.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 22:35:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4] "Zwis" klimatronika
PostNapisane: 08.paź.2010 22:31:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 13:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Owa przypadłość dopadła mnie dziś po raz drugi. Mianowicie, po odpaleniu auta, klimatronik najpierw chwilę czeka na rozwój wydarzeń (tak jak powinno być), a potem powoli rosną kreski od nawiewu (w miarę nagrzewania się silnika). I niby nic nie było w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że nie działa część przycisków (np. temperatura, auto, nawiew na szybę itp). Wydaje mi się, że klapki nawiewów są pozamykane. Po "odblokowaniu" wszystko działa ok. Wygląda to tak, jak by zwieszała się "funkcjonalność" odpowiadająca za "przytrzymanie" klimatronika po odpaleniu auta. Zdiagnozować w trakcie tego zwisu nie mogę bo nie działają przyciski, a po tym już wszystko jest ok. I dodam, że zdarzyło się dopiero drugi raz. Dziwna sprawa.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 13:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 15:21:24
Posty: 208
Lokalizacja: Wrocław/ Gniechowice/ Worthing UK
hmmm...może przyda się przelutować zimne luty

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 22:53:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2010 14:02:04
Posty: 113
Może najpierw po prostu wyciągnąć panel klimatronika i oblookać wtyczki... Na pewno nie zaszkodzi. Ciekawe czy 'zawieszenie' znika jak pukniesz w okolice tego panelu? Mi się 'zawieszały' (odpukać czas przeszły) zegary... Pomagało walnięcie w plexę - ew. odczekanie jakiegoś czasu... :560:

Wyjąłem je i rozebrałem prawie całkowicie - poprawiając/oczyszczając styki itp. Po złożeniu na razie nic się nie dzieje...

_________________
kiedyś...Audi A6 C4 1.9TDI 1Z '96
teraz...Audi A6 C5 Avant 2,4 V6 ARJ '99
Renault Clio II '03 1.2i D7F '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 13:39:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a czy aby nie masz sterownika z A6 ? swieci na czerwono w przeciwienstwie do 100kowych ktore swieca na pomaranczowo a pozniejsze na bursztynowo. Z nimi nic sie nie dzialo. Dopiero te A6tkowe zrobili felerne. ( prawdopodobnie Made in France by hella) Tam poprostu sypia sie styki i luty a czasami spali sie jakis tranzystor mocy ale to tylko w zestawie z silniczkami A6tkowymi ktore tez sie sypia i albo sie zacieraja albo traca kontakt w samym silniku.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 20:13:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 12:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
A ja też mam u siebie taki oto nie przyjemny przypadek, że w czasie zawiasu działa tylko: Obieg wewnętrzny, Nawiew na nogi i Auto....
Na jakiś czas pomogło miekkim ołówkiem pokolorowanie przycisków od wewnątrz aby przewodzenie się lepsze zrobiło, ale teraz już zawisł na amen, może ten procesor padł czy homoniewiadomo co?
Bawic się w lutowanie tego "dziadostwa" czy kupic dobrą używkę za 150zeta? :D

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 22:08:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 13:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
miałem problem w A6C4 - klimatronik częściowo się wieszał. miałem problem w zimie gdy nie zadziałała połowa przycisków i m.in. przycisk zwiększania temperatury. W trasie miałem ustawione 19 stopni - na zewnątrz -10, i zrobiło się chłodno. chciałem podnieść - nie dało rady, nie wiedziałem co robić i zmniejszyłem do 18.... dobrze że nie mniej, ale było zimno...

pomogło przelutowanie zimnych lutów- śmiga jak należy...

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 22:16:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
U mnie w S6 też zimne luty płyty guzików :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2010 21:44:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Adamer napisał(a):
A ja też mam u siebie taki oto nie przyjemny przypadek, że w czasie zawiasu działa tylko: Obieg wewnętrzny, Nawiew na nogi i Auto....
Na jakiś czas pomogło miekkim ołówkiem pokolorowanie przycisków od wewnątrz aby przewodzenie się lepsze zrobiło, ale teraz już zawisł na amen, może ten procesor padł czy homoniewiadomo co?
Bawic się w lutowanie tego "dziadostwa" czy kupic dobrą używkę za 150zeta? :D

w sklepie elektronicznym mozna kupic taki grafit do przyciskow.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2010 22:55:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2008 18:13:06
Posty: 19
Lokalizacja: Lublin
Auto: A6 C6 BDW
gentelmans mam problem w moim A6 C4 z climatroniciem , a mianowicie nie przełącza mi na szybe/nogi/środek.
W zasadzie cały czas wieje środek (na gębę :D) a jak przełącze na szybe to delikatnie na nią wieje ??? Co to może być i gdzie jest to sterowanie od tych klapek,patrząc od przoud auta to po prawej stronie przy silniku wentylatora ??? Jaka może być inna przyczyna

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2010 02:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 23:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
dawidjey, silniczek klapy rozdziału nawiewu padł lub pada... Dostęp od środka, więc nie jest to "łatwa piłka".
Jesli nie masz zamiaru zabierać się za to zimową porą spróbuj przerzucić nawiew elektronicznie za wszelka cene na szybę, a nuż się odblokuje (wiadomo, ze ciepełko na szybie jest bardzo przydatna funkcją zimą).

(WINNE SILNICZKI BOSCHA made in france - dziadostwo!)

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: