szogun0 napisał(a):
Szukać zwarcia w aucie, na początek wsteczny doprowadzić do ładu

przelotka do klapy.
to ze gdzies jest zwarcie czy zasniedzialem wtyczkie itp to raczej wiadomo... w aucie kabli duzo i ciezko cala tapicerke rozbierac "do golasa" by kable sprawdzac (cos bardziej naprowadzajacego prosze...) - czy ktos ma pojecie w jaki sposob
- fakt wlaczenia wstecznego przy zaloznej zarowce od wstecznego w lampie moglby wylaczac silnik? (jest gdzies chyba przbicie albo "nie styka" bo napiecie jest okolo 7V na zarowce)
- blad systemu abs jest rownoznaczne z niedzialaniem klimatronika i odwrotnie... dziala ABS to i klimatronik zaczyna dzialac?
Pytania pomocniecze:
- jak dziala zalaczanie lampy przy wstecznym? - jak w duzym fiacie czy to idzie przez cany czy w jakis inny sposob przez ECU???? (to A4B5 z okolic 97 wiec chyba jak w F125P?)
Czy poza woda przy ECU sa inne standardowe potencjalne przyczyny takiego glupienia?
Pozdrawiam,
Przemek