyli może byc mniej. Sprawdź u siebie, inni też niech sprawdą i będzie wiadomo.

Gdyby u mnie coś kulało to by nie było takiego zimniska z kratki :):

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 20:45:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
maciu napisał(a):
te o których piszesz (za sprężarką) mają być wręcz gorące (do 70C)

ciekawe :)


dla mnie logika tego zabiegu też jest niejasna, zimne rurki sa przeciez na powrocie z parownika po rozpreżeniu gazu, czyli nie bardzo jest sens je izolować.
Co innego jesli chodzi o zaizolowanie podszybia, kanały powietrzne na pewno są gorąci i to mocno moze osłabiac wydajnośc klimy

pozdrawiam pełen niejasności

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 22:14:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 10:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Tez tak zrobiłem :) .Klima mu mnie chodziła kiepsko.Zaizolowałem rurki pod podszybiem ,wymieniełem filtr,odgrzybiłem i powiem ze jest o duzo lepiej.Pozatym wyłozyłem tym złotkiem co było wspominane scianke grodziową silnika bo strasznie była ciepła oraz tak jak według wskazówek reszte.Klima chłodzi dobrze ale i tak ją musze nabić.Czuje ze po nabiciu to bede miał w aucie szron ;) .Ale to jest dobry krok panowie.A co do otuliny na rurki to ja wziołem z oznaczenia na tej cenowce 18 i pasuje idelanie.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 22:48:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Wychodzi na to żeby izolować ciepłe rurki :peace:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 09:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 23:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
RESO napisał(a):
Wychodzi na to żeby izolować ciepłe rurki :peace:


:diabel: dokładnie tak

DO:*Robi*: jak zaizolowałeś rurkę idącą pod kanałem powietrza na podszybiu?

harryON

EDIT: przepraszam za błąd ortograficzny, już poprawiłem, niestety w cytowanym poście poniżej pozostaje "stara wersja":-(

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Ostatnio edytowano 19.lip.2007 10:34:40 przez harryON, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 10:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 10:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
harryON napisał(a):
RESO napisał(a):
Wychodzi na to żeby izolować ciepłe rurki :peace:


:diabel: dokładnie tak

DO:*Robi*: jak zaizolowałeś rurkę idoncą pod kanałem powietrza na podszybiu?

harryON

Jest z tym problem bo ona na dole ciasno siedzi ,styka sie prawie ze scianką.
W sklepie były dwa rodzaje otulin z nr 18 ja wziołem tą z cieńką scianką i dzięki temu udało mi sie wsunąc otuline między scianke a rurke.Zeby zaciągnąc ją opaską to juz nie da rady ,strasznie mało miejsca tam jest.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 10:01:54 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41
Posty: 8330
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A ja mam następujące pytanko
jak szybko w samochodzie powinno byc zimno przy następujących warunkach

Temperatura 35 C w cieniu, auto stało cały dzień na słońcu, wchodzę, odpalam i odjeźdżam, klima na LO

Bo na początku dmucha ciepłym....
Po około minucie średnim
Po około 2-3 minutach dopiero dmucha zimnym
A w aucie chłodno dopiero po około 10 minutach....

Dodam że przy normalniejszych temperaturach i postoju w cienu, praktycznie od razu dmuchała chłodnym i po max kilku minutach (2-4) było chłodno w środku

Uważam powyższe zachowanie za normalne biorąc pod uwagę że w samochodzie po wejściu było z 60 stopni... ale chcę sie upewnić..

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 11:13:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
To jest jak najbardziej normalne

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: