Odkręcasz klamkę w której jest ów przełącznik, wyjumujesz ją i przełącznik podważasz od środka jakimś małym śrubowkrętem. Trzyma się na chyba 4 małych zatrzaskach. Rozebranie przełącznika to też podgięcie kilku zatrzasków, a w środku sam będziesz już widział co jest grane bo jego budowa jest banalna.
_________________ co pięć garków, to nie cztery
-Volvo V70 II T5
-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy) -Audi 100 C3 CD '83r. 2,0 -Audi Coupe GT '86r. KX -Audi Coupe GT5S '82r. WN -Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6
|