.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 17:51:28

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] migająca kontrolka oleju
PostNapisane: 18.paź.2010 20:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
Witam
Od jakiegoś czasu po włożeniu kluczyka do stacyjki, zanim uruchomię silnik, na desce pojawia się migająca kontrolka oleju. Poziom oleju w normie. O czym jeszcze może informować ten komunikat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:04:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
uszkodzony czujnik oleju, zwarcie w zegarach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
gdzie znajdę ten czujnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cygaro89 napisał(a):
gdzie znajdę ten czujnik?


w sumie czujnik odpuść, u mnie się tak działo ale na odpalonym i winą był czujnik, musisz szukać zwarcia jakiegoś w liczniku albo na kabelku od czujnika, gdzie Ty masz czujnik? hmm AAR ma z prawej strony na dole więc pewnie masz podobnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:38:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
dzięki za odp. Generalnie nie jest to upierdliwy temat, bo kontrolka gaśnie chwilę po odpaleniu silnika. Po wielu wydatkach miałem czarną wizję związaną ze smarowaniem silnika :P
pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:44:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cygaro89 napisał(a):
dzięki za odp. Generalnie nie jest to upierdliwy temat, bo kontrolka gaśnie chwilę po odpaleniu silnika. Po wielu wydatkach miałem czarną wizję związaną ze smarowaniem silnika :P
pozdrawiam!


ja miałem to samo, ale u mnie nie gasła wcale, więc mówie pewnie panewka bo na zegarze ciśnienie też słabe, postanowiłem, że będe jeździł tak długo aż nie stanie, nie grzał sie, głośniej nie chodził, później mówie może olej jakiś podrabiany, zmieniłem olej i to samo a później sie okazało, że czujnik do wymiany


Ostatnio edytowano 18.paź.2010 20:46:04 przez hubos21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 13:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Ja tak jeżdżę kolejny sezon, bo nie ufam kontrolce (zawsze były ważniejsze wydatki niż nowy czujnik, a ten swoje kosztuje), a zegarowi ciśnienia oleju.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
do ACE czujnik kosztuje 160zł ten z wyjściem na zegar i kontrolke, jak ktoś ma krótkie zegary to czujnik kosztuje grosze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:55:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
U mnie szerokie zegary są więc... hmm... dam sobie spokój z tym :) dzięki za odp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cygaro89 napisał(a):
U mnie szerokie zegary są więc... hmm... dam sobie spokój z tym :) dzięki za odp


ale chyba można wkręcić zwykły i podłączyć tylko kontrolke, zawsze lepiej jedno mieć sprawne niż nic o ile nie jest tak, że 2.3 ma dwa czujniki oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:32:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Wszystkie R5 mają dwa czujniki ciśnienia oleju - oba na lewej stronie bloku na wysokości 3 cylindra. Czujnik na kontrolkę i wskaźnik to wielka baryła - nie sposób nie zauważyć ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6219
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.800.621


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: