Kontynuowałem wątek niżej, jednak postanowiłem założyć nowy z racji tego, iż często ludzie decydują się zmieniać kierownice na wersje S-line a nie ma zbioru informacji co i jak.
Posiadam A8 '95 ze zwykła dla tamtego okresu kierownicą (chyba taka sama jak w C4). Ostatnio zakupiłem kierownicę S-line z AirBagiem i taśmą (okrągła) od A8 '98 (przed liftem). Zdjęcia taśmy i kierownicy niżej:
Zdjęcia taśmy w moim aucie i zdjęcie AirBagu ’98:
Nie wiem czy dobrze kombinuję:
1. do '97 kierownica cztero i trójramienna z różnymi taśmami
2. od '97 kierownica cztero i trójramienna z różnymi taśmami nie kompatybilnymi z kierownicami przed '97
Chciałbym aby ktoś potwierdził:
1. Czy do kierownicy S-line były inne taśmy niż w tych samych latach do zwykłych kierownic?
Jeżeli tak, to nie ma szans do mojej taśmy od zwykłej kierownicy ’95 kierownicy założyć AirBagu z ’97. Wynika to z innej budowy taśmy oraz w rozwiązaniu podłączenia poduszki. Pytanie:
- czy jak kupię taśmę z lat 94-97 do wersji trójramiennej to będzie mi pasować mocowaniami do kierownicy z lat 98 - > ? Czy wtyczki do podłączenia poduszki (w tym też zintegrowanego klaksonu) będą pasowały bez problemu?
Znalazłem na allegro takie zdjęcia:
Jeżeli się nie mylę, jest to kierownica S-line pierwszy wypust i taśma jest właśnie od tyłu taka jak u mnie. Czy mam szukać właśnie takiej? Znalazłem taśmę tylko, że było jedno zdjęcie:
Na jakie nr zwracać uwagę? Czy wystarczy, że będzie pasować pierwsza linijka czy musi również zgadzać się nr ten dolny?
Najbardziej obawiam się, że taśma z lat 94 – 97 będzie pasować mocowaniami, jednak wtyczki będą inne.
Proszę o wszystkie sugestie/zdjęcia.
Jeżeli się mylę proszę o napisanie jak jest w faktycznie.
znalazłem jeszcze takie zdjęcia, jak się nie mylę, jest to wersja wcześniejsza tej kierownicy i taśmy. nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia tej taśmy od strony mocowania z kierownicą
