.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lip.2025 00:07:13

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 14.paź.2010 21:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam.

Kiedyś gdy zatankowałem na full gazu przejeżdżałem 270km. Po pewnym czasie stopniowo zmniejszyło się to do 200km. Zauważyłem, że mam przebicie na kablach wysokiego napięcia (w nocy choinka) i pomyślałem, że zapewne przez to. Postanowiłem kabelki wymienić i kupiłem drogie BERU. Dodam, że miałem efekt taki, że gdy szybciej chciałem przyspieszyć auto mi się "cięło". Po wymianie polepszyło się, choć czasem jeszcze mam taki efekt.

Niestety na samych kabelkach dalej widzę przebicia... czy jest to możliwe, żeby na nowych kablach tak się działo? Czy może podejrzewać, że kable są uszkodzone?

Czy przyczyna może być po stronie świec, palucha, kopułki czy czegoś jeszcze innego?

Jeśli chodzi o spalanie to na pewno nie jest to wina reduktora, ani złych ustawień.

Bardzo proszę o podpowiedź, bo spalanie tego autka doprowadzi mnie do bankructwa. Podejrzewam między innymi wysokie napięcie.

Serdecznie pozdrawiam.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Ostatnio edytowano 14.paź.2010 21:58:34 przez DaCoPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2010 23:31:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 18:57:48
Posty: 123
Lokalizacja: kielce
może pomogę :)
więc tak: jakie masz świece ? jeśli inne niż DENSO to załóż takie-oczywiście z jednym grotem. Masz plastikową osłonę pod silnikiem ? jeśli nie to wilgoć ciągnie do Twoich kabli, a ta zarazem sprzyja przebiciu na kablach. Jeśli na te nowe koble masz paragon to oddaj je do sklepu na reklamacje. To że nowe to nie znaczy że mają być dobre. Wiesz, miałem kiedyś w dwóch audikach taki silnik i była tam gazownia. Miałem takie same przejścia jak ty. Zacznij od świec, potem oddaj kable na reklamacje jeśli problem jest nadal i pamiętaj o tej osłonie. Ja zmieniałem w jednej niuni 2 razy kable i 4 razy świece aż trafiłem na porządne zestawy

_________________
audi 80 b3 87r 1.9E
audi 80 b3 90r 1.8S
audi 100 C3 90r 2.3E
audi 100 C4 92r 2.3E
omega 2.5 TDS 94r-porażka (nigdy więcej opla)
audi 80 b4 92r 2.0E
audi a6 c4 97r 2.5TDI - do dziś - perełka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 07:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie ma możliwości zeby nowe przewody BERU miały przebicia albo uszkodzone albo jakieś podróbki, świece do Twojego silnika z LPG polecam takie http://moto.allegro.pl/swiece-ngk-v-lin ... 87568.html , palec i kopułke też można zmienić do AARa nie są take drogie, jak wygląda filtr powietrza? sonda sprawna? Ile to spalanie wychodzi bo nie wiadomo jaki masz duży zbiornik, te objawy są na PB i LPG? nieszczelnośći sprawdziłeś? przewody gumowe od silniczka krokowego lubią pękać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 09:25:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
hubos21 napisał(a):
jak wygląda filtr powietrza? sonda sprawna? Ile to spalanie wychodzi bo nie wiadomo jaki masz duży zbiornik, te objawy są na PB i LPG? nieszczelnośći sprawdziłeś? przewody gumowe od silniczka krokowego lubią pękać


Sonda działa prawidłowo. Filtr powietrza.. nie sprawdzałem, ale na początku lata był wymieniany. Nieszczelności na gazie nie będzie, sprawdzane. Nieszczelności na układzie powietrza, nie wiem.. nie wiem jak sprawdzić. Ale jeśli jest poprawa po wymianie kabli i jeszcze widać choinkę to myślę, że o to chodzi.

mariusz79 napisał(a):
jakie masz świece ? jeśli inne niż DENSO to załóż takie-oczywiście z jednym grotem. Masz plastikową osłonę pod silnikiem ? jeśli nie to wilgoć ciągnie do Twoich kabli, a ta zarazem sprzyja przebiciu na kablach. Jeśli na te nowe koble masz paragon to oddaj je do sklepu na reklamacje. To że nowe to nie znaczy że mają być dobre. Wiesz, miałem kiedyś w dwóch audikach taki silnik i była tam gazownia. Miałem takie same przejścia jak ty. Zacznij od świec, potem oddaj kable na reklamacje jeśli problem jest nadal i pamiętaj o tej osłonie. Ja zmieniałem w jednej niuni 2 razy kable i 4 razy świece aż trafiłem na porządne zestawy


Niestety nie wiem jakie mam świece. Kiedyś wymieniał mi znajomy mechanik, jak autko musiało trafić do mechanika.
Plastikowej osłony pod silnikiem nie mam.
Zapewne jak sugerujecie, wymienię świece i jak nie będzie poprawy to oddam kabelki.

hubos21 napisał(a):
nie ma możliwości zeby nowe przewody BERU miały przebicia albo uszkodzone albo jakieś podróbki, świece do Twojego silnika z LPG polecam takie http://moto.allegro.pl/swiece-ngk-v-lin ... 87568.html

Mam pytanie. Na jakiej zasadzie dobrałeś świece? Polecasz mi świece NGK BKR6E-11, a na stronie NGK polecają BPR5EKU. Czym tu się sugerować? Jak to dobierać?

Jeśli chodzi o pojemność butli, wynosi ona 40L. Tankuje się ok. 31L. Z tego wychodzi, że teraz auto mi pali 15,5L jak nie więcej.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 12:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 22:01:48
Posty: 44
Lokalizacja: suwałki
Kolego, z tego co opisujesz to masz na bank świece do wymiany! Jeśli po wymianie przewodów jest dalej dyskoteka na kablach to jest to znakiem że świeca już dawno kaput. Świeca nie może oddać prawidłowej iskry więc nadmiar napięcia wyładowuje się na przewodach (EFEKT DISCO PO ZMIANIE NA NOWE). Błąd, że nie wymieniłeś najpierw świec, a pózniej kabli bo mogą już być uszkodzone (dostały przebicia). Palec rozdzielacza i kopułka do wymiany.


Odnośnie NGK:
Przy ostatniej wymianie świec (siedziało NGK właśnie) siedziałem 4h. Ku memu zdziwieniu nie mogłem żadnej wykręcić, prawie już zerwałem gwint. Lałem pod lekko odkręcone świece WD i czekałem. Udało się, patrzę i nie wierzę wszystkie cztery świece miały zardzewiały gwint :!!: W aluminium zardzewiały :(:
Wcześniejsze NGK takie nie były ;)

_________________
Team Audi Suwałki
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 13:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
DaCoPL napisał(a):
Mam pytanie. Na jakiej zasadzie dobrałeś świece? Polecasz mi świece NGK BKR6E-11, a na stronie NGK polecają BPR5EKU. Czym tu się sugerować? Jak to dobierać?

Według katalogu u mnie też powinny być BKUR7ET ale mój gazownik takie mi założył do LPG ponoć lepsze, jeżdże od 3 lat na nich, kumplowi poprawiał AARa po jakimś cudaku-gazowniku to też te świece założył, ostatnio jakiś katalog NGK widziałem to były wpisane świce do Pb i do CNG/LPG i do mojego na LPG według NGK powininem dać PFR7Q ale cena jest straszna, są to platynowe http://moto.allegro.pl/pfr7q-ngk-platin ... 93270.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 20:27:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 18:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Jeśli mogę coś od siebie dorzucić? Gaz w aucie od 5 lat, w tym czasie przejechane ok 200kkm. Od zamontowania gazu używam tylko i wyłącznie NGK V-LINE 4 BP6E jednoelektrodowe w cenie ok 5zł/szt. Świece wymieniam wraz z olejem co 10tys. km. Nigdy nie miałem problemów z zapłonem, silnik pracuje równo. Testowałem je w każdych warunkach. Polecam z czystym sumieniem.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 20:40:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cornee napisał(a):
Jeśli mogę coś od siebie dorzucić? Gaz w aucie od 5 lat, w tym czasie przejechane ok 200kkm. Od zamontowania gazu używam tylko i wyłącznie NGK V-LINE 4 BP6E jednoelektrodowe w cenie ok 5zł/szt. Świece wymieniam wraz z olejem co 10tys. km. Nigdy nie miałem problemów z zapłonem, silnik pracuje równo. Testowałem je w każdych warunkach. Polecam z czystym sumieniem.


wychodzi, że większość jednoelektrodowych NGK sie nadaje, ja zmieniam świece raz na rok i też nigdy nie miałem problemów, nigdy nawet nie sprawdzałem czy mam przebicia na kablach a mam używki BERU od 3 lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 17:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
cornee napisał(a):
Jeśli mogę coś od siebie dorzucić? Gaz w aucie od 5 lat, w tym czasie przejechane ok 200kkm. Od zamontowania gazu używam tylko i wyłącznie NGK V-LINE 4 BP6E jednoelektrodowe w cenie ok 5zł/szt. Świece wymieniam wraz z olejem co 10tys. km. Nigdy nie miałem problemów z zapłonem, silnik pracuje równo. Testowałem je w każdych warunkach. Polecam z czystym sumieniem.

A ile Ci pali Twój AAR?

Kabelki oddane do wymiany. Świece na ten czas kupiłem takie jakie NGK poleca. Kupiłem też kopułkę i palec BERU.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 20:22:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 18:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
DaCoPL napisał(a):
A ile Ci pali Twój AAR?


Mówimy o LPG, na benzynie jeszcze nie tankowałem do pełna.
Najmniej na trasie spokojną jazdą 80-120 9l,
Miasto 12,5l
Autostrada do Wrocka w obie strony śr. prędkość 160km/h 14l.
Średnio ze wszystkich muszę 13 liczyć. Nie jeżdżę oszczędnie.
Dużo zależy od jakości gazu, jedna wielka loteria. Raz zatankowałem taki lipny gaz, że spalił mi 16l, a na drugi dzień w tej samej trasie spalił 12,5.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 10:57:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam ponownie.

Kable wysłane na gwarancję wróciły do mnie... niestety nie wymienili ich, bo ponoć są sprawne (sprawdzali rezystancję i przebicia i nie wykazało żadnych usterek).

Ja wymieniłem świece, kopułkę, palec i włożyłem kable które przyjechały. Sprawdzę wszystko dopiero wieczorem.

Ale wczoraj zauważyłem nieciekawą rzecz. Skończył mi się gaz i przerzuciłem się na benzynę. Jechało się fajnie i nie było żadnych problemów. Jednak gdy zaparkowałem i wyjąłem kluczyk ze stacyjki auto po chwili jeszcze weszło na obroty na jakąś sekundę i zgasło (bez kluczyka w stacyjce).

Kiedyś było tak w maluchu i oznaczało to źle ustawiony zapłon... a tutaj?

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 11:41:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
DaCoPL napisał(a):
Jednak gdy zaparkowałem i wyjąłem kluczyk ze stacyjki auto po chwili jeszcze weszło na obroty na jakąś sekundę i zgasło (bez kluczyka w stacyjce).

Kiedyś było tak w maluchu i oznaczało to źle ustawiony zapłon... a tutaj?


1. Źle ustawiony zapłon.
2. Zbyt uboga mieszanka.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 19:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Czy te rzeczy sprawdzę podpinając się komputerem?
Jakie powinny być poprawne wartości?
Jak w moim autku się to ustawia (też poprzez podłączony komputer czy mechanicznie?)?

Pozdrawiam.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 19:59:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
DaCoPL napisał(a):

Ale wczoraj zauważyłem nieciekawą rzecz. Skończył mi się gaz i przerzuciłem się na benzynę. Jechało się fajnie i nie było żadnych problemów. Jednak gdy zaparkowałem i wyjąłem kluczyk ze stacyjki auto po chwili jeszcze weszło na obroty na jakąś sekundę i zgasło (bez kluczyka w stacyjce).


tez miałem taki przypdek z 2-3 razy ale jakoś sie tym nie przejąłem, pomyślałem o zapłonie ale skoro auto dobrze zapala i jeździ idelanie to jakoś to po mnie spłynęło, skoro zapłon dobrze ustwiony to może rzeczywiście za ubogo jak rodzynek napisał, bo problem tak samo u mnie wystąpił po jeździ dłuższej na benzynie

DaCoPL napisał(a):
Czy te rzeczy sprawdzę podpinając się komputerem?
Jakie powinny być poprawne wartości?
Jak w moim autku się to ustawia (też poprzez podłączony komputer czy mechanicznie?)?

Pozdrawiam.


AARa chyba nie zdiagnozujesz kompem o ile dobrze wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 09.mar.2012 19:45:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam ponownie. Odgrzebuję temat, gdyż się nie zakończył.

Cały czas jeździłem z choinką i spalaniem 15l.

Zmieniam jeszcze raz kable. Mam zamiar jutro je kupić... tym razem NGK. Rozumiem, że mam też kupić świece. Jeśli jeden z was polecał te tanie NGK V-LINE 4 BP6E, to na razie takie kupię.
I pytanie... chodzi konkretnie o NGK V-LINE 4 BP6E? Bo są też jakieś z końcówką np. BP6EA, BP6EFS itd.

To pilne gdyż jutro wyjeżdżam i muszę to kupić i wymienić jutro.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 09.mar.2012 22:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 18:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
NGK V-LINE 4 BP6E na takich jeżdże od 2005 i naprawdę mogę z czystym sumieniem polecić. Kable NGK RC-AD216 i tylko takie (do 5 cylindrów). Żadnych przebić ani dyskoteki w nocy - sprawdzone od 4 lat. Jeśli kupisz ten zestaw to ze świec musisz odkręcić kapturki żebyś kable mógł nałożyć. Kapturki są do kabli Sentech i Champion.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Ostatnio edytowano 10.mar.2012 11:25:25 przez cornee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 09.mar.2012 22:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
W październiku 2010 miałeś 5 lat. Teraz już chyba prawie 6,5 roku. Jak to jest? :P:P:P

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 09.mar.2012 22:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
świece możesz dobrać według katalogu i będzie dobrze, ja tam do kabli NGK jakoś nie mam zaufania, nie są tak trwałe jak BERU, które jeżdżą w niektórych autach po 15 lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 12.mar.2012 18:54:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2008 16:52:29
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
cornee napisał(a):
NGK V-LINE 4 BP6E na takich jeżdże od 2005 i naprawdę mogę z czystym sumieniem polecić. Kable NGK RC-AD216 i tylko takie (do 5 cylindrów). Żadnych przebić ani dyskoteki w nocy - sprawdzone od 4 lat. Jeśli kupisz ten zestaw to ze świec musisz odkręcić kapturki żebyś kable mógł nałożyć. Kapturki są do kabli Sentech i Champion.


Aleś mnie wkręcił! Świece nie pasują w ogóle. Te kapturki są w całości z gwintem i odkręcając to "uszkadzasz" świecę. Nie da się odkręcić kapturka, aby został sam gwint na świecy :/

1 świecę uszkodziłem. Mam nadzieję, że uda mi się zwrócić pozostałe 4 i wymienić na takie które będą pasować.

_________________
TERAŹNIEJSZOŚĆ:
Audi 100 C4 '91r sedan,
2,3E AAR, LPG Tartarini,
133KM, 5 cylindrów
" G E R N A D E "


Obrazek Obrazek Obrazek
-------------------------------------------
PRZESZŁOŚĆ:
Fiat 126p - opuszczony b.m.w.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 AAR + LPG] Przebicia na wysokim napięciu.
PostNapisane: 12.mar.2012 19:32:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tak jak napisałem wyżej w necie masz katalogi NGK, w sklepie też mają, zobacz jakie są dedykowane do Twojego auta i takie bierz, jednoelektrodówki są może lepsze ale nie odczujesz różnicy, widziałem już świece NGK które się rozpadły przy wykrecaniu i były brązowo czarne więc lepiej samemu nie kombinować, ja od kilku lat zamiast 3 elektord używam w 16V BKR6E bo takie jednoelektordowe mi dobrali pod moje auto

EDIT

Katalog dla AARa pokazuje BPR5EKU , co prawda do gazu NGK poleca jakie laserowe albo platynowe ale 40zł/szt więc przesada gruba, bierz takie jak zalecją i nie kominujcie sami ze świecami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: