.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lip.2025 22:14:56

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 C4 2.2T AAN] Logi do sprawdzenia
PostNapisane: 15.paź.2010 10:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Witajcie!!! Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi ocenić logi???

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z góry dziękuje!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:03:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
z nich nic nie wynika niestety.
Trzeba zrobić logi pod obciążeniem przede wszystkim.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:03:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Logi zostały wykonane na wolnych obrotach, jedno co mogę z nich wywnioskować, że masz zdecydowanie za duże obciążenie silnika.

Powinno się mieścić w granicach 20-24, a Ty masz 36 :galy:

Co złego dzieje się z samochodem? Ja już wiem, że pali jak smok, jakie błędy ECU?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Błędy w silniku są takie:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie
513 Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28
brak sygnału

A tak poza tym to szarpie przy jeździe i na postoju, mam do wymiany cewke i musze uszczelnić dolot. A z tym obciążeniem to jak to sprawdzić??
A co do spalania to w miescie 13 l a w trasie 10


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:27:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Uszczelnij dolot, przecież to pewnie widać, to nie jest dziurka od igły.

Wiesz co dolega autu, to jest prosta robota, nie trać czasu na katowanie dziurawego auta i logowanie go.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
A czy może być to też przyczyną źle ustawionym składem mieszanki w danym zakresie obciążeń lub źle dobrane wtryskiwacze lub dysze kalibrowane??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:36:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
kakop napisał(a):
A czy może być to też przyczyną źle ustawionym składem mieszanki w danym zakresie obciążeń lub źle dobrane wtryskiwacze lub dysze kalibrowane??


Twój samochód porusza się w trybie awaryjnym, sterownik zadba o bezpieczeństwo silnika obniżając doładowanie, opóźniając zapłon oraz dolewając paliwa.

Masz tam gaz?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:41:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Gazu nigdy nie widział i nie zobaczy :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:42:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
kakop napisał(a):
Gazu nigdy nie widział i nie zobaczy :d


Ok, to nigdy więcej nie pisz o dyszach i kalibracji :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Heh, źle wyczytałem na internecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 12:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pisałeś na A6 klub, że zmieniałeś turbine?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 12:45:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2009 19:27:00
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Tak zmieniłem i lepiej chodziło autko ale nie tak jak powinnien


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: